Marco

Precies zoals je het zou willen

anonymous

De fotolijst was prima, de bezorging was minder. Ik had aangegeven dat de lijst op donderdag bezorgd diende te worden, de lijst werd echter op woensdag bezorgd. Degene waarvoor de lijst een cadeau... De fotolijst was prima, de bezorging was minder. Ik had aangegeven dat de lijst op donderdag bezorgd diende te worden, de lijst werd echter op woensdag bezorgd. Degene waarvoor de lijst een cadeau moest zijn nam daardoor de lijst aan. Dit was natuurlijk niet de bedoeling dus daarom snap ik niet dat de lijst niet gewoon op de afgesproken datum binnenkwam.

CAB

De kwaliteit van een door mij bestelde collagelijst is erg slecht. Alle glaasjes zitten los. Foto's verschuiven continu. Alles rammelt en schuift wanneer je de lijst oppakt. Op de foto lijkt het... De kwaliteit van een door mij bestelde collagelijst is erg slecht. Alle glaasjes zitten los. Foto's verschuiven continu. Alles rammelt en schuift wanneer je de lijst oppakt. Op de foto lijkt het heel leuk, maar in de praktijk stelt het maar weinig voor.

Reactie Fotolijst.nl:

Goedemorgen! Ik heb al contact met u proberen op te nemen maar ik heb helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen. Het is inderdaad zo dat het glas in een lijst er niet strak in zit, als dit... Goedemorgen! Ik heb al contact met u proberen op te nemen maar ik heb helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen. Het is inderdaad zo dat het glas in een lijst er niet strak in zit, als dit wel zo zou zijn zou het glas er niet uitgehaald kunnen worden. De collagelijst die u hebt besteld is een kunststof lijst en dit maakt wat meer lawaai wanneer het glas wat verschuift dan wanneer het een houten lijst was geweest. Ik heb u aangeboden de lijst te mogen retourneren wanneer deze niet naar wens is. Ik wil u bedanken voor het bezoeken van onze shop en we zien u graag nog eens terug. Vriendelijke groet, Rosanne Fotolijst.nl

anonymous

Vlotte levering, product is precies in de lijn der verwachting.

anonymous

De problemen die zijn ontstaan zijn opgelost