Brenda Ruysschaert

Alles heel vlot verlopen, prijs kwaliteit is prima

ruime keuze kaders, vlotte service

Jean Pierre Beirens

Alles correct verlopen

Snelle levering, duidelijke beschrijving van de artikelen.

Tony Van Hoeymissen

Practisch en correct.

Functionele eenvoud.

Mariette Terium

Heb een mail met foto gestuurd glas was stuk bij ontvangst wacht nog op andere lijst

Snel geleverd helaas gebroken glas

Leen Leen

Maten van kaders beter noteren. We kunnen zelf wel de kader van de aangegeven maat trekken. Dus door slechte maten online moest ik alles terug sturen . Kosten zelf betalen! 11 euro! Hopelijk krijg... Maten van kaders beter noteren. We kunnen zelf wel de kader van de aangegeven maat trekken. Dus door slechte maten online moest ik alles terug sturen . Kosten zelf betalen! 11 euro! Hopelijk krijg alles terug.

Snel

Reactie Fotokaderstoko.be:

Beste Leen,
Fotokaders worden altijd geproduceerd in binnenmaten. Het belangrijkste is namelijk het formaat dat in de kader past.
Wanneer er buitenmaten gecommuniceerd zouden worden dan...
Beste Leen,
Wanneer er buitenmaten gecommuniceerd zouden worden dan wijken de binnenmaten van de fotokaders af van de standaardmaten waarin u foto's kunt laten afdrukken.
Een rand met een breedte van 2cm zou dan namelijk een andere binnenmaat hebben dan een kader met een rand van 1 cm. Dit zorgt bij 99% van de klanten voor problemen. Producenten van fotokaders nemen daarom altijd de maat van de foto die in de kader past als uitgangspunt.
Dit staat op iedere productpagina vermeld, er staat ook nog een button "Past mijn foto in deze kader?" waarop u kunt drukken waarom dat nog uitgebreider wordt uitgelegd.
Wanneer wij de artikelen retour ontvangen zult u deze gecrediteerd krijgen.
Fotokaderstoko

Mieke Coetsier

Voor herhaling vatbaar

Goede kwaliteit

Sabrina Duhamel

Alles was goed verpakt en perfect in orde.

Kwaliteit

De Greef Kristel

Online ruime keuze van fotokaders, zeer klantvriendelijk

Prijs/kwaliteit van fotokaders en levering volledig naar wens

Christine Vercruysse

Goede site