Ron Prudon

Tot nu toe is alles vlotjes verlopen. Dus mijn ervaringen zijn positief te noemen.

Temp Finance

IK HEB ZEER GOEDE ERVARING , ALS ER PROBLEMEN ZIJN DAN WORDEN DIE OP EEN KEURIGE MANIER OPGELOST.

Unicum Zorg

Prettige ervaring tot nu toe. De telefoongesprekken worden op een nette manier beantwoordt alsook de mails. Snelle en goede service.
Mijn dank.

Goede afspraken en snelle service.

CJB Timmerwerken

Duidelijk en snel en niet opdringerig ingesteld.

Misschien nieuwe voorwaarden indien van toepassing mede delen.

avantage communicatie training

Zeer positieve ervaringen met dit bedrijf

KT&C Trading

Vanaf het begin zeer tevreden over de samenwerking met Freelancefactoring. Had ik jaren eerder moeten doen. Ze doen wat ze beloven. Zeer goed.

Bespaar Collectief

Zeer positief! korte lijnen, een bedrijf wat uitzonderingen wil maken wanneer nodig (b.v. m.b.t. betaal moment) zeer tevreden!

flexibiliteit
korte lijnen.

neen

Positief.

communicatie, korte lijnen, snelle respons op vragen/mail

soms slordigheidsfoutjes. mail komt van verschillende mensen en is daardoor niet altijd snel terug te vinden.

Goed snel en correct

klantvriendelijk, helder en vlotte afhandeling

ga zo door

ISW consultancy

Ik heb reeds een kleine twee jaar ervaring met Freelance Factoring. Het bedrijf heeft tijdens deze periode veranderingen en groei doorstaan. Freelance Factoring is m.i. Klantgericht, open... Ik heb reeds een kleine twee jaar ervaring met Freelance Factoring. Het bedrijf heeft tijdens deze periode veranderingen en groei doorstaan. Freelance Factoring is m.i. Klantgericht, open betrouwbaar en vooral punctueel.