Uitstekende service

professionele afwikkeling en fotos

Chantal van klingeren

Een top bedrijf

Heel vriendelijk geduld net kindjes heel tevreden

Lasonder

We hebben een Family fotoshoot met 13 personen gedaan.

Remco creëerde een ontspannen sfeer en gaf desondanks nauwkeurige aanwijzingen om een zo mooi mogelijke compositie te krijgen. Onze groep bestond voor de helft uit kinderen, maar Remco wist ondanks... Remco creëerde een ontspannen sfeer en gaf desondanks nauwkeurige aanwijzingen om een zo mooi mogelijke compositie te krijgen. Onze groep bestond voor de helft uit kinderen, maar Remco wist ondanks een zeer beweeglijk peutertje toch erg mooie groepsfoto's te maken, waar iedereen leuk op stond!

Jeniffer

Gezellige en kundige fotograaf

Weet iedereen mooi op de foto te krijgen

Lyndsey

Super mooie zwangerschapsshoot gedaan, foto's zijn prachtig geworden!

Kwaliteit van de foto's

E. Sauter

Wij hebben met Remco louter positieve ervaringen, hij denkt mee en wil graag in de context wat mogelijk is creatieve input leveren. In ons geval betekent dit dat hij met onze gehandicapte dochter,... Wij hebben met Remco louter positieve ervaringen, hij denkt mee en wil graag in de context wat mogelijk is creatieve input leveren. In ons geval betekent dit dat hij met onze gehandicapte dochter, de tijd en de rust heeft genomen om een geslaagde familie foto te maken waar wij allemaal leuk op staan. Daarvoor hadden wij al contact om onze wensen te bespreken en wij waarderen zijn eerlijkheid om daar ook mee rekening te houden. De overige kinderen waren ook zeer tevreden met het resultaat, dus wij gaan zeker nog vaker met hem familie foto's laten maken.

Hij is flexibel en denkt mee

Nancy Brand

Ontzettende positieve ervaring opgedaan met onze fotoshoot.
We voelden ons erg op ons gemak en de sfeer was prettig. Wat ook terug is te zien op de foto's.

Kwaliteit van de foto's, professionaliteit en persoonlijke benadering.

We hebben zeer goede ervaringen met Fotostudio 87. Prettige en ontspannen sfeer en mooie foto's!

Salim

Prettige ervaring.

Flexibiliteit is een sterk punt.

Reactie Fotostudio 87:

Bedankt voor je review, we nemen je tip zeker mee. Tot de volgende keer!
Groeten,
Remco
Fotostudio 87

Remco is een professionele fotograaf die met enkele vragen goed kan inschatten wat voor soort foto gewenst is.

Snel en goed foto's gemaakt. Remco stelt ons goed op ons gemak tijdens het maken van de foto's. Tevens was professionele visagie aanwezig.