Tamara Visser

Zeer vriendelijk en maakt prachtige foto's. Goed bedrijf.

De foto afdruk zeer mooi! Voor de rest zijn het prachtige foto's, ook de verschillende manieren van kleuren op de foto zijn mooi.

Denise Senten

Al een paar fotoshoots gedaan met veel plezier en de foto's waren geweldig! Fotograaf neemt rustig de tijd en veel afwisseling qua opzet.

Neemt de tijd, veel afwisseling, mooie foto's, ongedwongen sfeer.

Wilma

Erg leuke, gezellige fotoshoot gehad. We waren met een groep van 12 personen inclusief 2 baby's. Resultaat is top,!

Yannicke ter Brugge

Zeer vriendelijk en professionele fotograaf, welke in staat is om jou als model op je gemak te stellen.

De fotograaf is in staat om zelfs de meest onzekere personen/modellen op hun gemak te stellen en zo de meest prachtige foto's te maken!

Fam. Tingen

Goede locatie, fijne communicatie en Remco is een zeer professionele, rustige en aardige fotograaf.

Mijn vader zit in een rolstoel, dus een trap op is nogal lastig, maar dat mocht de pret niet drukken, Remco bedacht direct een oplossing waardoor we toch met de hele familie op de foto konden. Super!

Strigo BV

Ik heb een zakelijke fotoshoot laten doen voor goede profielfoto's op mijn website en social media sites.

Erg gezellig ontvangst, professionele make-up en fijne fotograaf waarmee je ten tijde van de fotoshoot samen kunt kijken wt je wel en niet wilt. Echt een aanrader!

Fantastisch! Remco was heel aardig en stelde ons meteen op ons gemak. De foto's zijn prachtig geworden, ik heb me nog nooit zo mooi gevoeld. Een prachtig aandenken aan mijn eerste zwangerschap

Prima fotoshoot met een mooi resultaat. Het was een leuke en ontspannen middag.

Snelle service en hij wet wat doet.

Cindy Langbroek

Eindelijk heb ik eens mooie foto's van mezelf waar ik echt trots op ben! Wat een vakmensen zijn fotograaf Remco en visagiste Barbara, echt geweldig! De website sprak me direct aan en is bepalend... Eindelijk heb ik eens mooie foto's van mezelf waar ik echt trots op ben! Wat een vakmensen zijn fotograaf Remco en visagiste Barbara, echt geweldig! De website sprak me direct aan en is bepalend geweest in mijn keuze. Tot op de dag van vandaag heb ik hier geen spijt van gehad. Vanaf het moment dat ik de studio instapte voelde het direct goed en dat gevoel is goed gebleven. Goed is een understatement, uitstekend is een beter woord. Anyway, ik kan iedereen aanraden een fotoshoot met visagie te ondergaan bij Fotostudio 87.

Het meedenken en de tijd nemen/rust.

Reactie Fotostudio 87:

Bedankt voor je onwijs mooie review! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent met het resultaat. Tot een volgende keer!

Debbie

Met 35,5 week een zwangerschapsshoot gehad. Leuke ervaring en mooie professionele foto's ontvangen!

Reactie Fotostudio 87:

Bedankt voor je review. We zijn blij te horen dat je het naar je zin hebt gehad tijdens de shoot en blij bent met het resultaat. Tot een volgende keer!