Nadine

Ik had een fotoshoot, Vond het een beetje spannend maar stelde me al gelijk op mijn gemak. En met hele mooie fotos als resultaat.

proffecioneel, gezellig, secuur geduldig

Wij zijn 2keer met kleinkinderen ( niet dezelfde) bij Remco geweest Om foto's te laten maken.
En beide keren was dit een groot succes.

Kan heel goed met kinderen omgaan. Zeer belangrijk om mooie foto's te maken.

Paola

Wij hebben laatst een geweldige zwangerschapsshoot met visagie mogen doen. Geweldig dat we zo kort dag nog een afspraak konden maken. Remco is een ontzettend enthousiaste fotograaf met passie voor... Wij hebben laatst een geweldige zwangerschapsshoot met visagie mogen doen. Geweldig dat we zo kort dag nog een afspraak konden maken. Remco is een ontzettend enthousiaste fotograaf met passie voor zijn vak. Fijn dat ook de visagiste eerder wou komen op de zaterdagochtend. TOP ! De foto's waren stuk voor stuk geweldig! Wij konden niet kiezen en hebben ervoor gekozen alle foto's digitaal te nemen. Het leuke van de shoot was dat we onze wensen hebben kunnen realiseren en dit op super beeld vastgelegd is.

Tijdens de shoot krijg je goede tips

Sharon

We hebben hier een babyshoot laten doen

Deze fotograaf is eerlijk, houd rekening met wenkbrauwen/onderkinnen/haren die niet goed zitten. Hij is geduldig en weet de goede momenten te vinden om de baby goed en leuk op de foto te zetten. Wij... Deze fotograaf is eerlijk, houd rekening met wenkbrauwen/onderkinnen/haren die niet goed zitten. Hij is geduldig en weet de goede momenten te vinden om de baby goed en leuk op de foto te zetten. Wij hebben alle foto's besteld! Heeft dan ook alle foto's zonder extra kosten nog beetjes bewerkt om schrammetjes ect weg te halen. Topservice!

Nienke Veldboom

Bij fotostudio 87 hadden wij onze familie fotoshoot. De fotoshoot was net zo leuk als een dagje uit. Remco is echt een topfotograaf met oog voor detail. Hij geeft goede tips en helpt je om goed op... Bij fotostudio 87 hadden wij onze familie fotoshoot. De fotoshoot was net zo leuk als een dagje uit. Remco is echt een topfotograaf met oog voor detail. Hij geeft goede tips en helpt je om goed op de foto te komen. Iedereen van onze familie staat echt als zichzelf op de foto. We mochten ons tussendoor omkleden (er zijn kleedhokjes) en er was ruimte voor al onze creatieve ideeën (welke Remco nog verder aanvulde). En wat een lol hebben we beleefd! De foto's zijn echt ontzettend mooi geworden en daarbij was de service ook nog eens snel. Kortom: Echt een aanrader!

Goede aanwijzingen tijdens de shoot. Snelle service. Creatieve ideeën. Mooie foto's. Iedereen staat op de foto als zichzelf.

Wij hebben een fotoshoot kado gekregen van vrienden. En hebben deze gedaan met onze dochter. De fotoshoot verliep goed ..Remco was erg lief voor onze meid . Ook de foto's zijn heel erg mooi... Wij hebben een fotoshoot kado gekregen van vrienden. En hebben deze gedaan met onze dochter. De fotoshoot verliep goed ..Remco was erg lief voor onze meid . Ook de foto's zijn heel erg mooi geworden. Wij vonden alleen de prijzen om de foto's digitaal te ontvangen erg prijzig .

erg lief voor onze dochter en goeie ideeën voor de foto's

Maura

Top! Ik heb een cadeaubon gewonnen waarna ik een afspraak bij Remco heb gemaakt voor een fotoshoot, samen met mijn vriend David. Het was een ontzettend leuke middag geworden. Vooraf vonden we het... Top! Ik heb een cadeaubon gewonnen waarna ik een afspraak bij Remco heb gemaakt voor een fotoshoot, samen met mijn vriend David. Het was een ontzettend leuke middag geworden. Vooraf vonden we het allebei superspannend maar eenmaal bij Remco aangekomen leek het alsof we het al vaker hadden gedaan. Ik vond de sfeer en de dag echt tof!

Super aardige, professionele fotograaf! Relaxed, laidback en ondanks de blootfoto's heb ik mij geen moment ongemakkelijk gevoeld. Eerder vergat ik hoe ik erbij stond.

De ruimte was...

De ruimte was echt gigantisch. Genoeg omkleedruimte, spiegels en de studio geeft plek voor al je wensen.

Mark Glansbeek

Flexibel, hartelijk maar voor deskundig!

Korte lijnen, mee denken en flexibel.

Zeer professioneel en erg vriendelijk. In één woord; Uitstekend!

De service. Persoonlijke service, dat vind je tegenwoordig niet vaak meer.

Ria Krap

Ik vond het heel leuk om te doen, de foto's zijn heel erg mooi geworden . Ben zeer tevreden . Remco doet het perfect. Een topfotograaf.