D Karimi

2 bestellingen geplaatst die op 2 verschillende dagen werden bezorgd zoals afgesproken. De eerste bestelling was top! De 2e bestelling was er iets mis gegaan. Contact opgenomen en het werd direct... 2 bestellingen geplaatst die op 2 verschillende dagen werden bezorgd zoals afgesproken. De eerste bestelling was top! De 2e bestelling was er iets mis gegaan. Contact opgenomen en het werd direct opgelost en geregeld. Dag later de bestelling netjes ontvangen! Top.

Anja

Goede service alleen was de doos wel erg groot voor de inhoud.

Robin Schelfhout

Perfect gewoon, kan niet andersch beschreven worden!

Dorien Nobels

Klantenservice goed en snel

Carla van Putten

Prima eten met veel variatie

Sindy Henri

Precies wat ik nodig heb met mijn druk leven als zelfstandige. Lekker, snel en gezond.

M de Vries

Zeer positief. Snel en makkelijk te bestellen.

Carlos Romero

Matig, het eten is niet altijd een goede kwaliteit voor de prijs.

Reactie Fuelyourbody:

Hoi Carlos,
Bedankt voor je review. Vervelend dat je dit zo ervaren hebt. Zou je een mail willen sturen naar onze klantenservice dan lossen we het op! info@fuelyourbody.nl
Dankjewel!
Met...
Hoi Carlos,
Dankjewel!
Team Fuelyourbody

Mannes Nieuwerth

Super

Luc Truyen

Ik ben niet gewend tijdonderhevig voedsel via webshop te kopen. Dit is mijn 2de keer : diepgevroren groenten. En wat een meevaller. Bijna perfect.