Elisa

Leuke fotoshoot gehad, mooie foto's en snelle service.

Goede begeleiding tijdens de shoot en zoals al benoemd een mooi eindresultaat.

Nicky

Wij zijn altijd ontzettend tevreden met onze foto's. Zelfs de foto's die hij bijna 8 jaar geleden gemaakt heeft van ons, blijven mooi om naar te kijken. Remco is erg goed in zijn vak!

Remco zorgt voor een relaxede sfeer en maakt je aan het lachen. Daardoor sta je natuurlijk op de foto en is het resultaat super!

Granade

Top

Granade

Top

Linda

Van het begin (serveren, communicatie) tot aan het einde (resultaat, betaling, communicatie) tip top in orde!

Sterke punt is de ontspannen sfeer in de studie.
De fotograaf weet je aan het lachen te maken waardoor je uiteindelijk leuk op de foto staat....

Gerwinda

Proffessioneel, open sfeer waardoor je je thuis voelt.

Fred van Tol

Zeer gastvrij en open ontvangen waardoor er meteen een ontspannen sfeer ontstaat wat een positieve uitwerking heeft om een leuke en spontane fotoshoot. Daarnaast wordt er goed meegedacht,... Zeer gastvrij en open ontvangen waardoor er meteen een ontspannen sfeer ontstaat wat een positieve uitwerking heeft om een leuke en spontane fotoshoot. Daarnaast wordt er goed meegedacht, rekeninghoudend met de wensen van de opdrachtgever, om gezamenlijk een goed eind resultaat neer te zetten.

1) Tijd: Geven het gevoel alle tijd voor je te nemen
2) Goede sfeer
3 wordt goed ingeleefd in de wensen van de opdrachtgever

J.W.Cornelisse

Prima was perfect en ook de binnenkomst was goed geregeld

De gemoedelijke sfeer en het geduld met iedereen en zeer ontspannen

Kelly

Fantastisch! Ongedwongen, leuk met kids, legt elk moment vast wat als resultaat de meest leuke spontane foto's opleverd.

Een dikke aanrader!

Contact met de klant.
De service en mogelijkheden.
Het welkom gevoel.
De lol die ontstaat tijdens een shoot.

C. Nobbe-Smits

Een ontzettend leuke en ontspannen zwangerschapsshoot gehad. Er wordt duidelijk geluisterd naar jouw eigen ideeën en inbreng. Er werd echt de tijd voor ons genomen. Super!

Ik voelde me erg op mijn gemak gesteld, ondanks dat ik het van tevoren spannend vond