Lilian Pleunis

We hebben een leuke en mooie fotoshoot van onze 2 kleinkinderen door Ingeborg van Bruggen laten doen, als cadeautje voor onze schoondochter. Ingeborg had zelf de locatie in het Kralingse Bos... We hebben een leuke en mooie fotoshoot van onze 2 kleinkinderen door Ingeborg van Bruggen laten doen, als cadeautje voor onze schoondochter. Ingeborg had zelf de locatie in het Kralingse Bos aangegeven. Het was een beetje mistig weer, maar de fotoos waren super scherp. Het ging op een ongedwongen manier, en de kinderen vonden het heel leuk om te doen.

ongedwongen

Sandra van Melick

De fotoshoot met Ingeborg in de Efteling verliep erg ontspannen. Ze kan goed met kinderen omgaan waardoor ook de kids helemaal vrolijk lachend op de foto's staan. De communicatie vooraf en achteraf... De fotoshoot met Ingeborg in de Efteling verliep erg ontspannen. Ze kan goed met kinderen omgaan waardoor ook de kids helemaal vrolijk lachend op de foto's staan. De communicatie vooraf en achteraf verliep erg prettig. Bedankt Ingeborg!

Ontspannen.

Van Vliet

De fotoshoot is op een ontspannen en leuke manier verlopen. We hebben het allemaal als zeer prettig ervaren!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Een erg rustige fotografe die iedereen op z'n gemak stelt en weet hoe ze tot het beste resultaat kan komen.

miranda

Gezellige en ongedwongen fotoshoot gehad. En het resultaat mag er wezen. Hele mooie foto's!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie foto's op een ongedwongen en spontane manier vast gelegd.

E. van Helten

Op zaterdag 15 oktober jl. een familie fotoshoot laten doen op het strand van Hoek van Holland door Ingeborg van Bruggen. Cadeautje voor mijn schoonouders voor hun 50 jarig huwelijks jubileum. Wat... Op zaterdag 15 oktober jl. een familie fotoshoot laten doen op het strand van Hoek van Holland door Ingeborg van Bruggen. Cadeautje voor mijn schoonouders voor hun 50 jarig huwelijks jubileum. Wat een leuke middag hebben we gehad met opa, oma, kinderen en kleinkinderen. En dat is goed terug te zien in het resultaat. Geen nette geposeerde foto's maar allemaal heel ongedwongen. Ingeborg had allerlei leuke ideeen maar we mochten zelf ook zeggen wat we wilden. Binnen twee weken waren de foto's klaar. We zijn heel tevreden met het resultaat. Zeker voor herhaling vatbaar! Dank je wel Ingeborg!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ongedwongen en daardoor prachtig resultaat

Emke Pel

Ingeborg heeft erg mooie/stoere/leuke foto's van ons gezin gemaakt! Erg blij met het resultaat, en ook de fotoshoot was erg leuk om te doen. Nog leuker is om de foto's vervolgens aan iedereen te... Ingeborg heeft erg mooie/stoere/leuke foto's van ons gezin gemaakt! Erg blij met het resultaat, en ook de fotoshoot was erg leuk om te doen. Nog leuker is om de foto's vervolgens aan iedereen te laten zien! Krijgen complimenten dat het zulke mooie en scherpe foto's zijn.

Anka van der Vorm

Wat knap gedaan; we zijn net een gewoon gezin! Geen rolstoel en geen vertrokken gezichten. Ook degene die er helemaal geen zin in hadden zijn op een leuke manier gevangen. Dankzij het geduld van... Wat knap gedaan; we zijn net een gewoon gezin! Geen rolstoel en geen vertrokken gezichten. Ook degene die er helemaal geen zin in hadden zijn op een leuke manier gevangen. Dankzij het geduld van Ingeborg en de manier van maken van de shoot. Heel blij mee. Enig minpuntje was de harde wind, maar daar kan Ingeborg dan weer niks aan doen.

Marco van geffen

Leuke en professionele fotoshoot gehad, daarna alles volgens afspraak geleverd TOP. Ook snel antwoord op vragen via de email

Mooie foto,s

Marielle Postma

Top! Hele mooie foto's, relaxte sfeer tijdens het maken van de foto's en alles keurig volgens afspraak geregeld. Helemaal niets op aan te merken!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie foto's, ontspannen en niets geposeerd.

Bianca

We hebben een uitstekende ervaring met Ingeborg. Ze heeft voor onze "kleine" bruiloft de foto's gemaakt bij de ceremonie en aansluitend een reeks foto's met de gasten. Ze heeft ervoor gezorgd dat... We hebben een uitstekende ervaring met Ingeborg. Ze heeft voor onze "kleine" bruiloft de foto's gemaakt bij de ceremonie en aansluitend een reeks foto's met de gasten. Ze heeft ervoor gezorgd dat de foto's precies zo zijn geworden zoals wij hadden gehoopt. Het was erg ongedwongen en ze heeft ervoor gezorgd dat iedereen er mooi op is komen te staan.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Goede en makkelijke communicatie. Prettig in de omgang.