Een fantastische ervaring!
Gezellig en verrassende resultaten.

Je voelt je al snel op je gemak, waardoor je de fotoshoot als gezellig ervaart en daardoor is het ok super leuk om te doen.

Reactie Fotostudio 87:

Bedankt voor de mooie review! Graag tot de volgende keer.
Groeten, Remco - Fotostudio 87

Karin G

Zelf ben ik een aantal keren geweest voor een familie- en glamourshoot. Sfeer is relaxed en gezellig! Make-up en haar wordt prachtig verzorgd nav de wensen die je hebt en rekening houdend met de... Zelf ben ik een aantal keren geweest voor een familie- en glamourshoot. Sfeer is relaxed en gezellig! Make-up en haar wordt prachtig verzorgd nav de wensen die je hebt en rekening houdend met de kleding. Ook tijdens de fotoshoot wordt er constant rekening gehouden met de wensen die je hebt en op je gemak gesteld. Daardoor kun je de volledige tijd genieten van zowel de stylingset als van de fotoshoot. Het resultaat is altijd weer geweldig! Echte blikvangers. De foto's ogen altijd fris door de mooie belichtingen. Een echte aanrader!

Persoonlijk en betrokken. Goed bereikbaar, prachtig resultaat

L. Klinkenberg

Heb een fotoshoot gehad bij Remco. Iets waar ik een flinke drempel voor over moest. Ik werd bij binnenkomst al heel hartelijk ontvangen en de visagie + hairstyling was helemaal geweldig. Heb een fotoshoot gehad bij Remco. Iets waar ik een flinke drempel voor over moest. Ik werd bij binnenkomst al heel hartelijk ontvangen en de visagie + hairstyling was helemaal geweldig.
Daarna vond in alle rust de shoot plaats. Remco stelde me erg op mijn gemak en nam er alle tijd voor. Ook werden er continue kleine aanwijzingen gegeven zodat mijn houding het beste uit kwam.
Ik ben erg blij met het resultaat, het was super leuk om te doen en denk er over na om snel weer een shoot te boeken.. maar dan samen met mijn vriend.

*Communicatie via de mail gaat snel en gemakkelijk
*Geen gevoel dat er tijdsdruk is tijdens de shoot
*Het helpen bij het aannemen van een juiste houding

Het was een professionele en gezellige shoot. Er wordt goed naar input gekluisterd.

Hele fijne zweer,hele profesionele mensen.

haar en make-up is al een relaxed momentje, de fotograaf stelt je erg op je gemak.

Marga Janse

We hebben onlangs met drie zakenvrouwen als bestuur van het netwerk Flevolandse Zakenvrowuen erg mooie foto's voor onze website van het netwerk laten maken.
terwijl een van ons 'in de make-up'...
terwijl een van ons 'in de make-up' werd gezet konden wij 2 anderen gezellig met elkaar bijpraten

ik vond het heel sterk dat Remco voor ons een selectie maakte van de kleding die we mee hadden gebracht

Reactie Fotostudio 87:

Hoi Marga, bedankt voor je review! De trap kan ik helaas weinig aan veranderen maar de tijdsindicatie neem ik zeker mee.
Tot de volgende keer.
Groeten,
Remco

Ed Borsboom

Prettig en betrokken.

Persoonlijke en professionele benadering. Vlot en oog voor kwaliteit, vakman.

Deze zijn goed

er wordt meegedacht

Een fijne en geduldige fotograaf. Een fotoshoot met kleine kinderen gehad en mooi resultaat.

Flexibel en niet duur

Dagmar

Ervaring is super. Alles was goed geregeld.

Goede communicatie, goede sfeer