8.2/10
8.2/10

Melissa Prins

Super resultaat! Bestellen al bijna 5 jaar bij fotoopglas.nl en altijd goede service

1 keer iets mis gegaan tijdenset bestellen, ipv gaten in de foto voor het ophangsysteem kregen we het ophangsysteem zonder gaten. Kosteloos een nieuwe foto gekregen!

Angela Fransen

Makkelijk, supersnel en prachtig resultaat
Foto van onze overleden hond, een mooie herinnering

Uitstekend

Heb ik niet

Alles is gewoon goed verzorgt

Gevonden online en erg makkelijk een foto te bestellen.

gebruiksvriendelijk

weet niet

Cor Koffijberg

Prima service en een vlotte afhandeling.

De kwaliteit is perfect.

Geen verbeterpunten. Is prima zo.

Dutch Golf

Goed, website is redelijk duidelijk en gemakkelijk in te vullen

Ik heb een tip:
Ik heb een tip:
Geef de klanten de keuze om de foto in een rand van b.v. 8 cm te zetten (rand doorzichtig laten), zodat het een schilderij gaat lijken. De randmaten moeten dan uiteraard verschillen bij het formaat van de lijst.

Heel vlotte correcte bestelling, prachtig resultaat! Hangt perfect tegen de muur, genieten!

Voorbeeldfunctie bij bekijken van grootte bestelling . Top

Zeer klantvriendelijke website, waardoor ik snel tot mijn productkeuze en bestelling kwam. Binnen 2 dagen werden mijn producten al geleverd! Helaas had 1 product een kleine (kras) beschadiging. De... Zeer klantvriendelijke website, waardoor ik snel tot mijn productkeuze en bestelling kwam. Binnen 2 dagen werden mijn producten al geleverd! Helaas had 1 product een kleine (kras) beschadiging. De klantenservice bood mij vrijwel direct een nieuw exemplaar aan. Goede service en klantvriendelijkheid!

Snelle levering!
Goede klantenservice!
Kwalitatief goede producten!

Prima: betaalbaar, op tijd; goede kwaliteit en geen poespas

Prima: betaalbaar, op tijd; goede kwaliteit en geen poespas

ga zo door

Laura van Norden

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.