Hokke

We hebben een leuke fotoshoot met Ingeborg gehad.
De foto's zijn erg leuk geworden, we zijn zeer tevreden.

Snelle levertijd.

N&A&A

Ingeborg heeft op een heel ontspannen manier de fotoshoot van ons gezinnetje vorm gegeven. De foto's zijn erg mooi geworden en ze weet goed de leuke, spontante momenten te vangen. We zijn heel erg... Ingeborg heeft op een heel ontspannen manier de fotoshoot van ons gezinnetje vorm gegeven. De foto's zijn erg mooi geworden en ze weet goed de leuke, spontante momenten te vangen. We zijn heel erg blij met het mooie eindresultaat. De communicatie en het verstrekken van de foto's ging allemaal erg professioneel en snel. We bevelen Ingeborg zéker aan als fotograaf!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Professioneel, spontaan, snel in reageren, betrouwbaar, aardig.

Kenneth Verbist

Erg tevreden met het resultaat van de foto's. Ik ben benieuwd hoe ze op mijn nieuwe website zullen staan :)

Frank Ingenbleek / iRecruit

Goede snelle service, creatief, professioneel. Prettige communicatie. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Ivo & Anne

Ingeborg was de fotograaf op onze bruiloft en zij heeft met haar foto's heel goed de sfeer van de dag vast kunnen leggen. Uiteindelijk hebben we naast de digitale bestanden ook een prachtig album... Ingeborg was de fotograaf op onze bruiloft en zij heeft met haar foto's heel goed de sfeer van de dag vast kunnen leggen. Uiteindelijk hebben we naast de digitale bestanden ook een prachtig album samen ontworpen, die het verhaal van onze dag heel mooi verteld. De voorbereidingen zijn erg fijn verlopen en tijdens de dag heeft ze heel ontspannen en onopvallend alle mooie momenten in beeld gebracht. We zijn ontzettend blij dat we voor Ingeborg hebben gekozen voor onze bruiloft!

Sylvia Fok

We hebben een enorm leuke familieshoot met Ingeborg gedaan. Ze is enthousiast, blijft rustig maar heel attent en pakt de speciale momentjes eruit.

Mark Grasmayer-van Doorn

Wij zouden ieder bruidspaar Ingeborg aanraden als bruidsfotograaf. We zijn heel blij met de kwaliteit van de foto's en de samenwerking.

Voorafgaand aan de bruiloft hadden we een zeer...

Voorafgaand aan de bruiloft hadden we een zeer prettig kennismakingsgesprek. Ingeborg heeft aan de hand van ons verhaal en wensen onze dag goed vast weten te leggen.

Op de dag zelf bewoog ze zich op de achtergrond en heeft ze op de één of andere manier ongemerkt van alle hoeken de ceremonie, toost en diner foto's gemaakt.

Tijdens de rapportage in het centrum van Utrecht op een zaterdagmiddag heeft ze prachtige foto's gemaakt door oog te hebben voor de omgeving en spontane momenten. Ze wist op een zeer vriendelijke manier ons aanwijzingen te geven en liet ons vrij in de locaties waar we naartoe wilden.

Ten slotte was de oplevering van de foto's na de bruiloft snel.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Wat wij het leukst vonden aan de samenwerking met Ingeborg was dat ze op de achtergrond alle mooie momenten heeft weten vast te leggen en hierbij gebruik wist te maken van de omgeving en spontane... Wat wij het leukst vonden aan de samenwerking met Ingeborg was dat ze op de achtergrond alle mooie momenten heeft weten vast te leggen en hierbij gebruik wist te maken van de omgeving en spontane momenten. Ze heeft een goed oog voor detail.

Leike van der Leun-Borgman

Ingeborg heeft een hele ontspannen manier van fotograferen; ze gaat heel soepel mee in wat er om haar heen gebeurt en weet precies de mooie momenten van contact te pakken. Onze familieshoot heeft... Ingeborg heeft een hele ontspannen manier van fotograferen; ze gaat heel soepel mee in wat er om haar heen gebeurt en weet precies de mooie momenten van contact te pakken. Onze familieshoot heeft heel veel prachtige plaatjes opgeleverd, variërend van spontane momenten tot een gezellige groepsfoto. Voor ieder wat wils....

Jeffrey en Frank

Vanaf de eerste kennismaking tot na de grote dag een geweldige klik gehad. Alle wensen uitgebreid kunnen bespreken en datgene dat je wil legt ze vast. Wat ook erg prettig was, was dat Ingeborg... Vanaf de eerste kennismaking tot na de grote dag een geweldige klik gehad. Alle wensen uitgebreid kunnen bespreken en datgene dat je wil legt ze vast. Wat ook erg prettig was, was dat Ingeborg aangeeft wat wel en niet mooi is. Niet dat ze je een bepaalde kant op stuurt maar geeft wel duidelijk aan wat de gevolgen kunnen zijn van een bepaalde keuze. Je krijgt een duidelijk beeld van wat Ingeborg voor jullie kan betekenen. Erg prettig en op de dag zelf niet zichtbaar aanwezig. Een toppertje !!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Sterke kanten zijn zeker het vastleggen van "het moment". Ze is onzichtbaar en weet juist dée momenten vast te leggen die zorgen dat je de dag opnieuw beleeft. Niet de standaard geposeerde foto's... Sterke kanten zijn zeker het vastleggen van "het moment". Ze is onzichtbaar en weet juist dée momenten vast te leggen die zorgen dat je de dag opnieuw beleeft. Niet de standaard geposeerde foto's maar een tijdlijn die een film vormen. Wat ik Ingeborg veel hoorde zeggen?: "Niet in de camera kijken"hahaha. Ik heb onwijs genoten en heb een geweldige dag mogen beloven. Zeker een aanrader voor als je naderhand nog eens alle momenten wil bekijken die jullie dag zo bijzonder hebben gemaakt.

Venice

Wij zijn heel erg blij met onze bruidsfoto’s. Ingeborg is professioneel en heel vriendelijk.
Mocht je op zoek zijn naar een goede fotografe, raden wij haar zeker aan!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg legt super mooie en spontane momenten vast. Zo krijg je hele bijzondere mooie en leuke foto’s.
Wat knap is aan Ingeborg is dat je (soms) niet eens door hebt dat ze er is. Maar toch mooie foto’s weet te maken.