Jannemieke

Super

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Geweldige foto's spontaan en vriendelijk

Bianca

Super!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze weet precies de leukste spontane momenten vast te leggen

Arlette

Ik had de site van Ingeborgh gevonden via internet en de foto's spraken mij direct aan. Spontane foto's, lekker los. Precies wat ik wilde. Ingeborgh kwam keurig op tijd op de afgesproken locatie. Ze... Ik had de site van Ingeborgh gevonden via internet en de foto's spraken mij direct aan. Spontane foto's, lekker los. Precies wat ik wilde. Ingeborgh kwam keurig op tijd op de afgesproken locatie. Ze is professioneel, heeft leuk contact met de kinderen en kwam zelf met leuke ideeen. De foto's ontvingen wij volgens afspraak en we zijn er heel blij mee. Leuke spontane foto's van ons gezin op een mooie buitenlocatie. Ook het bijbehorende fotoboekje is met aandacht en zorg in elkaar gezet. Dank Ingeborgh!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Professioneel, eigen herkenbare stijl van fotograferen

Kim

Ingeborg heeft onze trouwdag vastgelegd. Het resultaat is prachtig. Iedereen staat er goed op. Het is te zien dat ze veel ervaring heeft.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige foto's, betrouwbaar, flexibel, denkt mee.

elze grootenboer

Het was gezellig en ongedwongen. Het resultaat heel goed. De kleinkinderen vonden het ook geweldig. Zo foto s maken vonden ze niet erg.

Hellen Abramsen

Heel ongedwongen en spontaan. Een heel fijne en gezellige avond gehad, met prachtige familiefoto's als resultaat

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg ging rustig aan de slag, maakte foto's op momenten dat we er zelf niet eens altijd erg in hadden

Lisette Aarnoudse

Ingeborg is een fotograaf die weet wat ze doet. Ze leg de juiste momenten vast, een lach en een traan. Haar foto's geven een verhaal weer, in ons geval, onze trouwdag. De foto's zijn prachtig! Ingeborg is een fotograaf die weet wat ze doet. Ze leg de juiste momenten vast, een lach en een traan. Haar foto's geven een verhaal weer, in ons geval, onze trouwdag. De foto's zijn prachtig!
Wij zouden Ingeborg van Bruggen iedereen aanraden.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Makkelijk in contact, goede prijs kwaliteit verhouding, professioneel.

Anita Leemburg

Ingeborg je hebt precies aangevoeld hoe wij de fotoreportage zouden willen hebben ! Top gedaan.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg je hebt een supermooie trouwreportage gemaakt. Je weet de emotionele momenten zeer mooi vast te leggen. Complimenten!

Maxine Rijsdijk

Wij zijn erg blij dat we voor onze trouwfoto’s voor Ingeborg hebben gekozen. De fotoserie is een mooie weergave van de hele dag en de sfeer. Ingeborg weet goed de (spontane) momenten vast te leggen.... Wij zijn erg blij dat we voor onze trouwfoto’s voor Ingeborg hebben gekozen. De fotoserie is een mooie weergave van de hele dag en de sfeer. Ingeborg weet goed de (spontane) momenten vast te leggen. Op de dag zelf verliep alles goed en relaxed. Bij de ceremonie en het diner wist Ingeborg zich onopvallend door de ruimte te verplaatsen om zo vanuit alle hoeken te fotograferen. Het resultaat is super!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie composities, goede indruk van de sfeer, ongedwongen.

Yvonne

Een prachtige familie fotoshoot als cadeau voor mijn moeder. Mooie plaatjes, zowel van de mensen als de omgeving. Door de manier waarop Ingeborg de fotoshoot doet, vergeet je bijna dat er een... Een prachtige familie fotoshoot als cadeau voor mijn moeder. Mooie plaatjes, zowel van de mensen als de omgeving. Door de manier waarop Ingeborg de fotoshoot doet, vergeet je bijna dat er een camera op je gericht is. En dat zie je terug in de foto's.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige foto's; snelle levering; makkelijke communicatie