Uraujh Yousaf

Fantastisch. Super professioneel. Heel aardig en vriendelijk van karakter. Ik hoefde eigenlijk niets aan te geven en Ingeborg heeft de volledige promotie prachtig vastgelegd. Ik beveel Ingeborg... Fantastisch. Super professioneel. Heel aardig en vriendelijk van karakter. Ik hoefde eigenlijk niets aan te geven en Ingeborg heeft de volledige promotie prachtig vastgelegd. Ik beveel Ingeborg iedereen aan, zeker aan elke promovendus welke op het punt staat om te promoveren.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Hele mooie foto's. Goede indruk van het sfeer. Als ik naar de foto's kijk beleef ik alles weer opnieuw.

Wouter K

Ontzettend leuke shoot gehad van een uur. In goed overleg een mooie locatie en tijd uitgekozen. Van te voren ook duidelijk uitgelegd wat we wel en niet konden verwachten. De shoot zelf was erg... Ontzettend leuke shoot gehad van een uur. In goed overleg een mooie locatie en tijd uitgekozen. Van te voren ook duidelijk uitgelegd wat we wel en niet konden verwachten. De shoot zelf was erg ontspannen en super relaxed. Nadat de foto's verwerkt waren ook een mooie mail gekregen met een link naar een online omgeving waar de foto's inzichtelijk waren en makkelijk (ook als batch) te downloaden.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Spontane foto's op een ongedwongen manier.

Linda

Het was een gezellige middag bij ons thuis en in het park. Iedereen van de familie vond het een leuke middag en is tevreden met het eindresultaat. De mooiste foto's zijn de foto's van de dingen die... Het was een gezellige middag bij ons thuis en in het park. Iedereen van de familie vond het een leuke middag en is tevreden met het eindresultaat. De mooiste foto's zijn de foto's van de dingen die we altijd samen doen, zoals het taart eten en het buiten fietsen en spelen. Goed gelukt!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Rustig, leuk met kinderen, goede tips voor ongedwongen foto's. Maar de beste kwaliteit is het oog voor de mooie compositie van de ongedwongen momenten. Dat is echt heel knap gedaan!

Sarina

Ingeborg weet tussen alles door leuke momenten te pakken waardoor je een hele ongedwonge sfeer krijgt. Ontzettend leuke fotoshoot met een familie die niet zo heel erg van de foto's zijn.
Complimenten.

Zie boven.

Nicoline van der Heiden

Fotoshoot gehad met het hele gezin en onze pup.
Ingeborg heeft het super leuk gedaan, heel ongedwongen en ontspannen.
Zelfs de mannen vonden het leuk ;).
Ook van de hond heeft ze...
Fotoshoot gehad met het hele gezin en onze pup.
Ingeborg heeft het super leuk gedaan, heel ongedwongen en ontspannen.
Zelfs de mannen vonden het leuk ;).
Ook van de hond heeft ze supermooie foto's gemaakt.
Wij zijn dik tevreden.
Ingeborg bedankt!

E. Dougle

Ingeborg heeft onze bruiloft prachtig maar onopvallend gefotografeerd. De aanwijzingen waren duidelijk maar de foto's niet te stijf, ze vangt juist de onbevangen en spontane momenten. Tijdens de... Ingeborg heeft onze bruiloft prachtig maar onopvallend gefotografeerd. De aanwijzingen waren duidelijk maar de foto's niet te stijf, ze vangt juist de onbevangen en spontane momenten. Tijdens de ceremonie en het daaropvolgende feliciteren was de niet duidelijk aanwezig maar heeft ze juist alle mooie momenten duidelijk vastgelegd. Wij zijn ontzettend tevreden met de foto's en zien daarin heel duidelijk de sfeer van onze mooie dag terug.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Niet opvallend aanwezig tijdens het fotograferen waardoor de foto's spontaan zijn. Tijdens de fotoshoot wel duidelijk met aangeven waar we mooie plaatjes kunnen maken maar geen stijve portret foto's.

Fenna

Prettige ervaring. Ingeborg laat iedereen van het gezelschap op het gemak voelen.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Veel foto's gekregen via de mail. Genoeg keuze.

Familie van Ofwegen-Hoebe

We hebben een leuke en ongedwongen fotoshoot gehad bij ons thuis. Onze dochter van 9 maanden voelde zich ook helemaal op haar gemak en dat is zeker terug te zien op alle foto’s. We zijn heel blij... We hebben een leuke en ongedwongen fotoshoot gehad bij ons thuis. Onze dochter van 9 maanden voelde zich ook helemaal op haar gemak en dat is zeker terug te zien op alle foto’s. We zijn heel blij met het resultaat!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Verrassend eindresultaat, gewoon bij ons thuis.

Leonore

Ontzettend fijne fotoshoot!

Marlon

Beste Ingeborg,
Beste Ingeborg,
Dank je wel voor de geweldige foto's van onze gezinnen! Je relaxte manier van werken is super fijn. Hele jonge kinderen fotograferen is niet makkelijk, zeker niet als ze een geheel eigen willetje hebben! Maar het resultaat is geweldig.
Ook fijn dat je zo snel de foto's hebt geleverd.
Tot snel.
groetjes,