Mandy van der Vaart

Maandag 19 oktober hebben we een Opa en Oma fotoshoot gehad. Opa en Oma zijn met hun 5 kleinkinderen op de foto vastgelegd door Ingeborg. Omdat we niet veel tijd meer hadden voordat zij weer naar... Maandag 19 oktober hebben we een Opa en Oma fotoshoot gehad. Opa en Oma zijn met hun 5 kleinkinderen op de foto vastgelegd door Ingeborg. Omdat we niet veel tijd meer hadden voordat zij weer naar hun huis in Spanje zouden gaan, zochten we iemand die op korte termijn plek had. En dat had Ingeborg.. gelukkig ! De foto's zijn erg leuk geworden. Een mooi aandenken en eindelijk foto's waar alle kleinkinderen tegelijk op staan.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

De afspraak was super snel rond en Ingeborg was ook op korte termijn beschikbaar.
Ze had leuke ideeën voor de foto's waardoor de foto's spontaan geworden zijn en niet geposeerd

Gerry Derks

Afgelopen weekend hebben we ons veertigjarig huwelijk gevierd in Zoutelande. Ingeborg heeft foto's van ons gezin gemaakt op het strand. Een cadeau van onze kinderen met een fantastisch resultaat.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg is op een prettige, vriendelijke manier aanwezig. De sfeer is ongedwongen.
Op die manier blijft het iets natuurlijks.
De foto's zijn heel snel per mail aan ons verzonden.

inge takens

Afgelopen maandag met mijn 2 kinderen Ingeborg foto's laten maken van ons drieën.
Het eindresultaat ontroerde me.
Prachtig.
Ingeborg zorgde er voor dat de kinderen al snel op hun...
Het eindresultaat ontroerde me.
Prachtig.
Ingeborg zorgde er voor dat de kinderen al snel op hun gemak waren en legde hen én mij ongedwongen vast!

van der Dussen-Barelds

Op 19 oktober hadden wij onze familie fotoshoot. Wij zijn heel blij met de leuke foto's. Bedankt Ingeborg.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie ongedwongen foto's op een door ons zelf gekozen locatie.

Matthijs en Carla

Wij hebben Ingeborg van bruggen gevonden op google en hebben enkele fotografen gebeld en op gevoel hebben we Ingeborg uitgekozen als de fotograaf voor onze bruiloft. We hebben Ingeborg op de dag... Wij hebben Ingeborg van bruggen gevonden op google en hebben enkele fotografen gebeld en op gevoel hebben we Ingeborg uitgekozen als de fotograaf voor onze bruiloft. We hebben Ingeborg op de dag zelf ervaren als vrolijk meisje die fijngevoelig is in haar aanwijzingen om een goede foto te maken. En goede foto’s zijn het geworden, ze heeft alle belangrijke momenten goed weten vast te leggen en ook vele karakteristieke momenten die het karakter van de dag laten zien. Wij schrijven niet vaak recensies maar Ingeborg heeft zo goed werk geleverd en wij zijn op alle fronten zo tevreden met zowel haar aanwezigheid op de dag zelf als het eindresultaat, dat wij haar graag aanbevelen, aan iedereen die een belangrijke dag vast wil laten leggen. Ondanks dat wij een kritisch oog hebben vinden we haar een topper in haar vak.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

- Weet de juiste momenten te vangen
- Spontane foto's
- Weet ontspannen sfeer te creëren
- Een TOP fotograaf

Fam. Lips

Op 20 september hadden wij een fotoshoot op het strand van Hoek van Holland. Wij zijn heel blij met de foto's. We voelden ons al heel snel op ons gemak. En dat is goed te zien op de foto's. Nogmaals... Op 20 september hadden wij een fotoshoot op het strand van Hoek van Holland. Wij zijn heel blij met de foto's. We voelden ons al heel snel op ons gemak. En dat is goed te zien op de foto's. Nogmaals bedankt Ingeborg.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie duidelijke en ongedwongen foto's.

marjolein vink

Op 20 september hebben we een familie shoot gedaan in het park waar mijn ouders 50 jaar geleden hun trouwfoto's hadden gemaakt. Zowaar foto's waar we ons zelf eens leuk op vonden staan! Ongedwongen... Op 20 september hebben we een familie shoot gedaan in het park waar mijn ouders 50 jaar geleden hun trouwfoto's hadden gemaakt. Zowaar foto's waar we ons zelf eens leuk op vonden staan! Ongedwongen en vrolijk; dat is de sfeer die Ingeborg echt goed kan creëren. Dank je.

Steven Christ

We hadden een shoot op het strand van Hoek van Holland.
Alles verliep precies zoals afgesproken, en de foto's zijn onwijs leuk geworden.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze is goed in de omgang met kinderen, en weet precies op de juiste momenten een foto te maken.
We waren 5-10 minuutjes later dan afgesproken, omdat we totaal niet bekend waren in Hoek van Holland en ook daar deed ze niet moeilijk over. Gewoon even voorstellen en uitleggen wat er gaat gebeuren, en hup aan de slag. Echt top!

Corine Wolvers

Met Ingeborg een familieshoot gedaan met 16 personen bij Villa Augustus, Dordrecht. We hebben het erg naar ons zin gehad en de foto's zijn heel mooi! Mooie omgeving en de sfeer was ontspannen,... Met Ingeborg een familieshoot gedaan met 16 personen bij Villa Augustus, Dordrecht. We hebben het erg naar ons zin gehad en de foto's zijn heel mooi! Mooie omgeving en de sfeer was ontspannen, waardoor er leuke foto's uit kwamen.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ontspannen sfeer, waardoor ook leuke foto's; niet saaie 'gedwongen foto's'! Er word gezorgd voor een leuke achtergrond op de foto's.

Maaike

Een zondagmiddag op het strand van Hoek van Holland een familieshoot gehad, prachtig weer en supergave foto's!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Goede ideeën, onopvallend aanwezig en de kinderen op hele leuke momenten vastgelegd.