Justin

Wij zochten een nieuwe vervoerder i.v.m. structurele pallet zendingen binnen Nederland (bol.com) en een aantal naar Duitsland (amazon) op maandbasis. Deze zendingen bleken lastig te zijn, en hun...

Reactie Freightwatch Benelux BV:

Dag Justin,

Deze review verbaasd ons volledig en stelt ons team erg teleur. Op 22-5 en 28-5 mei vorig jaar heb je bij ons bedrijf een offerteaanvraag ingediend voor het leveren van 2 pallets aan Amazon in Leipzig. We hebben je binnen een half uur een tarief afgeven en aanvullend extra informatie toegestuurd waar een levering aan Amazon moet voldoen. Vervolgens is er nog telefonisch contact gelegd hoe er het beste geladen zou kunnen worden, omdat jullie lokatie (in een woonwijk) mogelijk een probleem op zou kunnen leveren tijdens het laden. Ons advies was om leveringen aan Amazon rechtstreeks via de vervoerders te organiseren die door Amazon zijn aangemerkt als "preferred supplier" en niet via een expediteur (i.v.m. kortere communicatielijnen en mogelijk zelfs lagere tarieven).

Op 8 januari ontvingen we een vergelijkbare aanvraag en ook toen hebben we jullie netjes en snel voorzien van een antwoord. Dit uitgebrachte advies was volledig in het belang van jullie als afzender en nadrukkelijk niet in ons eigen belang. We geven liever een goed advies i.p.v. focus op maximale omzet dan achteraf beloftes niet kunnen nakomen.

Jammer dat je de inhoud van onze email onjuist interpreteert, dat onze eerlijkheid en inspanningen niet worden gewaardeerd en dat er lukraak een review wordt geplaatst. Wat heeft het voor zin om ons bedrijf uit het niets negatief te beoordelen?

Onze emails aan de klantenservice (knufknuffels@gmail.com) met het verzoek om deze review te herzien worden helaas niet beantwoord.

Team Freightwatch

Freightwatch Benelux BV
Noord Brabantlaan 1A
5652 LA Eindhoven
www.freightwatch.nl

joost

Onveranderd positief

Perfect bedrijf, keurig nette werkwijze en duidelijke communicatie.

Vaktools

Maandagochtend vroeg een offerte aangevraagd. Geen reactie. Dinsdag einde middag weer gevraagd om reactie en niets ontvangen. Inmiddels blijkt een en ander kennelijk aan een serverinstelling te...

Er word per mail erg snel op vragen gereageerd, een rappe fijne communicatie. Tevens zijn de tarieven erg scherp t.o.v. de concurrentie.

Jacques Dekker / Looma

Sinds kort zeer actief zaken aan het doen met freightwatch.
Tot nu toe erg tevreden !
snelle reacties, goede service, goede prijs.

Snel antwoord, scherpe tarieven !!

Geert Clauwaert

Snelle reactie
Doeltreffende oplossing
Correcte maar scherpe prijs
Korte uitvoeringstermijn
Professioneel

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

DB Aid&Relief

No-nonsens bedrijf die weet wat de klant belangrijk vindt. Scherpe prijzen, snelle reactietijd en buitengewone service met handig portal, ook voor de kleine klant.