Sanam

Heb een fijne zwangerschapshoot gehad bij dit bedrijf. Geeft goeie instructies, waar je kan kijken, hoe je kan kijken. En de foto's waren super mooi geworden.

Fotograaf geeft duidelijke instructies. Bijv. Hoe je kan staan, wat voor Poses! Vond ik persoonlijk heel fijn. Foto's zijn ook op hoge kwaliteit.

VBode

Mooie foto's, goede service. (Bijna) alles is mogelijk.

Bakker

Mooi pand. Ze weten ook precies wat ze moeten doen om een perfecte fotoshoot te kunnen doen. Personeel heel vriendelijk, ook nemen ze alle tijd voor je. En word je goed op je gemak gesteld. Ik raad... Mooi pand. Ze weten ook precies wat ze moeten doen om een perfecte fotoshoot te kunnen doen. Personeel heel vriendelijk, ook nemen ze alle tijd voor je. En word je goed op je gemak gesteld. Ik raad iedereen aan om hier zijn of haar foto's te laten maken.

heel erg professioneel. Ze weten precies wat ze moeten doen.

Nancy de Rooij

Dit is de tweede keer dat wij foto's hebben laten maken bij fotostudio 87. Dit maal met onze 9 weken oude baby. Remco nam alle tijd voor ons en had alle geduld met onze kleine. Het was een hele... Dit is de tweede keer dat wij foto's hebben laten maken bij fotostudio 87. Dit maal met onze 9 weken oude baby. Remco nam alle tijd voor ons en had alle geduld met onze kleine. Het was een hele ontspannen en gezellige shoot. Wij komen zeker weer terug.

Hulp bij poses, geduld, aanwijzingen, vriendelijkheid.

Ik vond het een hele leuke ervaring met hele leuke mensen

Jos Kouwenberg

Een bijzondere prettige ervaring. En er een hele leuke, mooi fotoshoot aan over gehouden.

Snelle manier van werken. Er wordt prettig via de mail gecommuniceerd.
Ook is het fijn dat je op 1 zondag in de maand terecht kan.

Ik deed een Glamour Fotoshoot. Die was toen in de actie voor €100.-

De fotograaf liet mij op mijn gemak voelen. Er was nergens haast bij, hij nam de tijd en wilde het resultaat er goed uit laten zien.

Aardige en professionele fotograaf en make-up artist!
Dit maakt de ervaring helemaal af en zorgt dat je met een zelfverzekerd gevoel op de foto gaat.

Zeer professioneel, veel ervaring en kennis en vaak leuke acties!

Tineke Vlieland-Scholtens

Een goede ervaring door veel spontaniteit van de fotograaf word rustig tijd voor je genomen en een top service qua afleveren van de foto's

snelle levering van de digitale foto's na de betaling

Reactie Fotostudio 87:

Bedankt voor schrijven van deze review. Fijn te horen dat jullie blij zijn met het resultaat en onze werkwijze. We nemen je tip voor de achtergrond mee en wellicht hebben we volgende keer een leuk... Bedankt voor schrijven van deze review. Fijn te horen dat jullie blij zijn met het resultaat en onze werkwijze. We nemen je tip voor de achtergrond mee en wellicht hebben we volgende keer een leuk kleurtje klaar staan.

Mooie foto's en fijn contact. Er werdt meteen meegedacht met welke sfeer ik in de foto's wilde. Heel blij mee.