Vincent Wolthek

Goede prijs, en het eten is erg lekker.

Danny Hendrix

Ik heb een super goede ervaring!

Daoud

Snelle en goede levering met maaltijden gekoeld verpakt. Nu een paar maaltijden geprobeert en zeer tevreden. Voldoen aan de verwachtingen, smaakvol, uitgebalanceerd en proeven vers !

Wanda Woestenburg

Prettige ervaring,kortingscode was verlopen heb gevraagd of er iets geregeld kon worden.en het is prima opgelost

Dinand Pieterse

Positief verrast over de kwaliteit/smaak van de producten. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Wel vind ik dat het aanbod in het algemeen iets uitgebreider mag, zoals bijvoorbeeld kant en klare... Positief verrast over de kwaliteit/smaak van de producten. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Wel vind ik dat het aanbod in het algemeen iets uitgebreider mag, zoals bijvoorbeeld kant en klare pasta saus, meer verschillende soorten groentes, normale aardappels etc.

D Karimi

2 bestellingen geplaatst die op 2 verschillende dagen werden bezorgd zoals afgesproken. De eerste bestelling was top! De 2e bestelling was er iets mis gegaan. Contact opgenomen en het werd direct... 2 bestellingen geplaatst die op 2 verschillende dagen werden bezorgd zoals afgesproken. De eerste bestelling was top! De 2e bestelling was er iets mis gegaan. Contact opgenomen en het werd direct opgelost en geregeld. Dag later de bestelling netjes ontvangen! Top.

Anja

Goede service alleen was de doos wel erg groot voor de inhoud.

Robin Schelfhout

Perfect gewoon, kan niet andersch beschreven worden!

Dorien Nobels

Klantenservice goed en snel

Carla van Putten

Prima eten met veel variatie