Bg Transport

Wij doen al jaren zaken met freelancefactoring en dat werk super zijn vriendelijk en meedenkend daarnaast is de service ook erg goed wij zijn zeker 200% tevereden een echte aanrader

Transpartant

tournant

Erg goed! nette vergoeding en snel geregeld

snel/correct

Karen

Zeer tevreden, correcte afhandeling van facturen, goed bereikbaar. Prettige communicatie.

Zeer goede en snelle afhandeling van facturen, eenvoudige werkwijze. Transparant overzicht.
Gewoon top!

Geen verbeteringen, op dit moment!

Altijd naar volle tevredenheid freelance factoring bedragen laten voorfinancieren voor 4 procent. Op internet stond dat het om 2 procent zal gaan. Nu volgt een factuur van 180 euro omdat het in... Altijd naar volle tevredenheid freelance factoring bedragen laten voorfinancieren voor 4 procent. Op internet stond dat het om 2 procent zal gaan. Nu volgt een factuur van 180 euro omdat het in geval van ondergetekende niet om 4 procent zal gaan, maar om boekhoudkundige redenen was dit onjuist. Vind dit niet correct. Had dan overlegd. Of ook je verlies genomen voor eigen fout. Dit was de laatste keer want hoewel dit bedrijf uitstekend werk levert met een altijd goed werkende website en top service, heb ikzelf voorgaande ervaren als een koude douche.

Software provider

Zolang jouw klanten op tijd betalen is FreelanceFactoring ( O2Factoring ) een fijne partij om mee te werken. Echter als je klanten om uitstel vragen ( in ons geval 2 weken uitstel ), veranderd de... Zolang jouw klanten op tijd betalen is FreelanceFactoring ( O2Factoring ) een fijne partij om mee te werken. Echter als je klanten om uitstel vragen ( in ons geval 2 weken uitstel ), veranderd de houding van de mensen van O2Factoring. Van vriendelijk naar zeer arrogant en een onprettige benadering via email.

Zorg dat je eigen klanten hun factuur op tijd betalen, dan is is O2Factoring een fijne partij om mee te werken.

Beschuldigd klanten ten onrechte op een vervelende manier. Kan verbeterd worden.

CREICT Clyde Esajas

Professioneel met snelle en heldere stijl

Ja, duidelijke zakelijke maar toch persoonlijke informele contacten
Iedere medewerker is duidelijk op de hoogte en handelt iedere vraag meer dan correct af.

Vele malen meer actief op zoek gaan naar klanten en profileren in de markt.
De kleine zelfstandige met oneindig potentieel in de ICT hebben jullie nodig

Ivy Global B.V.

Mijn ervaring met Freelance Factoring overstijgt mijn verwachtingen die ik vooraf had. Dankzij hen kunnen wij doorgroeien omdat de uitstaande debiteuren voorgefinancieerd worden en ook het... Mijn ervaring met Freelance Factoring overstijgt mijn verwachtingen die ik vooraf had. Dankzij hen kunnen wij doorgroeien omdat de uitstaande debiteuren voorgefinancieerd worden en ook het debiteurenbeleid dat zij nu voor ons voeren werkt fantastisch, facturen worden nu wel in 30 (of 31) dagen betaald, waar dit voorheen voor ons veel extra werk was om de betalingen van de debiteuren rond te krijgen. Zij reageren altijd erg snel op vragen (per mail of telefoon).

- Persoonlijkheid
- Kwaliteit
- Snelheid

Ga zo door! Echt fantastisch

R-Consultancu

Zeer positief. Ik ben goed geholpen met een oplossing "op maat" en er is snel uitbetaald!

Persoonlijk met iemand kunnen spreken zodat er een oplossing "op maat" kan komen is erg fijn!

Als je nu documenten upload, dan is het niet altijd duidelijk wat het is. Waarom kan ik niet aangeven wat voor type document(en) ik heb geuploaded, zodat snel te zien is of een aanvraag volledig is... Als je nu documenten upload, dan is het niet altijd duidelijk wat het is. Waarom kan ik niet aangeven wat voor type document(en) ik heb geuploaded, zodat snel te zien is of een aanvraag volledig is e.d.?