Lisette Aarnoudse

Ingeborg is een fotograaf die weet wat ze doet. Ze leg de juiste momenten vast, een lach en een traan. Haar foto's geven een verhaal weer, in ons geval, onze trouwdag. De foto's zijn prachtig! Ingeborg is een fotograaf die weet wat ze doet. Ze leg de juiste momenten vast, een lach en een traan. Haar foto's geven een verhaal weer, in ons geval, onze trouwdag. De foto's zijn prachtig!
Wij zouden Ingeborg van Bruggen iedereen aanraden.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Makkelijk in contact, goede prijs kwaliteit verhouding, professioneel.

Anita Leemburg

Ingeborg je hebt precies aangevoeld hoe wij de fotoreportage zouden willen hebben ! Top gedaan.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg je hebt een supermooie trouwreportage gemaakt. Je weet de emotionele momenten zeer mooi vast te leggen. Complimenten!

Maxine Rijsdijk

Wij zijn erg blij dat we voor onze trouwfoto’s voor Ingeborg hebben gekozen. De fotoserie is een mooie weergave van de hele dag en de sfeer. Ingeborg weet goed de (spontane) momenten vast te leggen.... Wij zijn erg blij dat we voor onze trouwfoto’s voor Ingeborg hebben gekozen. De fotoserie is een mooie weergave van de hele dag en de sfeer. Ingeborg weet goed de (spontane) momenten vast te leggen. Op de dag zelf verliep alles goed en relaxed. Bij de ceremonie en het diner wist Ingeborg zich onopvallend door de ruimte te verplaatsen om zo vanuit alle hoeken te fotograferen. Het resultaat is super!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie composities, goede indruk van de sfeer, ongedwongen.

Yvonne

Een prachtige familie fotoshoot als cadeau voor mijn moeder. Mooie plaatjes, zowel van de mensen als de omgeving. Door de manier waarop Ingeborg de fotoshoot doet, vergeet je bijna dat er een... Een prachtige familie fotoshoot als cadeau voor mijn moeder. Mooie plaatjes, zowel van de mensen als de omgeving. Door de manier waarop Ingeborg de fotoshoot doet, vergeet je bijna dat er een camera op je gericht is. En dat zie je terug in de foto's.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige foto's; snelle levering; makkelijke communicatie

Hokke

We hebben een leuke fotoshoot met Ingeborg gehad.
De foto's zijn erg leuk geworden, we zijn zeer tevreden.

Snelle levertijd.

N&A&A

Ingeborg heeft op een heel ontspannen manier de fotoshoot van ons gezinnetje vorm gegeven. De foto's zijn erg mooi geworden en ze weet goed de leuke, spontante momenten te vangen. We zijn heel erg... Ingeborg heeft op een heel ontspannen manier de fotoshoot van ons gezinnetje vorm gegeven. De foto's zijn erg mooi geworden en ze weet goed de leuke, spontante momenten te vangen. We zijn heel erg blij met het mooie eindresultaat. De communicatie en het verstrekken van de foto's ging allemaal erg professioneel en snel. We bevelen Ingeborg zéker aan als fotograaf!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Professioneel, spontaan, snel in reageren, betrouwbaar, aardig.

Kenneth Verbist

Erg tevreden met het resultaat van de foto's. Ik ben benieuwd hoe ze op mijn nieuwe website zullen staan :)

Frank Ingenbleek / iRecruit

Goede snelle service, creatief, professioneel. Prettige communicatie. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Ivo & Anne

Ingeborg was de fotograaf op onze bruiloft en zij heeft met haar foto's heel goed de sfeer van de dag vast kunnen leggen. Uiteindelijk hebben we naast de digitale bestanden ook een prachtig album... Ingeborg was de fotograaf op onze bruiloft en zij heeft met haar foto's heel goed de sfeer van de dag vast kunnen leggen. Uiteindelijk hebben we naast de digitale bestanden ook een prachtig album samen ontworpen, die het verhaal van onze dag heel mooi verteld. De voorbereidingen zijn erg fijn verlopen en tijdens de dag heeft ze heel ontspannen en onopvallend alle mooie momenten in beeld gebracht. We zijn ontzettend blij dat we voor Ingeborg hebben gekozen voor onze bruiloft!

Sylvia Fok

We hebben een enorm leuke familieshoot met Ingeborg gedaan. Ze is enthousiast, blijft rustig maar heel attent en pakt de speciale momentjes eruit.