Tevredenheid geleverde opname

Eerste opname was niet naar wens maar Barnier heeft deze opname zelf ingesproken en toen zeer naar wens. Bedankt!

September Multimedia

Een paar, in dit geval niet cruciale, woorden foutief ingesproken. Dit was ook bij een eerdere opdracht met Melanie het geval. Geen tijd om eea te laten herstellen

Wit mobiliteit

Snel schakelen , fijn bedrijf

RasFilm

Denken mee, staan klaar wanneer je een snelle levering nodig hebt. Al een aantal keer besteld, en elke keer is het resultaat perfect en hebben wij tevreden klanten.

Het zou leuk zijn om video's toe te voegen bij de voice-overs.

Wij hebben een voice over opgenomen voor een promotiefilmpje. We hebben meteen onze clip gekregen, en na een paar opmerkingen, konden wij een nieuwe opname krijgen. Wij hebben aangename gesprekken... Wij hebben een voice over opgenomen voor een promotiefilmpje. We hebben meteen onze clip gekregen, en na een paar opmerkingen, konden wij een nieuwe opname krijgen. Wij hebben aangename gesprekken gehad en Fourteen Voices denkt heel graag mee in hoe wij snel dingen kunnen oplossen.

Epesi BV

Snel, kundig, meedenken, heldere afspraken, snelle feedback, professionele opnames, ruimte voor aanpassingen, prijs is prijs. GEEN GEZEIK! Doen dus.

Reactie Fourteen Voices:

Dank voor deze reactie!

Urban Events

Snel en servicegericht

Ovamus - film & muziek

Snelle, flexibele en professionele afhandeling.

RasFilm

Zeer snelle reactie en levering plus een goede communicatie

Casper L

Klant bellen voor persoonlijk contact