Sarah de Beer

Ingeborg heeft een fotoshoot gemaakt van onze kinderen en kleinkinderen. Het was een van de koudste dagen van het jaar, storm, natte sneeuw en gevoelstemperatuur -14 graden. En dat op het strand!... Ingeborg heeft een fotoshoot gemaakt van onze kinderen en kleinkinderen. Het was een van de koudste dagen van het jaar, storm, natte sneeuw en gevoelstemperatuur -14 graden. En dat op het strand! Het werd een bijzondere middag in een ontspannen sfeer: Ingeborg wist iedereen op een natuurlijke manier te ‘vangen’., zonder dat zij het gevoel hadden te moeten poseren. Heel knap en professioneel. De foto’s zijn prachtig. Een blijvend kado voor de 75-jarige opa.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Vanaf het eerste contact liep alles heel prettig: goede informatie, duidelijke afspraken, zeer betrouwbaar en bovenal hartelijk.
Kortom zeer professioneel. Aan te bevelen.

Berend Kaspers

Erg leuke fotoshoot gehad met Ingeborg. Snel te boeken en open voor eigen ideeen. De foto’s zijn erg mooi geworden, en zijn een mooie herinnering voor later.

Dankjewel voor het resultaat

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg weet met haar camera het juiste moment vast te leggen. De foto’s zijn spontaan en zijn een mooie herinnering voor later.

Fam. den Hertog

Onlangs is Ingeborg bij ons langs geweest voor een family shoot. Het voelde al heel snel vertrouwd en ze wist goed in te spelen op onze driejarige dochter. We zijn erg tevreden met het resultaat.... Onlangs is Ingeborg bij ons langs geweest voor een family shoot. Het voelde al heel snel vertrouwd en ze wist goed in te spelen op onze driejarige dochter. We zijn erg tevreden met het resultaat. Wat een prachtige herinnering aan deze bijzondere en kostbare tijd!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg is in staat om je snel op je gemak te laten voelen tijdens de shoot. De samenwerking hebben wij als prettig ervaren.

Stevin Technology Consultants

Ingeborg heeft fantastisch werk geleverd bij het vastleggen van het kerstdiner van ons bedrijf. Ze heeft de sfeer van het kerstdiner goed vastgelegd zonder daarbij aanwezig te zijn. De foto's zijn... Ingeborg heeft fantastisch werk geleverd bij het vastleggen van het kerstdiner van ons bedrijf. Ze heeft de sfeer van het kerstdiner goed vastgelegd zonder daarbij aanwezig te zijn. De foto's zijn erg mooi geworden en zijn met recht iets om trots op te zijn.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Snelle communicatie voorafgaand, mooie foto's zonder daarbij de sfeer te verstoren ondanks de camera.

Jorien

Ingeborg heeft ons met 35 weken zwangerschap vastgelegd. We voelden ons direct erg bij haar op ons gemak. Het was super hoe ze aanwijzingen gaf en het resultaat is lekker stoer zoals we dat graag... Ingeborg heeft ons met 35 weken zwangerschap vastgelegd. We voelden ons direct erg bij haar op ons gemak. Het was super hoe ze aanwijzingen gaf en het resultaat is lekker stoer zoals we dat graag wilden. We hadden wel een idee waar we foto's wilden maken, maar zij kende de plekjes een stuk beter dan wij en heeft daar zeker het beste uit gehaald. Met fantastisch resultaat!

Ben en Roos

Ingeborg heeft voor ons onze bruiloft gefotografeerd. Wij zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat. De foto's zijn prachtig geworden. Ze heeft heel mooi alle spontane en "echte" momenten... Ingeborg heeft voor ons onze bruiloft gefotografeerd. Wij zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat. De foto's zijn prachtig geworden. Ze heeft heel mooi alle spontane en "echte" momenten vastgelegd voor ons. Ingeborg is een fotografe waarvan je nauwelijks merkt dat ze er is, en toch weet ze alle momenten prachtig vast te leggen.

Familie Stok

Ingeborg heeft foto's gemaakt van ons gezin. In de derde kraanweek bij ons thuis. We zijn ontroerd want wat heeft ze ons gezin op een prachtige manier vastgelegd op foto. Ze geeft goede tips en je... Ingeborg heeft foto's gemaakt van ons gezin. In de derde kraanweek bij ons thuis. We zijn ontroerd want wat heeft ze ons gezin op een prachtige manier vastgelegd op foto. Ze geeft goede tips en je bent gelijk op je gemak. We zijn zeer onder de indruk over de kwaliteit. Wil je je gezin laten vastleggen zoals jullie zijn zonder daarbij in een gemaakte pose en wil je prachtige kwaliteit foto's dan raden wij ingeborg aan!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige kwaliteit van de foto's! En ze legt je gezin vast op een manier dat ontroerd. Ze maakt meer dan alleen een foto. Ze laat de emotie zien en het verhaal. Dat is een gave.

Veerman

Ingeborg heeft ons mooi geholpen met het vinden van een leuke locatie en gelukkig was het weer ons goed gezind. Mooie locatie en verrassend leuke foto's. We moesten vooral veel lopen en kletsen en... Ingeborg heeft ons mooi geholpen met het vinden van een leuke locatie en gelukkig was het weer ons goed gezind. Mooie locatie en verrassend leuke foto's. We moesten vooral veel lopen en kletsen en wij hadden niet het idee dat het geposeerde plaatjes zouden worden. Nog nooit eerder op deze manier een "officiële" foto laten maken, maar de resultaten zijn geweldig leuk en heerlijk ontspannen.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Heerlijk ontspannen manier van fotograferen. Ingeborg geeft je echt het gevoel dat ze "erbij" hoort en niet dat ze een "buitenstaander" is, waardoor de mensen op de foto ook heel natuurlijk overkomen.

Jeroen en Tessa Verkade

Ingeborg heeft onze mooie dag onwijs gaaf vastgelegd.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Hele mooie spontane foto's. Je hebt op de dag zelf zowat geen benul de aanwezigheid van Ingeborg, maar het eindresultaat is prachtig!

Fabiola Geijs-Macbean

Afgelopen 7 juli zijn wij getrouwd . Vanaf het moment dat wij wisten dat wij gingen trouwen, wisten wij allebei al dat wij ingeborg graag wilde als onze fotograaf . Daarom waren wij er ook vroeg bij... Afgelopen 7 juli zijn wij getrouwd . Vanaf het moment dat wij wisten dat wij gingen trouwen, wisten wij allebei al dat wij ingeborg graag wilde als onze fotograaf . Daarom waren wij er ook vroeg bij met boeken ! Wij zijn super blij en tevreden met onze prachtige foto's. Iedereen vind ze onwijs mooi . Collega's beschreven dat je de emoties kon voelen ook al was je er niet bij . Wij raden iedereen ingeborg aan als fotograaf ! Ook onze gasten vonden haar erg leuk en vriendelijk . Niks was te veel . Het was een eer om jou erbij te hebben op onze grote dag !! Onwijs bedankt ingeborg .

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze is zo snel dat je niet merkt dat ze er is . Maakt prachtige foto's van de momenten die je zelf niet bewust mee maakt en dat maakt haar een top fotograaf. Ze legt de mooie en speciale moment vast... Ze is zo snel dat je niet merkt dat ze er is . Maakt prachtige foto's van de momenten die je zelf niet bewust mee maakt en dat maakt haar een top fotograaf. Ze legt de mooie en speciale moment vast en dat is dat Wij zochten voor onze grote dag !