Mark Grasmayer-van Doorn

Wij zouden ieder bruidspaar Ingeborg aanraden als bruidsfotograaf. We zijn heel blij met de kwaliteit van de foto's en de samenwerking.

Voorafgaand aan de bruiloft hadden we een zeer...

Voorafgaand aan de bruiloft hadden we een zeer prettig kennismakingsgesprek. Ingeborg heeft aan de hand van ons verhaal en wensen onze dag goed vast weten te leggen.

Op de dag zelf bewoog ze zich op de achtergrond en heeft ze op de één of andere manier ongemerkt van alle hoeken de ceremonie, toost en diner foto's gemaakt.

Tijdens de rapportage in het centrum van Utrecht op een zaterdagmiddag heeft ze prachtige foto's gemaakt door oog te hebben voor de omgeving en spontane momenten. Ze wist op een zeer vriendelijke manier ons aanwijzingen te geven en liet ons vrij in de locaties waar we naartoe wilden.

Ten slotte was de oplevering van de foto's na de bruiloft snel.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Wat wij het leukst vonden aan de samenwerking met Ingeborg was dat ze op de achtergrond alle mooie momenten heeft weten vast te leggen en hierbij gebruik wist te maken van de omgeving en spontane... Wat wij het leukst vonden aan de samenwerking met Ingeborg was dat ze op de achtergrond alle mooie momenten heeft weten vast te leggen en hierbij gebruik wist te maken van de omgeving en spontane momenten. Ze heeft een goed oog voor detail.

Leike van der Leun-Borgman

Ingeborg heeft een hele ontspannen manier van fotograferen; ze gaat heel soepel mee in wat er om haar heen gebeurt en weet precies de mooie momenten van contact te pakken. Onze familieshoot heeft... Ingeborg heeft een hele ontspannen manier van fotograferen; ze gaat heel soepel mee in wat er om haar heen gebeurt en weet precies de mooie momenten van contact te pakken. Onze familieshoot heeft heel veel prachtige plaatjes opgeleverd, variërend van spontane momenten tot een gezellige groepsfoto. Voor ieder wat wils....

Jeffrey en Frank

Vanaf de eerste kennismaking tot na de grote dag een geweldige klik gehad. Alle wensen uitgebreid kunnen bespreken en datgene dat je wil legt ze vast. Wat ook erg prettig was, was dat Ingeborg... Vanaf de eerste kennismaking tot na de grote dag een geweldige klik gehad. Alle wensen uitgebreid kunnen bespreken en datgene dat je wil legt ze vast. Wat ook erg prettig was, was dat Ingeborg aangeeft wat wel en niet mooi is. Niet dat ze je een bepaalde kant op stuurt maar geeft wel duidelijk aan wat de gevolgen kunnen zijn van een bepaalde keuze. Je krijgt een duidelijk beeld van wat Ingeborg voor jullie kan betekenen. Erg prettig en op de dag zelf niet zichtbaar aanwezig. Een toppertje !!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Sterke kanten zijn zeker het vastleggen van "het moment". Ze is onzichtbaar en weet juist dée momenten vast te leggen die zorgen dat je de dag opnieuw beleeft. Niet de standaard geposeerde foto's... Sterke kanten zijn zeker het vastleggen van "het moment". Ze is onzichtbaar en weet juist dée momenten vast te leggen die zorgen dat je de dag opnieuw beleeft. Niet de standaard geposeerde foto's maar een tijdlijn die een film vormen. Wat ik Ingeborg veel hoorde zeggen?: "Niet in de camera kijken"hahaha. Ik heb onwijs genoten en heb een geweldige dag mogen beloven. Zeker een aanrader voor als je naderhand nog eens alle momenten wil bekijken die jullie dag zo bijzonder hebben gemaakt.

Venice

Wij zijn heel erg blij met onze bruidsfoto’s. Ingeborg is professioneel en heel vriendelijk.
Mocht je op zoek zijn naar een goede fotografe, raden wij haar zeker aan!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg legt super mooie en spontane momenten vast. Zo krijg je hele bijzondere mooie en leuke foto’s.
Wat knap is aan Ingeborg is dat je (soms) niet eens door hebt dat ze er is. Maar toch mooie foto’s weet te maken.

Johan Sprong

Mijn ervaring met Ingeborg is nav de familieshoot erg goed en leuk. Zij heeft geprobeerd ons allen zo ontspannen mogelijk te fotograferen ipv van dat geijkte poseren. En mi is dat ook gelukt. Over... Mijn ervaring met Ingeborg is nav de familieshoot erg goed en leuk. Zij heeft geprobeerd ons allen zo ontspannen mogelijk te fotograferen ipv van dat geijkte poseren. En mi is dat ook gelukt. Over de kwaliteit van de foto's niets dan lof en wij ( opa/oma) zijn ook zeer tevreden, Alles zat wat dat betreft ook mee, zeker het weer en met onze kleinkinderen van 1,2 en 3 jaar viel het niet altijd mee, maar geduld door de lens kijken en een aantal x foto's schieten dan zitten er altijd wel leuke bij van je kleinkinderen. Zou ik haar aanbevelen, JA zeker.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Misschien is het een idee om bij de familieschoot dat deze al bij elkaar zijn in het park (bijv) en leuk met elkaar bezig zijn en dat zij "stiekem"langs komt en ongedwongen foto's maakt. Al moet je... Misschien is het een idee om bij de familieschoot dat deze al bij elkaar zijn in het park (bijv) en leuk met elkaar bezig zijn en dat zij "stiekem"langs komt en ongedwongen foto's maakt. Al moet je wel met elkaar op een foto komen. Met de kleinkinderen toch iets meer laten doen mbt een spel/bal of iets dergelijks en dan vastleggen. eea hangt er natuurlijk vanaf waar je dit doet.

Robin en Jitske Vergouwe

Wat zijn wij ontzettend blij met de mooie (en soms ook grappige) foto's. We kunnen echt nagenieten van onze mooie dag met deze foto's. Tijdens de dag hebben we het gezellig gehad, en ze viel ook... Wat zijn wij ontzettend blij met de mooie (en soms ook grappige) foto's. We kunnen echt nagenieten van onze mooie dag met deze foto's. Tijdens de dag hebben we het gezellig gehad, en ze viel ook niet zo op tussen de gasten, dus je was je er niet van bewust dat er foto's gemaakt werden, zo kun je lekker jezelf zijn. Ze weet ook veel emotie vast te leggen in haar foto's.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

sterke punten zijn wel dat je niet door hebt dat ze bepaalde foto's maakt, dus je staat ook echt op de foto zoals je bent. ze weet precies wat ze doet en weet de mooiste plekken uit te zoeken voor... sterke punten zijn wel dat je niet door hebt dat ze bepaalde foto's maakt, dus je staat ook echt op de foto zoals je bent. ze weet precies wat ze doet en weet de mooiste plekken uit te zoeken voor de foto's tijdens de shoot.
mindere punten hebben we niet te melden.

Andy en Denise

Wauw 1 September heeft Ingeborg onze trouwerij vast mogen leggen met super mooie foto's. In de duinen met een strak blauwe lucht en wat een mooi effect. Wij kunnen door de foto's van Ingeborg onze... Wauw 1 September heeft Ingeborg onze trouwerij vast mogen leggen met super mooie foto's. In de duinen met een strak blauwe lucht en wat een mooi effect. Wij kunnen door de foto's van Ingeborg onze trouwdag weer helemaal herbeleven..

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg fotografeerd zo ongedwongen en ontspannen waardoor de meest mooie en spontane foto's ontstaan. We hebben al 2 X ervaring gehad met Ingeborg met een zeer verbluffend resultaat. JE BENT EEN... Ingeborg fotografeerd zo ongedwongen en ontspannen waardoor de meest mooie en spontane foto's ontstaan. We hebben al 2 X ervaring gehad met Ingeborg met een zeer verbluffend resultaat. JE BENT EEN TOPPER

Bianca

We made the right choice picking her to take our family vacation pictures. Right from the beginning it was very relaxed and she was a champ connecting with the kids immediately. From booking to... We made the right choice picking her to take our family vacation pictures. Right from the beginning it was very relaxed and she was a champ connecting with the kids immediately. From booking to delivery everything went smooth and without any problems. So I would highly recommend her as the final result and the shooting were great!

Tessa

Vanaf het ontmoetingsmoment een goed gevoel bij de fotografie van Ingeborg, gesprek was erg prettig. Op de dag zelf was zij erg relax en op de juiste momenten daar om een foto te maken van ons... Vanaf het ontmoetingsmoment een goed gevoel bij de fotografie van Ingeborg, gesprek was erg prettig. Op de dag zelf was zij erg relax en op de juiste momenten daar om een foto te maken van ons huwelijk. Fotoshoot daarna was ook erg leuk om te zien en super om te zien wat een prachtige foto’s daar uit zijn gekomen!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Relax, onopvallend, professioneel, prettig in de omgang

vermeulen

Heel vriendelijk en ongedwongen maar toch heel persoonlijk

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige foto's; foto's die onze verwachtingen ver te boven gingen :)