Marco van geffen

Leuke en professionele fotoshoot gehad, daarna alles volgens afspraak geleverd TOP. Ook snel antwoord op vragen via de email

Mooie foto,s

Marielle Postma

Top! Hele mooie foto's, relaxte sfeer tijdens het maken van de foto's en alles keurig volgens afspraak geregeld. Helemaal niets op aan te merken!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie foto's, ontspannen en niets geposeerd.

Bianca

We hebben een uitstekende ervaring met Ingeborg. Ze heeft voor onze "kleine" bruiloft de foto's gemaakt bij de ceremonie en aansluitend een reeks foto's met de gasten. Ze heeft ervoor gezorgd dat... We hebben een uitstekende ervaring met Ingeborg. Ze heeft voor onze "kleine" bruiloft de foto's gemaakt bij de ceremonie en aansluitend een reeks foto's met de gasten. Ze heeft ervoor gezorgd dat de foto's precies zo zijn geworden zoals wij hadden gehoopt. Het was erg ongedwongen en ze heeft ervoor gezorgd dat iedereen er mooi op is komen te staan.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Goede en makkelijke communicatie. Prettig in de omgang.

Familie Hagg

Op 12 september jl een fotoreportage laten maken in de Loonse en Drunense Duinen van onze kinderen en kleinkinderen. Het resultaat is geweldig geworden. Ingeborg is een aanrader.

Familie Lopes

Wij willen jou bedanken voor een leuke ervaring. We hebben een leuke fotoshoot gehad op een prachtige locatie op een zonnige dag. De foto's zien er ontspannen, professioneel en zeker niet saai uit.... Wij willen jou bedanken voor een leuke ervaring. We hebben een leuke fotoshoot gehad op een prachtige locatie op een zonnige dag. De foto's zien er ontspannen, professioneel en zeker niet saai uit. Dankzij jou hebben wij nu een mooie herinnering van onze familie kunnen vastleggen.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

De communicatie verliep snel en soepel. We hadden binnen een paar dagen een afspraak en een paar weken later meteen de shoot. Wij hebben jou communicatie als prettig ervaren. De fotoshoot verliep... De communicatie verliep snel en soepel. We hadden binnen een paar dagen een afspraak en een paar weken later meteen de shoot. Wij hebben jou communicatie als prettig ervaren. De fotoshoot verliep fijn. We hebben foto's op een prachtige locatie gemaakt en door jou kwam dit meer tot z'n recht. De kwaliteit van de foto's zijn boven onze verwachting. Je hebt goed gebruik gemaakt van de omgeving en de details prachtig erin verwerkt. Het is je ook goed gelukt om de drukke baby in ons midden mooi te fotograferen. Wij zijn super blij met de foto's en hebben genoten van de fotoshoot! Ingeborg hartstikke bedankt!

Fam. van Kessel

Wat een mooie foto's!
Wat een mooie foto's!
De fotoshoot was voor ons een "gewaagd experiment", want niet iedereen in ons gezin is er dol op om gefotografeerd te worden. We hadden Ingeborg uitgekozen vanwege de mooie foto's op de website en stiekem hoopten we natuurlijk dat die van ons ook zo leuk, ontspannen & spontaan zouden worden. We zijn meer dan tevreden met de resultaten, nog nooit zoveel echt leuke foto's van ons bij elkaar gezien. Ook de communicatie vooraf en de afwikkeling achteraf zijn heel plezierig gegaan. Een echte aanrader dus!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

De heldere communicatie en de duidelijke afspraken.
De bijna vanzelfsprekende wijze waarop Ingeborg mensen tijdens de fotoshoot op het gemak kan stellen.

Lindsay

Super mooie foto's!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ondanks dat we een fotoshoot deden met kinderen die er niet echt veen zin in hadden wist Ingeborg tussen de momenten door mooie plaatjes te vangen. Het was hard werken maar door tussendoor een... Ondanks dat we een fotoshoot deden met kinderen die er niet echt veen zin in hadden wist Ingeborg tussen de momenten door mooie plaatjes te vangen. Het was hard werken maar door tussendoor een beetje te spelen heeft ze ontzettend mooie foto's gemaakt!! We zijn super blij, was een mooi kadootje voor mijn moeder, die is super trots!

Femke Thoen

Ingeborg heeft een shoot gemaakt van ons gezin. Wat een leuke ervaring met prachtig resultaat! Ze is laagdrempelig in de omgang en weet zich goed 'onzichtbaar' te maken waardoor er hele mooie... Ingeborg heeft een shoot gemaakt van ons gezin. Wat een leuke ervaring met prachtig resultaat! Ze is laagdrempelig in de omgang en weet zich goed 'onzichtbaar' te maken waardoor er hele mooie interacties zijn vastgelegd. Ingeborg neemt ruim de tijd om het beste resultaat te bereiken en stelt zich daarbij zeer flexibel en meewerkend op. Echt een aanrader!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Oog voor detail, onzichtbaar aanwezig, vriendelijk in de omgang, heel veel waar voor het geld :)

Marian Wibbens

Op een ontspannende, spontane manier foto's gemaakt met een prachtig resultaat!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Fotoshoot met grote groep mensen, inclusiefkleine kinderen, gedaan. Ondanks dat niet iedereen er even veel zin in had, is het resultaat erg mooi geworden! Ingeborg blijft heel rustig!

Corine Span

Voor onze bruiloft waren wij op zoek naar een fotograaf die alleen de fotoreportage voor onze trouwfoto's. ik kwam bij ingeborg terecht en werd gelijk super enthousiast. Ze kwam met ideeen en voor... Voor onze bruiloft waren wij op zoek naar een fotograaf die alleen de fotoreportage voor onze trouwfoto's. ik kwam bij ingeborg terecht en werd gelijk super enthousiast. Ze kwam met ideeen en voor ons gevoel klikte het meteen.
Tijdens de fotoshoot was de sfeer ontspannend en leuk.Ingeborg wist precies wat we wilden en als ik nu het resultaat bekijk, kan ik alleen maar zeggen: Wat een top fotograaf!!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

echt een super fotograaf! er was een leuke sfeer en Ingeborg wist meteen wat ze moest doen. Ze stelde ons op ons gemak en de foto's zijn super mooi geworden!