Lieke Verbeek

Super blij met hoe Ingeborg onze ceremonie heeft weten vast te leggen. Precies geworden hoe we gehoopt hadden, een journalistieke weergave van de dag, met oog voor opvallende en leuke details en... Super blij met hoe Ingeborg onze ceremonie heeft weten vast te leggen. Precies geworden hoe we gehoopt hadden, een journalistieke weergave van de dag, met oog voor opvallende en leuke details en gebeurtenissen. Prachtig! Ondanks lastige omstandigheden (donkere tent met tegenlicht) toch prachtig uitgelichte foto's. Nogmaals, super!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

We ontvingen de foto's snel, veel sneller dan Ingeborg zelf had aangegeven, altijd een leuke verassing!

Wendy Curiel-Jamin

Geweldig leuke foto's! Ook erg leuk om de kids gewoon zoals zichzelf te zien...net als ons ook! Niks gemaakt of geposeerd... lekker 'losjes'
Dankjewel voor de mooie foto's!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze is gewoon lekker met haar vak bezig en doet dit prima
Wil je een 'losjes' fotoshoot ben je bij Ingeborg aan het juiste adres!

van Oers

Leuke fotoshoot gehad, heel relaxed. Een echte aanrader!

Ilse Linschoten

Ingeborg heeft onze trouwdag perfect gefotografeerd! We herkennen de sfeer van de dag in de foto's en herbeleven de dag iedere keer opnieuw als we de foto's bekijken. En dat alles terwijl we... Ingeborg heeft onze trouwdag perfect gefotografeerd! We herkennen de sfeer van de dag in de foto's en herbeleven de dag iedere keer opnieuw als we de foto's bekijken. En dat alles terwijl we nauwelijks gemerkt hebben dat ze rond liep. SUPER!!!

Iedeke Bolje

Ingeborg van Bruggen heeft de foto's van mijn vijftigste verjaardag gemaakt. Deze zijn mooi puur en geven de sfeer heel mooi weer. De foto's zijn net als de avond topperdetop!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie sfeerimpressies en leuke groepsfoto's.

Roelina Blanken

Hemelvaartsdag een foto's gemaakt het Kralingse bos.
De dag erop de foto's al binnen. Heel erg leuk geworden.
Heel ontspannen allemaal, met een super resultaat.

R. Wever

Leuke gezellige ongedwongen omgang met de gefotografeerde mensen. Speciaal met kleine kinderen. Er wordt gevraagd wat de wensen van de mensen zijn. Bij ons was er ook veel humor in de groep. Ook de... Leuke gezellige ongedwongen omgang met de gefotografeerde mensen. Speciaal met kleine kinderen. Er wordt gevraagd wat de wensen van de mensen zijn. Bij ons was er ook veel humor in de groep. Ook de honden kregen de benodigde aandacht. Resultaat: hele leuke, natuurlijke en kwalitatief hoge foto's

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Zie bovenstaand. Wellicht minder foto's verticaal nemen. De leukste foto's zijn toch de foto's die van dichtbij of ingezoomd zijn.

RW

Erg mooie en professionele foto's

R.J. Sparreboom / Sparreboom Advocatuur & Mediation

Professioneel, gedreven, vakbekwaam, klantvriendelijk en onverstoorbaar.

E Helmons

Leuke fotoshoot met Ingeborg van Bruggen, zoals zij met kinderen om kan gaan, zodat ze zich snel op hun gemak voelen is geweldig! Ontspannen sfeer met als gevolg 'n super mooi resultaat!