Indy en Ruiz

Mega goed! We zijn echt heeeel erg blij met het resultaat, maar ook met de fijne sfeer die Ingeborg voor ons heeft gecreeerd.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Alle bijzondere momenten zijn vastgelegd. De foto's nemen ons echt weer mee in het moment en vertellen goed het verhaal van onze bruiloft.

Rik en Julia

Ontspannen en professioneel

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Wij zijn pas getrouwd en Ingeborg was onze fotograaf. Wat wij zo fijn vonden was dat alles op een natuurlijke manier werd vastgelegd. Je hebt niet echt door dat Ingeborg aanwezig is. Ook is ze heel... Wij zijn pas getrouwd en Ingeborg was onze fotograaf. Wat wij zo fijn vonden was dat alles op een natuurlijke manier werd vastgelegd. Je hebt niet echt door dat Ingeborg aanwezig is. Ook is ze heel ontspannen en rustig tijdens de fotoshoot. Met een heel mooi eindresultaat!

Marissa

Hele fijne communicatie vooraf en tijdens de shoot voelden we ons echt op ons gemak. Dit is terug te zien in de foto's en we zijn zo ontzettend blij met het resultaat.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg maakt prachtige foto's die van het scherm spatten. Mijn vader zei heel treffend dat het is alsof iemand een film op pauze heeft gezet. Volgend jaar willen wij ons gezin weer door Ingeborg... Ingeborg maakt prachtige foto's die van het scherm spatten. Mijn vader zei heel treffend dat het is alsof iemand een film op pauze heeft gezet. Volgend jaar willen wij ons gezin weer door Ingeborg laten vastleggen.

Niels Broekzitter Internetmarketing

Professionele profielfoto's

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg helpt je heel creatief met het vinden goede ideeën voor de foto's. Het maken van de foto's zelf gaat ook op een hele relaxte en natuurlijke manier. Na de shoot kon ik op een handige website... Ingeborg helpt je heel creatief met het vinden goede ideeën voor de foto's. Het maken van de foto's zelf gaat ook op een hele relaxte en natuurlijke manier. Na de shoot kon ik op een handige website een selectie maken. Na een paar dagen had ik het eindresultaat in mijn mailbox. Super geregeld!

Lisa

Alweer de derde shoot met Ingeborg en wederom blij met het resultaat! De sfeer is ongedwongen en de foto’s spontaan. Bij Ingeborg voel je je meteen op je gemak. Wij zouden Fotografie Ingeborg van... Alweer de derde shoot met Ingeborg en wederom blij met het resultaat! De sfeer is ongedwongen en de foto’s spontaan. Bij Ingeborg voel je je meteen op je gemak. Wij zouden Fotografie Ingeborg van Bruggen aan iedereen aanraden!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg heeft tijdens de shoot goede ideeën en weet slim in te spelen op licht en omgeving. Tijdens onze bruiloft zijn voorbeeld prachtige foto’s gemaakt met weerspiegeling in de zee.

Rosanne Timmermans

Luisterend naar onze wensen en mooie, spontane foto's makend. Wij zijn ontzettend tevreden met Ingeborg! We kozen voor een uurtje 'A day in the life'-shoot, en stonden versteld wat ze met zo'n klein... Luisterend naar onze wensen en mooie, spontane foto's makend. Wij zijn ontzettend tevreden met Ingeborg! We kozen voor een uurtje 'A day in the life'-shoot, en stonden versteld wat ze met zo'n klein uurtje aan prachtige foto's kon maken. Aanrader!

Zie hierboven :)

Nico en Marika

Leuke fotorapportage gehad op het strand, alles verliep prima, veel spontane foto's.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg zorgt dat iedereen zich op zijn gemak voelt en weet op het goede moment de foto's te maken, zonder dat het gestyleerd aandoet. Ook springt ze flexibel in op onze wensen.

Janny

Ingeborg heeft onze hele familie op de foto gezet. Dat deed ze zeer vakkundig, het was een gezellig en ongedwongen uurtje. Zelfs de kleintjes bleven het leuk vinden.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Prachtige foto's in ongedwongen sfeer, zeer professioneel!

Laura

Ingeborg kwam bij ons thuis om een Day in the Life Shoot te doen. We zijn zo blij met het eindresultaat. Prachtige foto's van ons dagelijks leven. Ingeborg ging heel fijn te werk waardoor wij met de... Ingeborg kwam bij ons thuis om een Day in the Life Shoot te doen. We zijn zo blij met het eindresultaat. Prachtige foto's van ons dagelijks leven. Ingeborg ging heel fijn te werk waardoor wij met de kinderen lekker ons gang konden gaan en zij dit vastlegde. We zullen haar in de toekomst nog een keer vragen voor foto's op onze bruiloft.

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ingeborg zorgde voor een fijne ongedwongen sfeer. Prachtige foto's hebben we nu.

Nicole

Ingeborg heeft een ons gezin een leuke ochtend bezorgd met ook nog eens prachtige foto’s! Het was relaxed en ongedwongen en onze kinderen (2 en 5 jaar) voelden zich snel op hun gemak. En wij ook ?.... Ingeborg heeft een ons gezin een leuke ochtend bezorgd met ook nog eens prachtige foto’s! Het was relaxed en ongedwongen en onze kinderen (2 en 5 jaar) voelden zich snel op hun gemak. En wij ook ?. Ingeborg had leuke ideeën voor de shoot en de tijd vloog om. Met terugwerkende kracht hadden we gewild dat jij de fotograaf was op onze bruiloft.

zie hiervoor