Familie Stok

Ingeborg heeft foto's gemaakt van ons gezin. In de derde kraanweek bij ons thuis. We zijn ontroerd want wat heeft ze ons gezin op een prachtige manier vastgelegd op foto. Ze geeft goede tips en je... Ingeborg heeft foto's gemaakt van ons gezin. In de derde kraanweek bij ons thuis. We zijn ontroerd want wat heeft ze ons gezin op een prachtige manier vastgelegd op foto. Ze geeft goede tips en je bent gelijk op je gemak. We zijn zeer onder de indruk over de kwaliteit. Wil je je gezin laten vastleggen zoals jullie zijn zonder daarbij in een gemaakte pose en wil je prachtige kwaliteit foto's dan raden wij ingeborg aan!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige kwaliteit van de foto's! En ze legt je gezin vast op een manier dat ontroerd. Ze maakt meer dan alleen een foto. Ze laat de emotie zien en het verhaal. Dat is een gave.

Veerman

Ingeborg heeft ons mooi geholpen met het vinden van een leuke locatie en gelukkig was het weer ons goed gezind. Mooie locatie en verrassend leuke foto's. We moesten vooral veel lopen en kletsen en... Ingeborg heeft ons mooi geholpen met het vinden van een leuke locatie en gelukkig was het weer ons goed gezind. Mooie locatie en verrassend leuke foto's. We moesten vooral veel lopen en kletsen en wij hadden niet het idee dat het geposeerde plaatjes zouden worden. Nog nooit eerder op deze manier een "officiële" foto laten maken, maar de resultaten zijn geweldig leuk en heerlijk ontspannen.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Heerlijk ontspannen manier van fotograferen. Ingeborg geeft je echt het gevoel dat ze "erbij" hoort en niet dat ze een "buitenstaander" is, waardoor de mensen op de foto ook heel natuurlijk overkomen.

Jeroen en Tessa Verkade

Ingeborg heeft onze mooie dag onwijs gaaf vastgelegd.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Hele mooie spontane foto's. Je hebt op de dag zelf zowat geen benul de aanwezigheid van Ingeborg, maar het eindresultaat is prachtig!

Fabiola Geijs-Macbean

Afgelopen 7 juli zijn wij getrouwd . Vanaf het moment dat wij wisten dat wij gingen trouwen, wisten wij allebei al dat wij ingeborg graag wilde als onze fotograaf . Daarom waren wij er ook vroeg bij... Afgelopen 7 juli zijn wij getrouwd . Vanaf het moment dat wij wisten dat wij gingen trouwen, wisten wij allebei al dat wij ingeborg graag wilde als onze fotograaf . Daarom waren wij er ook vroeg bij met boeken ! Wij zijn super blij en tevreden met onze prachtige foto's. Iedereen vind ze onwijs mooi . Collega's beschreven dat je de emoties kon voelen ook al was je er niet bij . Wij raden iedereen ingeborg aan als fotograaf ! Ook onze gasten vonden haar erg leuk en vriendelijk . Niks was te veel . Het was een eer om jou erbij te hebben op onze grote dag !! Onwijs bedankt ingeborg .

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze is zo snel dat je niet merkt dat ze er is . Maakt prachtige foto's van de momenten die je zelf niet bewust mee maakt en dat maakt haar een top fotograaf. Ze legt de mooie en speciale moment vast... Ze is zo snel dat je niet merkt dat ze er is . Maakt prachtige foto's van de momenten die je zelf niet bewust mee maakt en dat maakt haar een top fotograaf. Ze legt de mooie en speciale moment vast en dat is dat Wij zochten voor onze grote dag !

Familie Middelkoop

Ingeborg is een echte professional! Zij weet op een bewonderenswaardige manier de sfeer van de dag vast te leggen. Onze wens was een spontane familieshoot en dat is meer dan goed gelukt.... Ingeborg is een echte professional! Zij weet op een bewonderenswaardige manier de sfeer van de dag vast te leggen. Onze wens was een spontane familieshoot en dat is meer dan goed gelukt. Ongedwongen, spontaan en echt.

Fam Korpel

Hele leuke ontspannen manier van foto,s maken! Wij hadden deze fotoshoot gehad als cadeau en zijn heel erg blij met de resultaten! Wij zouden Ingeborg zeker aanraden als iemand ons vraagt naar een... Hele leuke ontspannen manier van foto,s maken! Wij hadden deze fotoshoot gehad als cadeau en zijn heel erg blij met de resultaten! Wij zouden Ingeborg zeker aanraden als iemand ons vraagt naar een goede fotograaf!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Heel ontspannen echt een aanrader!!

Bram en Annie Grit

Wat een gezellige en leuke fotoshoot hadden wij op 5 juni met Ingeborg van Bruggen.
Een heel ongedwongen sfeer op een schitterende locatie met onze kinderen en kleinkinderen
Een mooie en...
Een mooie en waardevolle herinnering aan ons 40 jarig huwelijk.
Bedankt Ingrid voor het prachtige resultaat.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze nam de tijd om vooral de kleinste kinderen er toch leuk op te krijgen. Klasse

E&R

Mooie foto's op een super leuke locatie! Ondanks dat het wat onwennig was voor de lens waren we meteen op ons gemak bij Ingeborg. Spontane foto's waarbij er zeker is gekeken naar onze wensen. Al met... Mooie foto's op een super leuke locatie! Ondanks dat het wat onwennig was voor de lens waren we meteen op ons gemak bij Ingeborg. Spontane foto's waarbij er zeker is gekeken naar onze wensen. Al met al een echte aanrader;)

A & M Molenaar

Vriendelijk, professioneel. Mooie en natuurlijke foto's van goede kwaliteit als eindresultaat!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Met 25 mensen foto's maken en relaxed blijven. De kunst om korte, kleine momenten te pakken, snel en onopvallend vast te leggen. Zo dat je echt je moment kunt herbeleven. Verder goed in improviseren.

Christien Bok

Wat een prachtige foto's heeft Ingeborg van mijn vader en ooms en tantes gemaakt, die zelf eigenlijk helemaal niet op de foto wilden. Desondanks heeft ze geweldig treffende portretten van iedereen... Wat een prachtige foto's heeft Ingeborg van mijn vader en ooms en tantes gemaakt, die zelf eigenlijk helemaal niet op de foto wilden. Desondanks heeft ze geweldig treffende portretten van iedereen gemaakt, zelfs de meest onwillende staat er lachend op! Ik ben er ontzettend blij mee!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie ongedwongen foto's die passen bij de aard van de mensen.