Tevredenheid geleverde opname

Prima! Snelle vakkundige service!

Indienen order en betaling daarvan loopt bij grotere bedrijven niet via dezelfde persoon. Daar is het proces van 14voices niet op ingericht.

Dit was mijn eerste bestelling bij FV.
Ik had een tekstje van 300 woorden die goed is ingelezen, maar soms zou ik wel wat meer keuze willen in een regel.
Bij de regels waarbij ik dat...
Dit was mijn eerste bestelling bij FV.
Bij de regels waarbij ik dat had vermeld is netjes meerdere intonaties opgenomen.
Bij andere regels kreeg ik maar 1 optie aangeleverd, en dat vond ik wel weinig. Soms lag de klemtoon net niet waar ik 'm zou voelen. Maar het werkte wel...

Bij korte teksten twee of meerdere versies opnemen van regels die je ook anders kunt intoneren...

Mijn ervaring is prima. Veel stemkeuzes mogelijk.

Frank

Het was een zeer prettige ervaring

Ga zo door!

Makkelijk bestelproces en vlotte levering.

Goed, snelle communicatie en levering

Kleintje maar:
We-transfer linkje ook los in een mailtje versturen bij ons komt hij soms in de spam map terecht.

Prima en snel geleverd; had nog wel een kort overleg verwacht zoals aangegeven bij de bestelling.

Vraag hierboven werkt niet ;-)

Murat Gumrukcuoglu

Prima geregeld. Bij ons ging alles in 1x goed dus hadden we geen wijzigingen.

Arthur Kruisman / Vrije Denkers

Mijn bijzondere ervaring met 14voices begon op zaterdagnamiddag! Ik kon gewoon chatten en een afspraak maken voor maandag. Diezelfde avond had ik al de resultaten terug en naar volle tevredenheid... Mijn bijzondere ervaring met 14voices begon op zaterdagnamiddag! Ik kon gewoon chatten en een afspraak maken voor maandag. Diezelfde avond had ik al de resultaten terug en naar volle tevredenheid zodat ik dezelfde week mijn video kon afmonteren. Klasse! Briefing werd naadloos intern doorgegeven. Foutloos.

Geen enkel verbeterpunt! Ik zou het werkelijk niet weten. Prijs prestatie verhouding is ook in orde. Misschien nog wat duidelijkheid over wat die extra producten precies inhouden (met voorbeelden... Geen enkel verbeterpunt! Ik zou het werkelijk niet weten. Prijs prestatie verhouding is ook in orde. Misschien nog wat duidelijkheid over wat die extra producten precies inhouden (met voorbeelden erbij).

We hadden maar heel kort om een voiceover aan te leveren aan onze klant. Op jullie website was alles erg overzichtelijk en duidelijk en we kregen de voiceover ook snel en goed aangeleverd.