Femke Thoen

Ingeborg heeft een shoot gemaakt van ons gezin. Wat een leuke ervaring met prachtig resultaat! Ze is laagdrempelig in de omgang en weet zich goed 'onzichtbaar' te maken waardoor er hele mooie... Ingeborg heeft een shoot gemaakt van ons gezin. Wat een leuke ervaring met prachtig resultaat! Ze is laagdrempelig in de omgang en weet zich goed 'onzichtbaar' te maken waardoor er hele mooie interacties zijn vastgelegd. Ingeborg neemt ruim de tijd om het beste resultaat te bereiken en stelt zich daarbij zeer flexibel en meewerkend op. Echt een aanrader!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Oog voor detail, onzichtbaar aanwezig, vriendelijk in de omgang, heel veel waar voor het geld :)

Marian Wibbens

Op een ontspannende, spontane manier foto's gemaakt met een prachtig resultaat!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Fotoshoot met grote groep mensen, inclusiefkleine kinderen, gedaan. Ondanks dat niet iedereen er even veel zin in had, is het resultaat erg mooi geworden! Ingeborg blijft heel rustig!

Corine Span

Voor onze bruiloft waren wij op zoek naar een fotograaf die alleen de fotoreportage voor onze trouwfoto's. ik kwam bij ingeborg terecht en werd gelijk super enthousiast. Ze kwam met ideeen en voor... Voor onze bruiloft waren wij op zoek naar een fotograaf die alleen de fotoreportage voor onze trouwfoto's. ik kwam bij ingeborg terecht en werd gelijk super enthousiast. Ze kwam met ideeen en voor ons gevoel klikte het meteen.
Tijdens de fotoshoot was de sfeer ontspannend en leuk.Ingeborg wist precies wat we wilden en als ik nu het resultaat bekijk, kan ik alleen maar zeggen: Wat een top fotograaf!!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

echt een super fotograaf! er was een leuke sfeer en Ingeborg wist meteen wat ze moest doen. Ze stelde ons op ons gemak en de foto's zijn super mooi geworden!

Karin van Tilburg

Na een nare periode wilde ik graag in een serie foto's tot uitdrukking brengen dat ons alles weer goed gaat. Het resultaat is verbluffend. Ingeborg heeft ons 'gevangen' op onbewaakte ogenblikken... Na een nare periode wilde ik graag in een serie foto's tot uitdrukking brengen dat ons alles weer goed gaat. Het resultaat is verbluffend. Ingeborg heeft ons 'gevangen' op onbewaakte ogenblikken tijdens hele karakteristieke houdingen voor mij en mijn zoon. Onze band is vastgelegd op een natuurlijke wijze, die me nog steeds verwondert. Ik kijk met hele andere ogen naar mijzelf en ben weer trots.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Bij het eerste mailcontact kreeg ik een goed gevoel over de samenwerking met Ingeborg. Zij komt met ideeën, tips en praktische informatie en begreep precies wat ik wilde. De dag van de shoot was in... Bij het eerste mailcontact kreeg ik een goed gevoel over de samenwerking met Ingeborg. Zij komt met ideeën, tips en praktische informatie en begreep precies wat ik wilde. De dag van de shoot was in het begin wat onwennig voor mijn puber-zoon, maar Ingeborg leidde hem snel af waardoor ook hij zich ontspande. Het werd gezellig en ongedwongen.

Toos Cantineaux

Super leuke fotoshoot gehad in Hoek van Holland op het strand foto's zijn echt mooi, leuk en vooral niet saai geworden. Ingeborg is een gezellige dame die op een leuke manier en ontspannen manier de... Super leuke fotoshoot gehad in Hoek van Holland op het strand foto's zijn echt mooi, leuk en vooral niet saai geworden. Ingeborg is een gezellige dame die op een leuke manier en ontspannen manier de foto's maakt, namens de fam. Swaneveld, Toos Cantineaux.

Patricia Hartman - de Vos

Beste Ingeborg,

Beste Ingeborg,

Ik dank je hartelijk voor de geweldige fotoshoot van onze kinderen, 3 volwassen setjes!, in het Kralingse Bos. De jongens allemaal in het blauw en de meisjes in zwart-wit. Absoluut een geweldige kleurencombinatie met het frisse groen van de natuur. De vrolijkheid en plezier met elkaar spat er vanaf en op een aantal prachtige foto's de liefde voor elkaar als setje. De groepsfoto op de grote boom hangt groot in onze woonkamer. Onze kinderen zoals ze echt zijn, mooie mensen vol levensvreugde. Het 10x10 boekje sleep ik overal mee naar toe...Wij waren verguld met het cadeau voor ons 35-jarig huwelijk, traantjes van trots en geluk!

Dank je wel! Vriendelijke groet, Patricia Hartman.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg bezit de kunst om mensen vrolijk en vol pret/plezier voor altijd vast te leggen.

Fam. Hensen

Hele leuke familie shoot in Strijensas gehad. De fotoshoot was erg relaxt wat erg fijn was, omdat er ook een peuter bij was. De foto's zijn heel mooi geworden.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Relaxt en Flexibel: Wij vonden het erg fijn dat wij een dag voor de shoot, zonder problemen, nog van locatie konden wisselen in verband met de hoge temperaturen die ze opgaven. Top service!

Hildy van der Linden

Hele leuke ervaring gehad met de familie shoot in Strijensas. Prachtige foto's en Ingeborg is heel fijn en professioneel in de omgang! Zeker een aanrader en ontzettend leuk om kado te doen.

Lisanne Wieringa

Vol spanning begonnen wij aan de fotoshoot, maar de ontspanning volgde al snel. En dat is terug te zien in de foto's!
Natuurlijk werkte het mooie weer, de goede locatie en een leuke familie...
Natuurlijk werkte het mooie weer, de goede locatie en een leuke familie ook mee, maar het uiteindelijke eindresultaat op de foto's mag er wezen. Fantastisch! We zijn er allemaal onwijs blij mee. De foto's zullen jaren in onze familie terug te zien zijn.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg van Bruggen heeft een zeer ontspannen sfeer kunnen neerzetten, ondanks de warmte, de warrigheid van de groep mensen heeft zij ons allemaal stuk voor stuk op een goed, mooie en lieve manier... Ingeborg van Bruggen heeft een zeer ontspannen sfeer kunnen neerzetten, ondanks de warmte, de warrigheid van de groep mensen heeft zij ons allemaal stuk voor stuk op een goed, mooie en lieve manier weten neer te zetten. De verschillende (groeps)composities zijn goed gelukt, en een goed opstelling is daarbij van belang. Dat heeft Ingeborg gezien.

Marlot van Iwaarden

Begin juli een fotoshoot gehad met ons hele gezin. Het was een fantastische middag. Heerlijk ontspannen en ongedwongen. Én dat zie je in het eindresultaat. Foto's zijn boven verwachting goed gelukt.... Begin juli een fotoshoot gehad met ons hele gezin. Het was een fantastische middag. Heerlijk ontspannen en ongedwongen. Én dat zie je in het eindresultaat. Foto's zijn boven verwachting goed gelukt. We zullen Ingeborg aanraden bij onze familie en kennissen en komen misschien over een jaar of 2 weer terug om het opnieuw te doen!