Tevredenheid geleverde opname

RasFilm

Fourteen Voices is een fijne partij om mee samen te werken. Een betaalbaar product, en voor grote opdrachten denken ze altijd mee hoe het betaalbaar blijft. Een vast contactpersoon is hierbij ook... Fourteen Voices is een fijne partij om mee samen te werken. Een betaalbaar product, en voor grote opdrachten denken ze altijd mee hoe het betaalbaar blijft. Een vast contactpersoon is hierbij ook erg fijn.

Reactietijd kan sneller. Mijn klanten willen graag snel een antwoord betreft een planning, en dan zou het mooi zijn als er na het bestellen van de voice-over een mail verstuurd wordt met de... Reactietijd kan sneller. Mijn klanten willen graag snel een antwoord betreft een planning, en dan zou het mooi zijn als er na het bestellen van de voice-over een mail verstuurd wordt met de mogelijke planning, zodat dit weer direct gecommuniceerd kan worden naar de klant.

Robert Vet / Premier Tech

Snelle reactie en prima service.

Wellicht een optie toevoegen in het bestelproces waar direct input gegeven kan worden wat betreft de wens van het type voice-over e.d.

HollandOPS

Prima voice-over, erg fijn dat de tekst op verschillende wijze is ingesproken zodat we zelf de juiste tone-of voice konden kiezen.

levering blijkt iets langer te duren dan de website doet vermoeden

Stichting Stop Bewust

Prima voice over voor de animatie gemaakt!

Zeer goed

Deze enquête werkt niet goed! Ik kan geen sterke punten intypen en kiezen uit het 'drop down menu' is niet mogelijk

Professionele stemmen.
Prima oplossing en snelle levering

M. Schimmel Consultancy

Topervaring! Duidelijke keuze mogelijkheden en goed inzichtelijk wat de kosten zijn.

Na bestelling werd ik snel gebeld om door te nemen wat ik precies wil hebben en daar is een goed resultaat uit voortgekomen.

RSDesigns.nl

Goede service, snel geregeld. Erg fijn!

Professioneel en snel