Theo Boxelaar

Wij zijn uiterst content met de prestatie van Ingeborg. Zeer professioneel en netjes. Ze is gedreven en snel, weet THE MOMENT vaste te leggen op beeld zoals het in de praktijk voelde. Kortom zeer... Wij zijn uiterst content met de prestatie van Ingeborg. Zeer professioneel en netjes. Ze is gedreven en snel, weet THE MOMENT vaste te leggen op beeld zoals het in de praktijk voelde. Kortom zeer goed gedaan Ingeborg. Op tot binnenkort voor de shoot met onze kinderen en van het kantoorpand. We zien je snel!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

De manier van werken was erg aangenaam. Vanaf het eerste telefoon gesprek tot het einde voelde het als vertrouwd en kwalitatief hoogwaardig. Ingeborg weet goed te luisteren naar onze wensen en weet... De manier van werken was erg aangenaam. Vanaf het eerste telefoon gesprek tot het einde voelde het als vertrouwd en kwalitatief hoogwaardig. Ingeborg weet goed te luisteren naar onze wensen en weet dit op beeld vast te leggen. De gekozen locatie was ook helemaal top. We zullen Ingeborg zeker aanprijzen bij anderen.

Yoo-s

Wij hebben eind december een fotoshoot gehad met Ingeborg en aangezien 2 van de 3 kinderen (en ook de kleinkinderen) in het buitenland wonen, was het belangrijk dat het in 1 keer goed zou gaan. Wij... Wij hebben eind december een fotoshoot gehad met Ingeborg en aangezien 2 van de 3 kinderen (en ook de kleinkinderen) in het buitenland wonen, was het belangrijk dat het in 1 keer goed zou gaan. Wij waren tenslotte voor het eerst in 10 jaar bij elkaar met kerst. En... het resultaat was perfect! Ingeborg heeft in nog geen half uur prachtige foto's gemaakt waar wij bijzonder blij mee zijn.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Goed omgegaan met onze kinderen van 3, 6 en 8. Originele ideeën, perfecte uitvoering. En vooral bijzonder sympathiek.

Planque

Super leuke familie shoot gehad. Alles verliep rustig en gemoedelijk. Niks moet alles kan. Zelfs de kinderen die zeiden niet te zullen gaan lachen staan fantastisch op de foto.

Maakt waar wat ze zegt.
Snel de foto's ontvangen.

bastiaansen

Vorige week een familiefotoshoot gehad; verliep erg prettig. Ingeborg dacht goed mee over een geschikte locatie en positie. Stelde de kinderen op hun gemak. Foto's waren de volgende dag al... Vorige week een familiefotoshoot gehad; verliep erg prettig. Ingeborg dacht goed mee over een geschikte locatie en positie. Stelde de kinderen op hun gemak. Foto's waren de volgende dag al afgeleverd. Het zijn mooie foto's geworden.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

rust, neemt de tijd, goed met kinderen, denkt mee

Ramona

Afgelopen woensdag heb ik samen met mijn twee kinderen foto's bij ons thuis laten maken. Het zonnetje scheen die dag. De kinderen voelden zich snel op hun gemak bij haar. Ik heb de foto's... Afgelopen woensdag heb ik samen met mijn twee kinderen foto's bij ons thuis laten maken. Het zonnetje scheen die dag. De kinderen voelden zich snel op hun gemak bij haar. Ik heb de foto's vrijdagmiddag al per mail ontvangen. De foto's zijn heel mooi geworden. De kinderen staan er ook heel leuk op. Leuke reacties op de foto's ontvangen.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Veel geduld. Rustig. Vrolijk.

Thijs Mos

Een familie fotoshoot. Een momentopname, maar dan.. dat moment vastleggen als een verhaal, dit verhaal laten spreken als een boek én laten lezen als een bestseller. Het werk van een professional met... Een familie fotoshoot. Een momentopname, maar dan.. dat moment vastleggen als een verhaal, dit verhaal laten spreken als een boek én laten lezen als een bestseller. Het werk van een professional met gevoel voor compositie, ruimte en licht. Dank voor de leuke en vooral geslaagde shoot.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Rust, ruimte, vrolijk en kenmerkend. Verrast door het resultaat.

Natasha litvak

Ingeborg was zeer prettig om mee te werken!!! Ze was geweldig met de kinderen en heeft hele mooie foto's erg snel geleverd! Wij zijn helemaal blij mee!

Mandy van der Vaart

Maandag 19 oktober hebben we een Opa en Oma fotoshoot gehad. Opa en Oma zijn met hun 5 kleinkinderen op de foto vastgelegd door Ingeborg. Omdat we niet veel tijd meer hadden voordat zij weer naar... Maandag 19 oktober hebben we een Opa en Oma fotoshoot gehad. Opa en Oma zijn met hun 5 kleinkinderen op de foto vastgelegd door Ingeborg. Omdat we niet veel tijd meer hadden voordat zij weer naar hun huis in Spanje zouden gaan, zochten we iemand die op korte termijn plek had. En dat had Ingeborg.. gelukkig ! De foto's zijn erg leuk geworden. Een mooi aandenken en eindelijk foto's waar alle kleinkinderen tegelijk op staan.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

De afspraak was super snel rond en Ingeborg was ook op korte termijn beschikbaar.
Ze had leuke ideeën voor de foto's waardoor de foto's spontaan geworden zijn en niet geposeerd

Gerry Derks

Afgelopen weekend hebben we ons veertigjarig huwelijk gevierd in Zoutelande. Ingeborg heeft foto's van ons gezin gemaakt op het strand. Een cadeau van onze kinderen met een fantastisch resultaat.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg is op een prettige, vriendelijke manier aanwezig. De sfeer is ongedwongen.
Op die manier blijft het iets natuurlijks.
De foto's zijn heel snel per mail aan ons verzonden.

inge takens

Afgelopen maandag met mijn 2 kinderen Ingeborg foto's laten maken van ons drieën.
Het eindresultaat ontroerde me.
Prachtig.
Ingeborg zorgde er voor dat de kinderen al snel op hun...
Het eindresultaat ontroerde me.
Prachtig.
Ingeborg zorgde er voor dat de kinderen al snel op hun gemak waren en legde hen én mij ongedwongen vast!