Sylvia Duijm

Voor de derde keer werken we met Ingeborg. Zij is geweldig. Heel gezellig, vriendelijke, professioneel en ook bijna onzichtbaar. Zij weet de juiste momenten te pakken en een goed beeld te geven van... Voor de derde keer werken we met Ingeborg. Zij is geweldig. Heel gezellig, vriendelijke, professioneel en ook bijna onzichtbaar. Zij weet de juiste momenten te pakken en een goed beeld te geven van de gebeurtenis waar we haar voor hebben uitgenodigd. (huwelijk, verjaardag, gezin foto's )

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

origineel in haar foto's, speels, juiste shots en geweldige boeken weet ze ervan te maken als herinnering.

Nathalie en Ron

Wat zien we er mooi, gelukkig en blij uit op onze huwelijksfoto's, en dat heb jij kunnen vastleggen, top!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze werkt snel, na 3 weken hadden we de bestanden in onze mail.
Veel in overleg waarbij ze naar onze wensen luisterde en goed kon aanvoelen wat wij graag willen. En dat heeft ze gedaan!

Janneke van der Wilt

Ze maakt leuke spontane foto.s zodat iedereen erop komt zoals hij/zij is.

Kan ik niet zeggen

Wouter en Sophie

Wat is Ingeborg een fijne en rustige fotograaf! Ze is op de achtergrond aanwezig en legt alles vast zoals het is. Het was een feestje om alle mooie foto's te kunnen bekijken en weer even terug te... Wat is Ingeborg een fijne en rustige fotograaf! Ze is op de achtergrond aanwezig en legt alles vast zoals het is. Het was een feestje om alle mooie foto's te kunnen bekijken en weer even terug te gaan naar onze mooie trouwdag!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Kwaliteit foto's, foto's met een verhaal, sprekende foto's, rustig en gezellig!

Karin en Leon

Super ervaring!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Gaat haar eigen gang en weet echt de sfeer van de dag vast te leggen!

Jan en Femke

Ingeborg heeft voor ons de trouwfoto's gemaakt in 2019 en recent hebben wij haar weer uitgenodigd om een familieshoot te doen. Ze is een echte topper, stelt je op je gemakt en maakt prachtige... Ingeborg heeft voor ons de trouwfoto's gemaakt in 2019 en recent hebben wij haar weer uitgenodigd om een familieshoot te doen. Ze is een echte topper, stelt je op je gemakt en maakt prachtige foto's. Ze hangen bij ons door het hele huis aan de muur

ontspannen sfeer

Suzanne Saarloos

Het was koud, maar zonnig, gezellig en ongedwongen. En nog geen week later zaten we blij te genieten van het resultaat van de fotoshoot bij Ingeborg! Het wordt nog lastig om een keuze te maken welke... Het was koud, maar zonnig, gezellig en ongedwongen. En nog geen week later zaten we blij te genieten van het resultaat van de fotoshoot bij Ingeborg! Het wordt nog lastig om een keuze te maken welke foto's we gaan ophangen, zo groot is het aanbod. Dankjewel Ingeborg!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Ze maakt dat je je niet ongemakkelijk voelt, je bent niet aan het poseren. Het is gewoon gezellig!

Mandy den Drijver

Dit jaar al voor de 7e keer een shoot gehad met ons gezin door Ingeborg, en weer zo ontzettend blij met het resultaat. Niet alleen wij, maar ook de kinderen voelen zich op hun gemak voor de camera... Dit jaar al voor de 7e keer een shoot gehad met ons gezin door Ingeborg, en weer zo ontzettend blij met het resultaat. Niet alleen wij, maar ook de kinderen voelen zich op hun gemak voor de camera van Ingeborg en dat is terug te zien op de foto's: gefotografeerd precies zoals we zijn! Een mooie herinnering die wij jaarlijks maken en voorlopig nog willen blijven maken met Ingeborg!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Mooie foto's! Professioneel. Geruststellend. Snelle levering van foto's. Fijn contact. Snelle reacties.

Marjolein

Top! Hele mooie foto's!!

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Dreumes goed weten te fotograferen!

Danny en Tessa

Fantastisch! We hebben net de foto's ontvangen en het is een genot om ernaar te kijken. De sfeer was heel fijn, Ingeborg zorgde ervoor dat we ons op het gemak voelde. Hierdoor zijn het vrolijke... Fantastisch! We hebben net de foto's ontvangen en het is een genot om ernaar te kijken. De sfeer was heel fijn, Ingeborg zorgde ervoor dat we ons op het gemak voelde. Hierdoor zijn het vrolijke foto's geworden van ons hele gezin. We zijn thuis en op pad in de buurt geweest. Ze had ook nog een paar leuke ideeën die de foto's nog leuker hebben gemaakt (zoals herfstblaadjes omhoog gooien).

Opvallende kwaliteiten van Fotografie Ingeborg van Bruggen

Rustig, ongedwongen, vriendelijk, communicatief vaardig, spontaan, aandachtig