Fuif.nl

9.5/10

Zeer goed en duidelijk.

Gemakkelijk. Leuke verrassing bij binnenkomst. Erg feestelijk

Sandra Mous

Via Google uitgekomen bij Fuif.nl. Wat een feest om met dit bedrijf samen te werken!

Het pakketje is al een feestje op zich! Hier is duidelijk aandacht aan besteed. Ook de handgemaakte slinger is een leuke attentie!

De voorkant van één kaart was niet goed gedrukt en we hebben twee enveloppen te weinig, voor de rest prima in orde! Kwaliteit van papier van kaart en envelop is super! Mochten we nog eens uitnodigingen willen maken, dan zeker bij Fuif!

Marion weijers

Zeer professioneel. Kreeg de trouwkaarten snel binnen en perfect verpakt

Zeer snel en duidelijk

Ineke de Ruiter

Prima bedrijf, goede service

Zelfs op zondag kreeg ik reactie op mijn vraag die ik had! Geweldige service

Zelf had ik moeite met de tekst aanpassen, hij pakte de tekst niet

Fenny Pater

De kaartjes zijn erg mooi geworden en we zijn er heel tevreden mee.
Dank jullie wel.

Buiting

Aangenaam verrast door de gebruiksvriendelijkheid en keuzemogelijkheden, snelle levering en prima kwaliteit voor bestelde produkt. Zal zeker nog een keer hier gebruik van maken.

Gebruiksvriendelijke website met veel keuze.

Spellingscontrole op ingevoerde tekst

Juliette

Het was mijn eerste bestelling via Fuif.nl. Ik heb uitnodigingskaarten besteld voor mijn schoonouders. Super. Prachtige uitnodiging geworden. Mooi verpakt. De dag erna in huis.

Ik vond alleen de versier mogelijkheden niet meer van deze tijd. Voor de rest super.

Kaatje

Geweldig! Ik had snel kaartjes nodig en deze site hielp me eenvoudig door het menu. Zondagmiddag gemaakt, maandagmiddag bezorgd! En dat voor 100 kaarten,top!

Zeer veel variatie en erg handige methode om kaarten te ontwerpen. Geweldig snelle levering!
Omschrijving op de site is erg duidelijk! Je wordt eenvoudig door het menu geloodst.

Sandra Meijer

Kaarten besteld voor verjaardag