Sandra

Super leuk. Fotograaf heeft leuke ideeen maar luistert ook naar wat jij wil. Prettig om mee te werken.

Goede communicatie met een stukje extra service indien nodig

Wij hebben de fotosessie als prettig ervaren en de foto's zijn heel mooi geworden

Yentl Dobbe

Wij hebben een hele goede en vooral leuke ervaring met fotostudio 87. Wij komen er al 4 jaar. Elke jaar een gezinsshoot. En ook nog met de rest van de familie en vrienden. Wij zijn dan ook zeer... Wij hebben een hele goede en vooral leuke ervaring met fotostudio 87. Wij komen er al 4 jaar. Elke jaar een gezinsshoot. En ook nog met de rest van de familie en vrienden. Wij zijn dan ook zeer tevreden.

De fotograaf is heel leuk met kinderen en neemt ook de tijd. Erg fijn!

Alexandra Stiehl

Wederom een erg positieve ervaring met een mooi resultaat. Ondanks dat het even anders liep dan gepland en ik alleen op de foto ben gegaan i.p.v. samen met mijn partner ben ik blij met het... Wederom een erg positieve ervaring met een mooi resultaat. Ondanks dat het even anders liep dan gepland en ik alleen op de foto ben gegaan i.p.v. samen met mijn partner ben ik blij met het resultaat! Weer vele positieve reacties gehad op de foto's.

Aandacht voor wensen van de klant

Fijne samenwerking. Mooie foto's. Ontspannen sfeer. Professionele benadering.

Sympathieke, persoonlijke benadering

Esther Jooren

Ik heb hier een fotoshoot laten doen omdat ik
blogs schrijf en daar foto's bij gebruik. Het was een prima ervaring!

Rust en professionaliteit. Je wordt prima begeleid. Het resultaat is jouzelf op zijn best.

Reactie Fotostudio 87:

Hoi Esther,
Bedankt voor je mooie review! We zullen in het vervolg de kachel iets meer opstoken ;-)
Groeten,
Remco
Fotostudio 87

Linda Kuipers

Ontzettende leuke foto shoot gehad we hebben allemaal genoten

Zeer profesioneel en alles mag niets moet

Hilde Hoogterp

Het resultaat, de foto's, vond ik teleurstellend. Ze zijn 'hard', elke oneffenheid, hoe klein ook, wordt duidelijk getoond.
Eerdere fotosessies geven/gaven een 'zachter' resultaat. Zijn...
Eerdere fotosessies geven/gaven een 'zachter' resultaat. Zijn misschien 'gefilterd', maar toch ....

N.v.t.

Reactie Fotostudio 87:

Hallo Hilde,
Hallo Hilde,
Bedankt voor je review. Het is natuurlijk super fijn om te zien dat je het gezellig vond en alle informatie duidelijk was maar uiteindelijk is het 't resultaat waar je ook blij mee moet zijn!
Ik heb je zojuist even een mailtje gestuurd om de mogelijkheden uit te leggen over het verzachten van de details in de foto.
Groeten,
Remco
Fotostudio 87

Hele prettige fotograaf, snelle service en zelfs hondenkoekjes voor dr hond die bang was. Top!

Snelle levertijd, service en vriendelijke fotograaf.

Een leuke fotoshoot gedaan met de twee kinderen. Hij gaat leuk met kinderen om en krijgt ze altijd aan het lachen!

Krijgt kinderen altijd wel aan het lachen