8.5/10

Karen

Zeer tevreden, correcte afhandeling van facturen, goed bereikbaar. Prettige communicatie.

Zeer goede en snelle afhandeling van facturen, eenvoudige werkwijze. Transparant overzicht.
Gewoon top!

Geen verbeteringen, op dit moment!

Altijd naar volle tevredenheid freelance factoring bedragen laten voorfinancieren voor 4 procent. Op internet stond dat het om 2 procent zal gaan. Nu volgt een factuur van 180 euro omdat het in...

Software provider

Zolang jouw klanten op tijd betalen is FreelanceFactoring ( O2Factoring ) een fijne partij om mee te werken. Echter als je klanten om uitstel vragen ( in ons geval 2 weken uitstel ), veranderd de...

Zorg dat je eigen klanten hun factuur op tijd betalen, dan is is O2Factoring een fijne partij om mee te werken.

Beschuldigd klanten ten onrechte op een vervelende manier. Kan verbeterd worden.

CREICT Clyde Esajas

Professioneel met snelle en heldere stijl

Ja, duidelijke zakelijke maar toch persoonlijke informele contacten
Iedere medewerker is duidelijk op de hoogte en handelt iedere vraag meer dan correct af.

Vele malen meer actief op zoek gaan naar klanten en profileren in de markt.
De kleine zelfstandige met oneindig potentieel in de ICT hebben jullie nodig

Ivy Global B.V.

Mijn ervaring met Freelance Factoring overstijgt mijn verwachtingen die ik vooraf had. Dankzij hen kunnen wij doorgroeien omdat de uitstaande debiteuren voorgefinancieerd worden en ook het...

- Persoonlijkheid
- Kwaliteit
- Snelheid

Ga zo door! Echt fantastisch

R-Consultancu

Zeer positief. Ik ben goed geholpen met een oplossing "op maat" en er is snel uitbetaald!

Persoonlijk met iemand kunnen spreken zodat er een oplossing "op maat" kan komen is erg fijn!

Als je nu documenten upload, dan is het niet altijd duidelijk wat het is. Waarom kan ik niet aangeven wat voor type document(en) ik heb geuploaded, zodat snel te zien is of een aanvraag volledig is e.d.?

Gort Reclame & Printmanagement

Technical Asbest Services BV