Tevredenheid geleverde opname

Hele fijne samenwerking, toen wij aangaven dat de opdrachtgever nog een aanpassing wilde op de tone of voice, was het geen probleem om het opnieuw op te nemen! De verdere afhandeling en de service... Hele fijne samenwerking, toen wij aangaven dat de opdrachtgever nog een aanpassing wilde op de tone of voice, was het geen probleem om het opnieuw op te nemen! De verdere afhandeling en de service was helemaal prima.

Jan Lievers / Team Nijhuis

Snel, vakkundig en uiterst profesioneel

Soms moet zaken even buiten het websiteplatform om geregeld worden.
Dat moet dan óók gemakkelijk kunnen,

Message in a Drawing

Sterke punten: Goede stemmen! Heel fijn en duidelijke voorbeelden van wat ze kunnen. Ook het selectieproces was ik erg over te spreken. Heerlijk. Zo kon ik heel snel iemand vinden die paste bij wat... Sterke punten: Goede stemmen! Heel fijn en duidelijke voorbeelden van wat ze kunnen. Ook het selectieproces was ik erg over te spreken. Heerlijk. Zo kon ik heel snel iemand vinden die paste bij wat ik zocht.

Het is in de 'verkoop tunnel' niet snel duidelijk hoe het proces gaat lopen en of er nog kosten bij gaan komen. Een helder overzicht van de stappen (terwijl je ze maakt, of het liefst nog daarvoor)... Het is in de 'verkoop tunnel' niet snel duidelijk hoe het proces gaat lopen en of er nog kosten bij gaan komen. Een helder overzicht van de stappen (terwijl je ze maakt, of het liefst nog daarvoor) had mij geholpen om sneller tot een aankoop over te gaan.

sterke punten werkte bij mij niet, bij deze: demo's en prijzen calculator zijn echt heel erg fijn. Workflow opnames was super. verbeterpunten op dit moment niet.

Hans Das

Ik ben heel tevreden over de toegankelijkheid en de persoonlijke betrokkenheid van de medewerkers. Daarnaast werkt Fourteen Voices snel en professioneel. De stemacteurs verrichtten ook uitstekend... Ik ben heel tevreden over de toegankelijkheid en de persoonlijke betrokkenheid van de medewerkers. Daarnaast werkt Fourteen Voices snel en professioneel. De stemacteurs verrichtten ook uitstekend werk.

- Ik zou het nóg aantrekkelijker vinden als ze een kleine korting zouden geven bij de inzet van meerdere stemmen, mits het natuurlijk gaat om een behoorlijke hoeveelheid in te spreken teksten. - Ik zou het nóg aantrekkelijker vinden als ze een kleine korting zouden geven bij de inzet van meerdere stemmen, mits het natuurlijk gaat om een behoorlijke hoeveelheid in te spreken teksten.
- Ik had het prettiger gevonden als ik niet onmiddellijk had hoeven betalen, maar het via de financiële administratie van mijn werkgever had kunnen regelen. Nu moest ik via IDEAL eerst een fors bedrag voorschieten.

Prima, alleen vooraf met Ideal betalen vinden we iets minder prettig.

Zie bij punt ervaring

Het contact met Fourteen Voices was laagdrempelig en snel, het resultaat was naar volle tevredenheid en we kregen onze voicemailteksten voor het telefoonmenu zeer snel. Ook was het geen probleem... Het contact met Fourteen Voices was laagdrempelig en snel, het resultaat was naar volle tevredenheid en we kregen onze voicemailteksten voor het telefoonmenu zeer snel. Ook was het geen probleem dat er nog een aanpassing moest gebeuren. Bij een nieuwe opdracht zouden we Fourteen Voices zeker nog eens inzetten.

De opties die je kunt kiezen, zoals editing, zouden nog wat beter uitgelegd kunnen worden. Dan weet je als klant welke je wel/niet moet kiezen.

Als organisatie is deze werkwijze rondom...

Als organisatie is deze werkwijze rondom betalen niet het meest ideaal.

Gerben Lievers

Super kwaliteit en zeer professioneel

Reactie Fourteen Voices:

Bedankt voor de fijne reactie!