van Oers

Leuke fotoshoot gehad, heel relaxed. Een echte aanrader!

Ilse Linschoten

Ingeborg heeft onze trouwdag perfect gefotografeerd! We herkennen de sfeer van de dag in de foto's en herbeleven de dag iedere keer opnieuw als we de foto's bekijken. En dat alles terwijl we... Ingeborg heeft onze trouwdag perfect gefotografeerd! We herkennen de sfeer van de dag in de foto's en herbeleven de dag iedere keer opnieuw als we de foto's bekijken. En dat alles terwijl we nauwelijks gemerkt hebben dat ze rond liep. SUPER!!!

Iedeke Bolje

Ingeborg van Bruggen heeft de foto's van mijn vijftigste verjaardag gemaakt. Deze zijn mooi puur en geven de sfeer heel mooi weer. De foto's zijn net als de avond topperdetop!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie sfeerimpressies en leuke groepsfoto's.

Roelina Blanken

Hemelvaartsdag een foto's gemaakt het Kralingse bos.
De dag erop de foto's al binnen. Heel erg leuk geworden.
Heel ontspannen allemaal, met een super resultaat.

R. Wever

Leuke gezellige ongedwongen omgang met de gefotografeerde mensen. Speciaal met kleine kinderen. Er wordt gevraagd wat de wensen van de mensen zijn. Bij ons was er ook veel humor in de groep. Ook de... Leuke gezellige ongedwongen omgang met de gefotografeerde mensen. Speciaal met kleine kinderen. Er wordt gevraagd wat de wensen van de mensen zijn. Bij ons was er ook veel humor in de groep. Ook de honden kregen de benodigde aandacht. Resultaat: hele leuke, natuurlijke en kwalitatief hoge foto's

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Zie bovenstaand. Wellicht minder foto's verticaal nemen. De leukste foto's zijn toch de foto's die van dichtbij of ingezoomd zijn.

RW

Erg mooie en professionele foto's

R.J. Sparreboom / Sparreboom Advocatuur & Mediation

Professioneel, gedreven, vakbekwaam, klantvriendelijk en onverstoorbaar.

E Helmons

Leuke fotoshoot met Ingeborg van Bruggen, zoals zij met kinderen om kan gaan, zodat ze zich snel op hun gemak voelen is geweldig! Ontspannen sfeer met als gevolg 'n super mooi resultaat!

Lieneke Warnaar

Op 2 mei waren mijn ouders 60 jaar getrouwd. Voor deze gelegenheid hebben wij mijn ouders verrast met een fotoshoot waarbij de insteek was een nieuwe familiefoto van 19 personen. Er waren ook nog 60... Op 2 mei waren mijn ouders 60 jaar getrouwd. Voor deze gelegenheid hebben wij mijn ouders verrast met een fotoshoot waarbij de insteek was een nieuwe familiefoto van 19 personen. Er waren ook nog 60 verzoeken ingediend om met diverse personen binnen de groep in allerlei combinaties op de foto te gaan. Dit is allemaal ongedwongen en spontaan verlopen. Het mooie weer, de leuke buiten locatie en Ingeborg hebben bijgedragen aan het succes van deze dag.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg is professioneel en erg leuk in de omgang. Geen stijve opstellingen maar lekker losjes en ongedwongen. Ze is spontaan en leuk met kinderen. Ze maakt prachtige foto's en ze zijn snel klaar.... Ingeborg is professioneel en erg leuk in de omgang. Geen stijve opstellingen maar lekker losjes en ongedwongen. Ze is spontaan en leuk met kinderen. Ze maakt prachtige foto's en ze zijn snel klaar. Het zijn waardevolle heinneringen aan deze bijzondere dag.

Wilma van der Struijs

Fijne fotoshoot met geweldig resultaat!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

De kinderen voelden zich snel op hun gemak. Ze kunnen gewoon zichzelf zijn. En dat zie je zeker terug in de foto's. Als wij naar de foto's kijken zien we niet alleen het uiterlijk maar ook het... De kinderen voelden zich snel op hun gemak. Ze kunnen gewoon zichzelf zijn. En dat zie je zeker terug in de foto's. Als wij naar de foto's kijken zien we niet alleen het uiterlijk maar ook het innerlijk van de kids. Top! Dat was precies de bedoeling!