Jos van Peperstraten

Ingeborg heeft onze bruiloft gefotografeerd en nu ook onze babyshoot verzorgd. Bij beiden ze we enorm tevreden over de geleverde kwaliteit. Erg ontspannen en goede, leuke foto's.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Scherp, op fijne manier aanwezig, sociaal.

Familie de Graaf-Kastelein

Alle moeders willen graag een foto van hun gezin hebben. Zo ook onze moeder. Voor haar 65e verjaardag deze wens in vervulling laten gaan, ondanks dat wij niet zo van de foto's zijn. Maar daar was en... Alle moeders willen graag een foto van hun gezin hebben. Zo ook onze moeder. Voor haar 65e verjaardag deze wens in vervulling laten gaan, ondanks dat wij niet zo van de foto's zijn. Maar daar was en is Ingeborg; wat een fantastische fotografe is zij ! Ongedwongen sfeer, precies de juiste momenten van ons gezin weten te pakken. Geen statie-portretten, maar gewoon zoals wij zijn. Dit heeft Ingeborg waanzinnig goed aangevoeld, gezien en vastgelegd. Enorm blij met het resultaat!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg is in staat om een ieder op zijn gemak te stellen, is rustig in haar omgang, luistert en voelt aan hoe -in ons geval-te fotograferen.

Fu-Cui Meijer

Dit was de eerste keer dat ik ooit een fotoshoot heb gedaan en ik heb er zeker van genoten :) Gelukkig waren de foto's niet te geposeerd dankzij Ingeborg. Zeker een aanrader!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg weet goed hoe je spontane foto's kan fotograferen.

Rutger Leentvaaar

Top fotograaf met veel enthousiasme en professionaliteit ??

Lilian Pleunis

We hebben een leuke en mooie fotoshoot van onze 2 kleinkinderen door Ingeborg van Bruggen laten doen, als cadeautje voor onze schoondochter. Ingeborg had zelf de locatie in het Kralingse Bos... We hebben een leuke en mooie fotoshoot van onze 2 kleinkinderen door Ingeborg van Bruggen laten doen, als cadeautje voor onze schoondochter. Ingeborg had zelf de locatie in het Kralingse Bos aangegeven. Het was een beetje mistig weer, maar de fotoos waren super scherp. Het ging op een ongedwongen manier, en de kinderen vonden het heel leuk om te doen.

ongedwongen

Sandra van Melick

De fotoshoot met Ingeborg in de Efteling verliep erg ontspannen. Ze kan goed met kinderen omgaan waardoor ook de kids helemaal vrolijk lachend op de foto's staan. De communicatie vooraf en achteraf... De fotoshoot met Ingeborg in de Efteling verliep erg ontspannen. Ze kan goed met kinderen omgaan waardoor ook de kids helemaal vrolijk lachend op de foto's staan. De communicatie vooraf en achteraf verliep erg prettig. Bedankt Ingeborg!

Ontspannen.

Van Vliet

De fotoshoot is op een ontspannen en leuke manier verlopen. We hebben het allemaal als zeer prettig ervaren!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Een erg rustige fotografe die iedereen op z'n gemak stelt en weet hoe ze tot het beste resultaat kan komen.

miranda

Gezellige en ongedwongen fotoshoot gehad. En het resultaat mag er wezen. Hele mooie foto's!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie foto's op een ongedwongen en spontane manier vast gelegd.

E. van Helten

Op zaterdag 15 oktober jl. een familie fotoshoot laten doen op het strand van Hoek van Holland door Ingeborg van Bruggen. Cadeautje voor mijn schoonouders voor hun 50 jarig huwelijks jubileum. Wat... Op zaterdag 15 oktober jl. een familie fotoshoot laten doen op het strand van Hoek van Holland door Ingeborg van Bruggen. Cadeautje voor mijn schoonouders voor hun 50 jarig huwelijks jubileum. Wat een leuke middag hebben we gehad met opa, oma, kinderen en kleinkinderen. En dat is goed terug te zien in het resultaat. Geen nette geposeerde foto's maar allemaal heel ongedwongen. Ingeborg had allerlei leuke ideeen maar we mochten zelf ook zeggen wat we wilden. Binnen twee weken waren de foto's klaar. We zijn heel tevreden met het resultaat. Zeker voor herhaling vatbaar! Dank je wel Ingeborg!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ongedwongen en daardoor prachtig resultaat

Emke Pel

Ingeborg heeft erg mooie/stoere/leuke foto's van ons gezin gemaakt! Erg blij met het resultaat, en ook de fotoshoot was erg leuk om te doen. Nog leuker is om de foto's vervolgens aan iedereen te... Ingeborg heeft erg mooie/stoere/leuke foto's van ons gezin gemaakt! Erg blij met het resultaat, en ook de fotoshoot was erg leuk om te doen. Nog leuker is om de foto's vervolgens aan iedereen te laten zien! Krijgen complimenten dat het zulke mooie en scherpe foto's zijn.