Belle smeets

Ik heb een shoot voor een casting portfolio laten met make up en haar. Vanaf het eerste moment dat ik binnenkwam werd ik heel goed verwelkomt. Er werd mij advies gegeven wat ik zou moeten doen met... Ik heb een shoot voor een casting portfolio laten met make up en haar. Vanaf het eerste moment dat ik binnenkwam werd ik heel goed verwelkomt. Er werd mij advies gegeven wat ik zou moeten doen met kledij, haar en make up. Maar er werd ook rekening gehouden met mijn voorkeuren. Het was mijn eerste keer en daardoor was ik best wat onzeker. Daar ben ik bijzonder goed in begeleidt waardoor ik me zelf zeker voelde zowel tijdens het opmaken als de shoot. Tijdens de shoot was de fotograaf heel vriendelijk en open waardoor er geen ongemakkelijk was en er zelfs leuke gesprekken ontstonden. Hij was enthousiast maar zei ook als die iets niet zo goed vond werken wat ik heel prettig vond. Dit was mijn eerste professionele shoot en zou het zo weer doen.

Vriendelijkheid, kennis van het vak, waarborgen van de veiligheid, je zelfzekerheid waarborgen, eerlijkheid, professionaliteit, interesse in jou als persoon.

Eric Y

Goeie service en goed eindresultaat.

Vriendelijk

Mille

Remco heeft prachtige naakt foto’s van me gemaakt die er heel mooi en stijlvol uitzien. Hij creëert een goede sfeer en liet me op mijn gemakt voelen. Raad het iedereen die mooie professionele foto’s... Remco heeft prachtige naakt foto’s van me gemaakt die er heel mooi en stijlvol uitzien. Hij creëert een goede sfeer en liet me op mijn gemakt voelen. Raad het iedereen die mooie professionele foto’s van zichzelf wil laten maken!

Sfeer en het eind resultaat.

Anny

Voor de 70ste verjaardag willen wij onze vader een familiefotoshoot schenken. We zijn met een grote groep van 16, jong en oud. Ondanks de groepsgrootte, verliep alles soepeltjes. De foto’s zijn ook... Voor de 70ste verjaardag willen wij onze vader een familiefotoshoot schenken. We zijn met een grote groep van 16, jong en oud. Ondanks de groepsgrootte, verliep alles soepeltjes. De foto’s zijn ook supermooi geworden, vooral de groepsfoto. Remco weet ook hoe hij kleine kinderen moet benaderen, zodat we mooie en spontane foto’s als resultaat hebben. Achteraf bij het bekijken van de foto’s (die we al snel ontvingen) kwamen wij erachter dat we een foto van papa en mama samen zijn vergeten te nemen. Heb toen contact opgenomen met Remco en het was geen probleem om nogmaals langs te komen om de foto’s van papa en mama alleen te nemen. Voordat we thuis waren, had ik de foto’s al in mijn mailbox ontvangen, topservice!!! Dankjewel Remco!

Vakkundig, relaxed en vriendelijke fotograaf.

Hetty van den Hout

Uitstekend ! Vakkundige fotograaf , hij weet een goede sfeer te scheppen en je daardoor op je gemak te stellen , waardoor de foto's heel ontspannen zijn... Echt knap !

zie boven

Kees

Zeer tevreden, Remco zorgt voor een heel ontspannen sfeer en het eindresultaat is simpelweg top!

Professioneel

Prettige shoot gehad door de kundig- en vriendelijkheid van de fotograaf.

Helpt goed met het uitkiezen en afstemmen van kleding, helpt goed bij de poses, zeer vriendelijk, netjes in de communicatie.

Yentl Dobbe

Ontzettend leuk, goed en hele mooie foto's!

Gezelligheid, ontzettend leuk met kinderen.

Devi

We hadden een fotoshoot met het gezin. Hij is een aardige fotograaf die je heel erg op je gemak stelt. Hij luistert naar de wensen van de klant.

Professionele fotograaf

Gemmy Nielen

Super fotoshoot met prachtig resultaat! Remco begeleid je prettig, geeft goede tips en laat je op je gemak voelen. Ook als je niet ervaren bent krijg je hartstikke mooie foto’s

Mooie studio, goede communicatie en nuttige tips