Fam van Leeuwen

We hebben afgelopen zondag een fotoshoot met de hele familie gemaakt in park Bosrijk en dinsdag kregen we de uitstekende foto's al te zien! Ingeborg reageert snel op mails, denkt mee en is een... We hebben afgelopen zondag een fotoshoot met de hele familie gemaakt in park Bosrijk en dinsdag kregen we de uitstekende foto's al te zien! Ingeborg reageert snel op mails, denkt mee en is een professionele fotografe voor zowel geregisseerde foto's als spontane beelden. Ook de kinderen die graag een gek bekkie trekken op de foto, staan er goed op!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg denkt mee, geeft goede aanwijzingen en maakt professionele beelden. We zijn erg tevreden met het resultaat!

Anke van Doorn

Ingeborg heeft afgelopen weekend foto's gemaakt van onze familie. Het was hartstikke gezellig en de foto's zijn prachtig geworden. Ze heeft optimaal gebruik gemaakt van het licht en de omgeving. En... Ingeborg heeft afgelopen weekend foto's gemaakt van onze familie. Het was hartstikke gezellig en de foto's zijn prachtig geworden. Ze heeft optimaal gebruik gemaakt van het licht en de omgeving. En de foto's kunnen we 2 dagen later al bekijken. Ik zou haar absoluut aanbevelen!

G.Gorter

Ontspannen fotoshoot gehad in Bergen op Zoom met het hele gezin. Zelfs de onwillige mannen vonden het stiekem "toch wel leuk"
Veel complimenten gehad over de leuke foto's. Ik zeg, DOEN...

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Geen dwingende foto's of poses. Altijd bereid tot afvies en raad en meedenkend.

Derr & Fell

Onlangs heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd, hiervoor heb ik Ingeborg gevraagd om deze spannende maar ook zo leuke dag vast te laten leggen. Hiervoor was zij naar het hotel gekomen om dit... Onlangs heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd, hiervoor heb ik Ingeborg gevraagd om deze spannende maar ook zo leuke dag vast te laten leggen. Hiervoor was zij naar het hotel gekomen om dit onvergetelijke moment vast te leggen. Ik was iets later en heb het Ingeborg telefonisch doorgegeven. Zij had hier begrip voor en vond het niet erg. Dit vond ik erg fijn, aangezien het al een spannende dag voor mij was. De fotoshoot verliep erg fijn omdat zij ons ook hielp om de beste poses aan te nemen, voor de beste foto's! Ook kwam ze op het idee om op het dakterras van het hotel foto's te schieten. Dit had zij als verrassing voor ons geregeld. We zijn erg blij met het uiteindelijke resultaat! Ingeborg, bedankt voor alles!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg kwam met leuke suggesties en we voelden ons al snel op ons gemak. Great Job!!!!

Robert Koot | Centric

Ingeborg heeft mooie zakelijke portretten gemaakt voor een van onze uitgaves.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Met haar fotografenoog weet Ingeborg haar onderwerp zo goed mogelijk vast te leggen. Bovendien stelt zij mensen op hun gemak, een vaardigheid die niet iedere fotograaf heeft, maar die je wel terug... Met haar fotografenoog weet Ingeborg haar onderwerp zo goed mogelijk vast te leggen. Bovendien stelt zij mensen op hun gemak, een vaardigheid die niet iedere fotograaf heeft, maar die je wel terug ziet op foto's!

Bonita

Hele leuke shoot gehad bij maassilo. Afwisseling van stoere tot echte familiefoto's.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg weet precies wat ze wilt en kan dit duidelijk overbrengen.

Fam . Van Beem

Voor ons huwelijk zijn wij in contact gekomen met Ingeborg.
Voor ons huwelijk zijn wij in contact gekomen met Ingeborg.
Vanaf het eerste moment dat wij haar hebben ontmoet waren wij al enthousiast over haar. Zij heeft d.m.v. een prettig kennismakingsgesprek snel begrepen wat wij belangrijk vonden aan deze dag.
Als snel ontvingen wij een duidelijk draaiboek en overzichtelijke offerte.

Tijdens de dag heeft zij zich tussen iedereen begeven zonder dat zij opviel. Zij heeft de foto's zo genomen dat wij eigenlijk niet eens doorhadden dat we gefotografeerd werden. En dat leverde super mooie resultaten op.

Onze reportage bestond uit een mix van geposeerde foto's en ongedwongen foto's. Ondanks dat het een dag met veel regen was heeft zij toch gezorgd voor stralende foto's. En dat is een compliment.

Al met al is Ingeborg een fotograaf die wij vaker zullen benaderen voor familiefoto's maar ook voor ons huwelijksfeest komende zomer.

Professioneel
Prettig in de omgang
Duidelijk
Zorgvuldig
en het belangrijkste is dat zij uitstekende kwaliteit foto's maakt !

adrienne Boonstra

Fotoshoot met het gezin

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Kwam met een goed alternatief voor de locatie ivm het weer.
Leuk in de omgang snelle service.

Fam Visser

Woensdag 10 februari een gezins fotoshoot bij ons thuis gehad. Was erg leuk en ontspannen. Naast een heel leuk en gezellig uurtje, waar ook de kinderen enorm van hebben genoten, hebben we een... Woensdag 10 februari een gezins fotoshoot bij ons thuis gehad. Was erg leuk en ontspannen. Naast een heel leuk en gezellig uurtje, waar ook de kinderen enorm van hebben genoten, hebben we een prachtige foto's ontvangen. Leuk voor nu en voor later. Wat ons betreft is het zeker voor herhaling vatbaar.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Leuke fotograaf, relaxed, professioneel, weet de leuke momenten vast te leggen en foto's mooi te bewerken !

Jos Kuijpers

Afgelopen December zijn mijn man en ik getrouwd en Ingeborg heeft de fotografie verzorgd op deze fantastische dag. Het aanloop traject verliep al heel erg prettig en ze neemt goed te tijd om te... Afgelopen December zijn mijn man en ik getrouwd en Ingeborg heeft de fotografie verzorgd op deze fantastische dag. Het aanloop traject verliep al heel erg prettig en ze neemt goed te tijd om te bespreken wat de wensen zijn, wat de opties zijn, enz. De dag zelf verliep fantastisch en we kregen een hele mooi verzameling foto's met hele mooie spontane en emotionele foto's. Ze weet precies de juiste momenten in te schatten en is bijzonder sympathiek en opgewekt. Ze heeft overduidelijk plezier in het fotograferen en dat was heel goed te merken door de dag heen!

- Heel erg sympathiek
- Zorgvuldig
- Uitstekende kwaliteit foto's
- Zeer prettig in de omgang