Fuif.nl

Voldoet aan mijn verwachtingen

n.v.t.

nee

nee

Uitgebreide keuze, eenvoudig aan te passen en supersnelle levering. Op zondag definitief ontwerp gemaakt, bestelling geplaatst en maandag in huis!

We hebben bij Fuif zelf een geboortekaartje voor ons zoontje ontworpen en laten drukken.

Het was makkelijk en het is mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit

Als je het aantal enveloppen opgeeft zorg dan dat die ook daadwerkelijk geleverd worden.

Goede ervaring, nu nog een goed feest

Veek Keuze

Opmaakprogramma iets gebruiksvriendelijk maar toch wel best ok hoor

Willy Weits

Ik kon niet goed zien bij het maken van een verjaardagskaart wat de kosten waren na het bestellen van de proefkaart wat de kosten zijn van meerdere kaarten. De proefkaart was prachtig en toen we de...

Ga zelf eens een proefkaart maken en dan kijken of er gelijk de mogelijkheid is voor het aantal wat men wil hebben of dat de proefkaart bij de nieuwe bestelling de prijs wel duidelijk moet zijn.

Reactie Fuif.nl:

Beste Willy,

Bedankt voor je feedback en bestelling bij ons!

Ik kan me indenken dat het niet helemaal duidelijk is wat het totaalbedrag wordt als je bezig bent een kaartje te maken.

De prijzen zijn afhankelijk van een heel aantal factoren, zoals het aantal, het formaat, enkel of dubbel en de papiersoort. Onder het kopje "info en prijzen" in de menubalk, staat een handige prijscalculator, zodat je precies ziet wat het totaalbedrag wordt.

Hopelijk was verder alles naar wens :-)

Vriendelijke groet,
Stephanie - Serviceteam Fuif

Diane

Gebruiksvriendelijke website. Veel keuze in kaarten. Snelle levering.

Het gebruiksgemak

Ik vond het jammer dat ik minimaal 10 kaarten af moest nemen, terwijl ik van een bepaald soort maar 5 nodig had....

Bestelling kaarten voor 50ste verjaardag. Gewoon op het internet tegengekomen, maar zeer tevreden over kwaliteit.

een proefdruk is echt heel makkelijk, en de extraatjes die in de doos zitten worden zeer geapprecieerd! Heel makkelijk om bij de definitieve bestelling het soort papier en kleur te kiezen.

op dit moment niet