Jeffrey Vermeulen

Zeer goed eten veel variaties lekker eten snel geleverd. En goede prijs voor het eten is het zeker waard! Heb er veel geprobeerd maar deze is voor mij heel goed.

N Leander

Makkelijk te bestellen, snelle levering zoals eigenlijk wel de standaard is tegenwoordig.

De maaltijd smaakten mij goed. Heb ze nog niet allemaal op. Of het je smaak is of niet je proeft dat er aandacht aan besteed is. Het vlees was zacht en nog sappig. Paste niet te ver door gekookt.

Als dit voor alle maaltijden is zal ik zeker nog eens bestellen.

Simone Wenhold

Zeer goed!

Sandra Dobbelaere

Voor de 1ste x maaltijden besteld hier en super lekker. Ook alles vlot verlopen en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar😎🤓💪🏻

Rik Vanhoef

Helemaal top! Lekkere maaltijden, snelle service.
Heel vriendelijk en helpen je graag verder.
Echt een aanrader!

Mark Hooft

Fantastisch! Smaakt heerlijk en is zo fijn als ik uit een lange nachtdienst of avonddienst kom. Geen zorgen meer om wat ik ga eten. Had ik nog iets moeten halen in de supermarkt. Maakt het leven... Fantastisch! Smaakt heerlijk en is zo fijn als ik uit een lange nachtdienst of avonddienst kom. Geen zorgen meer om wat ik ga eten. Had ik nog iets moeten halen in de supermarkt. Maakt het leven makkelijker!

Zeenab Abu Awad

Ik kon eerst niet bestellen, lukte niet om in winkelwagen te plaatsen, maar uiteindelijk probleem was snel verholpen, snelle levering, volgende dag al in huis

Peter Bueken

Zeer goed