Vaktools

Maandagochtend vroeg een offerte aangevraagd. Geen reactie. Dinsdag einde middag weer gevraagd om reactie en niets ontvangen. Inmiddels blijkt een en ander kennelijk aan een serverinstelling te...

Er word per mail erg snel op vragen gereageerd, een rappe fijne communicatie. Tevens zijn de tarieven erg scherp t.o.v. de concurrentie.

Jacques Dekker / Looma

Sinds kort zeer actief zaken aan het doen met freightwatch.
Tot nu toe erg tevreden !
snelle reacties, goede service, goede prijs.

Snel antwoord, scherpe tarieven !!

Geert Clauwaert

Snelle reactie
Doeltreffende oplossing
Correcte maar scherpe prijs
Korte uitvoeringstermijn
Professioneel

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

DB Aid&Relief

No-nonsens bedrijf die weet wat de klant belangrijk vindt. Scherpe prijzen, snelle reactietijd en buitengewone service met handig portal, ook voor de kleine klant.

Reactie tijd was snel en duidelijk. Wel jammer dat we de zending niet konden volgen via trake en trace.
We kregen per mail door dat er de volgende dag geleverd werd echter er werd geen...

Reactie Freightwatch Benelux BV:

Onlangs heb je een review geschreven over onze werkwijze, waarvoor onze dank. Het is wel jammer dat onze service wordt gewaardeerd met slecht een "5" en ik zal ook aangeven waarom.

Vooraf is per email aangegeven dat er geladen en gelost zou worden op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00 uur en op welke dag er gelost zou worden. Tot zover geen vraag van jou kant of er een track en trace beschikbaar was en of er een tijdblok van levering zou worden aangegeven. Als een klant daarom vraagt is het meestal mogelijk om een indicatie af te geven van het tijdstip waarop er gelost wordt, maar doorgaans neemt onze partner toch al standaard telefonisch contact op met het losadres. Overigens zijn al onze leveringen te volgen via track en trace, alleen sturen we die niet standaard mee. Wij ontzorgen onze klanten en monitoren de zending die we mogen verzorgen. Zoals je gelukkig zelf aangeeft is er een snelle respons als er vragen zijn. Onze werkwijze zie je ook terug in onze reactie op je vraag over deze zending.

Op 15-1 om 15.51 uur stel je ons de vraag "Hoe kunnen we zien wanneer het gelost wordt" waarop we om 15.54 uur per email aangeven dat de pallet de dag erop gelost zou gaan worden conform afspraak en schema. Tot slot sturen we je de dag erop de POD, inclusief naam en tijdstip.

USA Music Import / Koch Amps

Wij zijn erg tevreden over de behandeling van onze transport vragen, kregen snel reactie en prima prijzen. verwacht zeker vaker transporten via Freightwatch in te boeken, Top!

Extra Vert

Scherpe tarieven en een gebruiksvriendelijk boeksysteem