Wilma van der Struijs

Fijne fotoshoot met geweldig resultaat!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

De kinderen voelden zich snel op hun gemak. Ze kunnen gewoon zichzelf zijn. En dat zie je zeker terug in de foto's. Als wij naar de foto's kijken zien we niet alleen het uiterlijk maar ook het... De kinderen voelden zich snel op hun gemak. Ze kunnen gewoon zichzelf zijn. En dat zie je zeker terug in de foto's. Als wij naar de foto's kijken zien we niet alleen het uiterlijk maar ook het innerlijk van de kids. Top! Dat was precies de bedoeling!

Lennard & Evelien

Wij hebben bij Ingeborg een loveshoot laten schieten, de foto's zijn super! Super mooie kwaliteit en zeer snelle levering van de foto's. (2 dagen later al!!)

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Duidelijk en professioneel in haar omgang.

Nathasja

De fotoshoot was erg leuk en de foto's zijn zeer goed gelukt. Wij waren allen geen goede fotomodellen en de meeste staan ook niet te springen om op de foto te gaan. Maar er zijn zeer leuke foto's... De fotoshoot was erg leuk en de foto's zijn zeer goed gelukt. Wij waren allen geen goede fotomodellen en de meeste staan ook niet te springen om op de foto te gaan. Maar er zijn zeer leuke foto's uitgekomen. Zeer blij met het resultaat

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg is zeer vriendelijk, werkt snel, geeft duidelijke aanwijzingen en heeft goed een goed oog voor detail.

Yvonne

Rustige en ontspannen sfeer, leuke ervaring.

Antwan vos

Super leuke fotoshoot gehad in de Efteling! Ingeborg was echt super leuk met iedereen en vooral de kinderen!!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige foto's en super snel klaar!!!

Atsjau Hau

Vanwege mijn 50e verjaardag wilde ik mijn familie en vriendinnen verrassen met een fotoshoot op het strand van Scheveningen. Ingeborg heeft ons allemaal fantastisch op de foto gezet, heel... Vanwege mijn 50e verjaardag wilde ik mijn familie en vriendinnen verrassen met een fotoshoot op het strand van Scheveningen. Ingeborg heeft ons allemaal fantastisch op de foto gezet, heel ongedwongen, spontaan, iedereen was erg op z'n gemak. Hele mooie foto's geworden. Het is een prachtige herinnering aan mijn 50e verjaardag met het schattige fotoboekje die Ingeborg heeft samengesteld. Mooie bijdrage van Ingeborg. Wij zullen haar aan iedereen aanbevelen voor een fotoshoot. Bedankt Ingeborg!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Professioneel, prettig in de omgang, zorgvuldig, weet haar vak goed te verstaan, mooie kwaliteit foto's, maakt mooie ongedwongen natuurlijke foto's, weet de leuke momenten vast te leggen en de... Professioneel, prettig in de omgang, zorgvuldig, weet haar vak goed te verstaan, mooie kwaliteit foto's, maakt mooie ongedwongen natuurlijke foto's, weet de leuke momenten vast te leggen en de foto's mooi te bewerken. Snelle levering van de foto's.

rTMS Nederland

Voor mijn website had ik op korte termijn bedrijfsfoto's nodig. Na een aantal sites vergeleken te hebben koos ik voor Ingeborg, en daar heb ik geen spijt van. Ze kaan op zeer korte termijn hoge... Voor mijn website had ik op korte termijn bedrijfsfoto's nodig. Na een aantal sites vergeleken te hebben koos ik voor Ingeborg, en daar heb ik geen spijt van. Ze kaan op zeer korte termijn hoge kwaliteit foto's maken voor een goede prijs. De prijs kwaliteit is daarmee absoluut top. Ingeborg bedankt.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg is makkelijk in de omgang, werkt snel en zorgvuldig. Ze voegt net dat beetje extra toe wat ervoor zorgt dat de foto's er professioneel uitzien.

Ilse den Besten

We hebben Ingeborg gevraagd foto's te maken tijdens het officiële gedeelte van ons geregistreerd partnerschap en de lunch met onze ouders daarna. Voor ons was de ervaring alleen maar positief! Het... We hebben Ingeborg gevraagd foto's te maken tijdens het officiële gedeelte van ons geregistreerd partnerschap en de lunch met onze ouders daarna. Voor ons was de ervaring alleen maar positief! Het eerste contact was meteen leuk en we hebben onze verwachtingen van tevoren telefonisch goed doorgesproken. Op de dag zelf voelde iedereen zich op zijn gemak maar het allerbelangrijkste, de foto's zijn écht schitterend geworden, zo mooi hadden we niet gedacht. We hadden ze al heel snel binnen dus konden we ze ook op het feest laten zien wat een paar dagen later was en iedereen had het erover dat ze zo mooi waren. Mocht ik ooit nog een fotograaf nodig hebben dan neem ik zéker weer contact op met Ingeborg!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Weet onopvallend aanwezig te zijn zodat iedereen zich natuurlijk gedraagt.

Elisa

Van vriendinnen hebben we een lifestyle baby fotoshoot gekregen. Ingeborg is bij ons thuis langs geweest en heeft mooie foto's gemaakt. We voelden ons prima op ons gemak bij Ingeborg. Ook onze... Van vriendinnen hebben we een lifestyle baby fotoshoot gekregen. Ingeborg is bij ons thuis langs geweest en heeft mooie foto's gemaakt. We voelden ons prima op ons gemak bij Ingeborg. Ook onze kleine spruit had het super naar z'n zin.

lia Wienia

Met een grote glimlach hebben wij alle fotoos bekeken ,wij(oma en opa) waren blij verrast om met de hele club op de foto te gaan en een stralende en ontspannen ,,kleine man,,in ons midden. je hebt... Met een grote glimlach hebben wij alle fotoos bekeken ,wij(oma en opa) waren blij verrast om met de hele club op de foto te gaan en een stralende en ontspannen ,,kleine man,,in ons midden. je hebt ons allemaal,precies zoals we zijn, op de fotoos gekregen..jan en lia