Laura

Ingeborg kwam bij ons thuis om een Day in the Life Shoot te doen. We zijn zo blij met het eindresultaat. Prachtige foto's van ons dagelijks leven. Ingeborg ging heel fijn te werk waardoor wij met de... Ingeborg kwam bij ons thuis om een Day in the Life Shoot te doen. We zijn zo blij met het eindresultaat. Prachtige foto's van ons dagelijks leven. Ingeborg ging heel fijn te werk waardoor wij met de kinderen lekker ons gang konden gaan en zij dit vastlegde. We zullen haar in de toekomst nog een keer vragen voor foto's op onze bruiloft.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg zorgde voor een fijne ongedwongen sfeer. Prachtige foto's hebben we nu.

Nicole

Ingeborg heeft een ons gezin een leuke ochtend bezorgd met ook nog eens prachtige foto’s! Het was relaxed en ongedwongen en onze kinderen (2 en 5 jaar) voelden zich snel op hun gemak. En wij ook ?.... Ingeborg heeft een ons gezin een leuke ochtend bezorgd met ook nog eens prachtige foto’s! Het was relaxed en ongedwongen en onze kinderen (2 en 5 jaar) voelden zich snel op hun gemak. En wij ook ?. Ingeborg had leuke ideeën voor de shoot en de tijd vloog om. Met terugwerkende kracht hadden we gewild dat jij de fotograaf was op onze bruiloft.

zie hiervoor

Karin en dirk

Het was geweldig. Ingeborg heeft leuke ideeën en is lekker vlot en scherp. De foto's zijn geweldig.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Snelle levering van de fotos en hele mooie kleuren springen uit de foto's

Sarah

Ze heeft onze trouwdag prachtig vastgelegd en luistererde goed naar onze wensen.

Weet goed wat ze doet

Berend Kaspers

Voor de derde keer heeft Ingeborg ons dagelijks leven op de foto gezet. Dat we haar voor de derde keer hebben gevraagd voor een fotoshoot wil wel zeggen dat we meer dan te vrede zijn met het... Voor de derde keer heeft Ingeborg ons dagelijks leven op de foto gezet. Dat we haar voor de derde keer hebben gevraagd voor een fotoshoot wil wel zeggen dat we meer dan te vrede zijn met het resultaat.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige foto’s van het hier en nu in ons gezinsleven. Mooie momenten op de foto.

Laura sluiter

Heel relaxt

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze maakt hele spontane foto’s de sfeer is heel ongedwongen

Jannemieke

Super

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Geweldige foto's spontaan en vriendelijk

Bianca

Super!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze weet precies de leukste spontane momenten vast te leggen

Arlette

Ik had de site van Ingeborgh gevonden via internet en de foto's spraken mij direct aan. Spontane foto's, lekker los. Precies wat ik wilde. Ingeborgh kwam keurig op tijd op de afgesproken locatie. Ze... Ik had de site van Ingeborgh gevonden via internet en de foto's spraken mij direct aan. Spontane foto's, lekker los. Precies wat ik wilde. Ingeborgh kwam keurig op tijd op de afgesproken locatie. Ze is professioneel, heeft leuk contact met de kinderen en kwam zelf met leuke ideeen. De foto's ontvingen wij volgens afspraak en we zijn er heel blij mee. Leuke spontane foto's van ons gezin op een mooie buitenlocatie. Ook het bijbehorende fotoboekje is met aandacht en zorg in elkaar gezet. Dank Ingeborgh!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Professioneel, eigen herkenbare stijl van fotograferen

Kim

Ingeborg heeft onze trouwdag vastgelegd. Het resultaat is prachtig. Iedereen staat er goed op. Het is te zien dat ze veel ervaring heeft.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige foto's, betrouwbaar, flexibel, denkt mee.