ROUR

Top fotograaf! Denkt zeer goed mee en schiet prachtige foto's. We wisten zelf niet precies hoe met de locatie om te gaan, maar daar heeft Ingeborg ons perfect in geholpen.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Denkt goed mee, levert kwalitatief goede foto's en communiceert erg fijn.

Green Power Fitness

Hele positieve ervaring. Ik had haar gevraagd voor een zakelijke fotoshoot.
De foto's zijn naturel en goed.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Aardige meid, blijft op de achtergrond en weet zo de sfeer minimaal te beïnvloeden en maximaal in beeld te brengen.

Yvette

Ingeborg is een fijne fotograaf! Komt op tijd, doet lekker haar ding. Je hebt soms niet eens in de gaten dat ze er is. Dat levert natuurlijk de leukste spontane foto's op.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

De foto's waren boven verwachting mooi!

Sabrina Sonneveld

Voor herhaling vatbaar

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Vanaf dag 1 was het contact heel fijn. Ik gaf aan graag een impressie te willen van de dag. Niet al teveel geposeerde foto's maar spontane foto's. Dat is meer dan goed gelukt. Mocht ik ooit weer een... Vanaf dag 1 was het contact heel fijn. Ik gaf aan graag een impressie te willen van de dag. Niet al teveel geposeerde foto's maar spontane foto's. Dat is meer dan goed gelukt. Mocht ik ooit weer een fotograaf nodig hebben, dan is Ingeborg de eerste die ik bel.

Eva

Als je op zoek bent naar natuurlijke trouwfotografie waarop je te zien bent zoals je 'echt bent', dan ben je bij Ingeborg aan het juiste adres. Niet teveel geposeer (hier was mijn man vooral erg... Als je op zoek bent naar natuurlijke trouwfotografie waarop je te zien bent zoals je 'echt bent', dan ben je bij Ingeborg aan het juiste adres. Niet teveel geposeer (hier was mijn man vooral erg blij mee, want daar zag hij enorm tegenop) en vooral foto's waar de sfeer van het moment duidelijk op te zien is. Bij onze trouwfoto's spatten de liefde en het plezier er vanaf. Het enige wat ik jammer vond, was dat op onze foto's mijn jurk niet overal helemaal goed zichtbaar was inclusief sleep. Het was op onze trouwdag behoorlijk slecht weer en dat in combinatie met nervositeit leverde niet helemaal de foto's van mijn jurk op waarop ik gehoopt had na maanden van passen, veel sporten en uitkijken naar de dag. Ingeborg was ondanks mijn teleurstelling zo aardig om mee te zoeken naar de foto's waarop mijn jurk wél te zien was en die naderhand nog na te bewerken.

Marianne Moerenhout

Prettige professionele dame om een fotoshoot door te laten doen. Wij zijn met ons gezin “geshoot” door Ingeborg bij ons om het huis. Ze ziet direct waar en hoe de mooiste plaatjes gemaakt kunnen... Prettige professionele dame om een fotoshoot door te laten doen. Wij zijn met ons gezin “geshoot” door Ingeborg bij ons om het huis. Ze ziet direct waar en hoe de mooiste plaatjes gemaakt kunnen worden.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Tussen de foto’s die je in de gaten hebt pakt Ingeborg ook nog wat momenten. Ze heeft daar een perfect oog voor en dat levert bijzonder dierbare foto’s op.

Peter en Saskia

Na de vorige prachtige fotoserie van onze zoontjes, heeft Ingeborg onze jongens weer mooi vastgelegd. Ingeborg weet de foto’s zo te maken dat ze erop staan zoals ze echt zijn. Ze zijn voelden zich... Na de vorige prachtige fotoserie van onze zoontjes, heeft Ingeborg onze jongens weer mooi vastgelegd. Ingeborg weet de foto’s zo te maken dat ze erop staan zoals ze echt zijn. Ze zijn voelden zich helemaal op hun gemak bij haar. Zeker een aanrader!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Neemt de tijd, weet juiste snaar te raken, echt een dag uit het leven van...

Nagam Mir

Heel blij met het eind resultaat. Prachtige foto`s zijn het geworden

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Heel vriendelijk en komt afspraken na

Indy en Ruiz

We zijn super blij met de foto's van de newborn shoot van Ingeborg. Ze stelt ons op ons gemak en weet precies de goede momenten te fotograferen. Ze heeft ook foto's van ons huwelijk gemaakt en ook... We zijn super blij met de foto's van de newborn shoot van Ingeborg. Ze stelt ons op ons gemak en weet precies de goede momenten te fotograferen. Ze heeft ook foto's van ons huwelijk gemaakt en ook daar zijn we (nog steeds) enorm blij mee!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

- Foto's tonen het echte verhaal en spreken daarom heel erg
- Fijn in de omgang, we voelen ons op ons gemak

Sylvia Duijm

Voor de derde keer werken we met Ingeborg. Zij is geweldig. Heel gezellig, vriendelijke, professioneel en ook bijna onzichtbaar. Zij weet de juiste momenten te pakken en een goed beeld te geven van... Voor de derde keer werken we met Ingeborg. Zij is geweldig. Heel gezellig, vriendelijke, professioneel en ook bijna onzichtbaar. Zij weet de juiste momenten te pakken en een goed beeld te geven van de gebeurtenis waar we haar voor hebben uitgenodigd. (huwelijk, verjaardag, gezin foto's )

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

origineel in haar foto's, speels, juiste shots en geweldige boeken weet ze ervan te maken als herinnering.