Stefan Holla

We hebben al meerdere fotoshoots gedaan bij Fotostudio87. Fotograaf Remco neemt echt de tijd om goede en leuke foto's te maken. Bereikbaarheid van fotostudio87 is ook goed.

ontspannen sfeer, goede service, professionele foto's (goede kwaliteit)

Robert

De hele familie leuk op de foto krijgen (13 man met 3 kleine kinderen)? Challenge accepted en hoe leuk heeft hij ons op de foto gekregen. Niet de standaard allemaal op een rijtje maar oprechte... De hele familie leuk op de foto krijgen (13 man met 3 kleine kinderen)? Challenge accepted en hoe leuk heeft hij ons op de foto gekregen. Niet de standaard allemaal op een rijtje maar oprechte uitdrukkingen die gewoon echt bij de persoonlijkheid passen. Remco is een liefhebber en een echte professional!

Professioneel, origineel en een kunstenaar

Henny Verhagen

Vorige week fotoshoot met alle kinderen en kleinkinderen gehad .Wat een prachtige foto's geworden.Het was een heel relaxte sfeer en hij kwam met ideeën en zelf mochten we ook van alles aan geven... Vorige week fotoshoot met alle kinderen en kleinkinderen gehad .Wat een prachtige foto's geworden.Het was een heel relaxte sfeer en hij kwam met ideeën en zelf mochten we ook van alles aan geven wat we wilden dus helemaal top

Fijne sfeer geduldig en prachtig resultaat

Verhagen

Foto shoot gehad met de familie. Fijne fotograaf met een scherp oog voor details.

Ziet binnen paar seconden wat werkt en wat niet werkt. Laat je ook zelf dingen proberen

Floor

Laatst een super leuke professionele fotoshoot gehad. Voelde me helemaal op me gemak. Met een fantastisch eindresultaat. Ik kan het iedereen aanbevelen die interesse heeft.

Ontspannen, professioneel, vriendelijk en gezellig.

Annet

Ik heb nu twee keer een shoot gedaan bij Remco en het is een erg fijne fotograaf. Heel relaxed, goede sfeer, gezellig kletsen en lachen. Ook in lingerie stelt hij je zeer op je gemak. Hij geeft je... Ik heb nu twee keer een shoot gedaan bij Remco en het is een erg fijne fotograaf. Heel relaxed, goede sfeer, gezellig kletsen en lachen. Ook in lingerie stelt hij je zeer op je gemak. Hij geeft je vertrouwen. En hij geeft ook advies. Achteraf kreeg ik de foto’s snel toegestuurd.

Prettig in de omgang, relaxed, maakt het je gemakkelijk. En snel resultaat.

Iris

Bij Remco een zwangerschapsshoot gedaan. Wij hebben het als prettig ervaren. Het is toch best spannend om daar ineens te staan, maar Remco is professioneel en stelt je op je gemak. Het resultaat is... Bij Remco een zwangerschapsshoot gedaan. Wij hebben het als prettig ervaren. Het is toch best spannend om daar ineens te staan, maar Remco is professioneel en stelt je op je gemak. Het resultaat is precies wat ik gehoopt had.

Professioneel, gezellig, mooie foto's

Kelly de Ravallet

Heel goed

Je word goed geholpen en hij legt precies uit wat je moet doen

Vera

Het zijn mooie zwangerschapsfoto’s geworden en tijdens de shoot was er een ontspannen/professionele sfeer.

Prettige en gezellige sfeer. Mooie foto’s

Felicita Kuin

Uitstekende en super gezellige familieshoot gedaan met super resultaat

Kan goed met mensen omgaan en heeft goed inzicht in zowel de volwassenen als de kinderen