Carla van Putten

Prima eten met veel variatie

Sindy Henri

Precies wat ik nodig heb met mijn druk leven als zelfstandige. Lekker, snel en gezond.

M de Vries

Zeer positief. Snel en makkelijk te bestellen.

Carlos Romero

Matig, het eten is niet altijd een goede kwaliteit voor de prijs.

Reactie Fuelyourbody:

Hoi Carlos,
Bedankt voor je review. Vervelend dat je dit zo ervaren hebt. Zou je een mail willen sturen naar onze klantenservice dan lossen we het op! info@fuelyourbody.nl
Met...
Hoi Carlos,
Team Fuelyourbody

Mannes Nieuwerth

Super

Luc Truyen

Ik ben niet gewend tijdonderhevig voedsel via webshop te kopen. Dit is mijn 2de keer : diepgevroren groenten. En wat een meevaller. Bijna perfect.

Rebecca Van Burink

Makkelijk te bestellen, snelle levering. En heel goed en smakelijk eten.

Nick Sjoukes

Top geregeld! Genoeg smaak aan de maaltijden.

Siria Damires

Het is heel lekker en ook smakelijk, het is niet flauw het is ook heel goed gekruid. Normaal gezien ben ik nooit vol maar met deze maaltijden ben ik altijd vol , weinig kcal voor zoveel gram. Het is heel lekker en ook smakelijk, het is niet flauw het is ook heel goed gekruid. Normaal gezien ben ik nooit vol maar met deze maaltijden ben ik altijd vol , weinig kcal voor zoveel gram.
En zoveel variaties
Ik ga het steeds het kopen.

emily davids

Niet top, eten kwam te laat is wateriger

Reactie Fuelyourbody:

Hi Emily,
Hi Emily,
Bedankt voor je review. Het is niet de bedoeling dat de maaltijden te laat aankomen waardoor deze niet meer bevroren zijn. In dit soort gevallen zullen wij het altijd oplossen door een nieuwe bestelling klaar te maken.
Zou jij contact op kunnen nemen met onze klantenservice: info@fuelyourbody.nl
Wij zullen dit dan meteen oplossen.
Team Fuelyourbody