Lisa

Alweer de derde shoot met Ingeborg en wederom blij met het resultaat! De sfeer is ongedwongen en de foto’s spontaan. Bij Ingeborg voel je je meteen op je gemak. Wij zouden Fotografie Ingeborg van... Alweer de derde shoot met Ingeborg en wederom blij met het resultaat! De sfeer is ongedwongen en de foto’s spontaan. Bij Ingeborg voel je je meteen op je gemak. Wij zouden Fotografie Ingeborg van Bruggen aan iedereen aanraden!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg heeft tijdens de shoot goede ideeën en weet slim in te spelen op licht en omgeving. Tijdens onze bruiloft zijn voorbeeld prachtige foto’s gemaakt met weerspiegeling in de zee.

Rosanne Timmermans

Luisterend naar onze wensen en mooie, spontane foto's makend. Wij zijn ontzettend tevreden met Ingeborg! We kozen voor een uurtje 'A day in the life'-shoot, en stonden versteld wat ze met zo'n klein... Luisterend naar onze wensen en mooie, spontane foto's makend. Wij zijn ontzettend tevreden met Ingeborg! We kozen voor een uurtje 'A day in the life'-shoot, en stonden versteld wat ze met zo'n klein uurtje aan prachtige foto's kon maken. Aanrader!

Zie hierboven :)

Nico en Marika

Leuke fotorapportage gehad op het strand, alles verliep prima, veel spontane foto's.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg zorgt dat iedereen zich op zijn gemak voelt en weet op het goede moment de foto's te maken, zonder dat het gestyleerd aandoet. Ook springt ze flexibel in op onze wensen.

Janny

Ingeborg heeft onze hele familie op de foto gezet. Dat deed ze zeer vakkundig, het was een gezellig en ongedwongen uurtje. Zelfs de kleintjes bleven het leuk vinden.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige foto's in ongedwongen sfeer, zeer professioneel!

Laura

Ingeborg kwam bij ons thuis om een Day in the Life Shoot te doen. We zijn zo blij met het eindresultaat. Prachtige foto's van ons dagelijks leven. Ingeborg ging heel fijn te werk waardoor wij met de... Ingeborg kwam bij ons thuis om een Day in the Life Shoot te doen. We zijn zo blij met het eindresultaat. Prachtige foto's van ons dagelijks leven. Ingeborg ging heel fijn te werk waardoor wij met de kinderen lekker ons gang konden gaan en zij dit vastlegde. We zullen haar in de toekomst nog een keer vragen voor foto's op onze bruiloft.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg zorgde voor een fijne ongedwongen sfeer. Prachtige foto's hebben we nu.

Nicole

Ingeborg heeft een ons gezin een leuke ochtend bezorgd met ook nog eens prachtige foto’s! Het was relaxed en ongedwongen en onze kinderen (2 en 5 jaar) voelden zich snel op hun gemak. En wij ook ?.... Ingeborg heeft een ons gezin een leuke ochtend bezorgd met ook nog eens prachtige foto’s! Het was relaxed en ongedwongen en onze kinderen (2 en 5 jaar) voelden zich snel op hun gemak. En wij ook ?. Ingeborg had leuke ideeën voor de shoot en de tijd vloog om. Met terugwerkende kracht hadden we gewild dat jij de fotograaf was op onze bruiloft.

zie hiervoor

Karin en dirk

Het was geweldig. Ingeborg heeft leuke ideeën en is lekker vlot en scherp. De foto's zijn geweldig.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Snelle levering van de fotos en hele mooie kleuren springen uit de foto's

Sarah

Ze heeft onze trouwdag prachtig vastgelegd en luistererde goed naar onze wensen.

Weet goed wat ze doet

Berend Kaspers

Voor de derde keer heeft Ingeborg ons dagelijks leven op de foto gezet. Dat we haar voor de derde keer hebben gevraagd voor een fotoshoot wil wel zeggen dat we meer dan te vrede zijn met het... Voor de derde keer heeft Ingeborg ons dagelijks leven op de foto gezet. Dat we haar voor de derde keer hebben gevraagd voor een fotoshoot wil wel zeggen dat we meer dan te vrede zijn met het resultaat.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige foto’s van het hier en nu in ons gezinsleven. Mooie momenten op de foto.

Laura sluiter

Heel relaxt

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze maakt hele spontane foto’s de sfeer is heel ongedwongen