Maria

Goede kwaliteit en snelle service! :)

Sophie Chermin

Perfect, makkelijk te maken, mooi resultaat

Makkelijke software en mooi resultaat

littlemissyoga

Goede kwaliteit (vurenhout en berkenplex). Prettig contact met de klantenservice, snel, accuraat en oplossingsgericht. De eerste bestelling was niet geheel zoals verwacht en ik kreeg een mooie... Goede kwaliteit (vurenhout en berkenplex). Prettig contact met de klantenservice, snel, accuraat en oplossingsgericht. De eerste bestelling was niet geheel zoals verwacht en ik kreeg een mooie aanbieding voor de volgende bestelling.

Snelle & oplossingsgerichte reactie klantenservie

Wim Wesseling

Uitstekend. Foutje in de geüploade foto werd direct gemeld zodat ik het kon herstellen.

snel, goede kwaliteit van de afdruk en opmerkzaam

Jo Bos

Mok met foto's erg leuk geworden

Snel leveren

Astrid

Prima fotoboek, snel geregeld

Goede communicatie

Yvonne Goedegebure

Heel goed!

Ik had de 1e keer een fout formaat doorgegeven dus daar kon ik niks mee maar na een chatbericht met de Fotofabriek heb ik kosteloos het goede formaat gekregen! Top!

Antoinet Nass

Oké. Alleen foto’s niet exact afgedrukt zoals aangeleverd. Maar wel oké opgelost.

Duidelijke site

Ronald Hofman

Duidelijkheid en snelheid

A.B. Warkor

Ik was op zoek naar een verjaardagskalender met een bepaalde thema. Probeer die dan maar te vinden. Ik was blij dat ik bij dit bedrijf zelf de verjaardagskalender kon creëeren. Dat ging redelijk... Ik was op zoek naar een verjaardagskalender met een bepaalde thema. Probeer die dan maar te vinden. Ik was blij dat ik bij dit bedrijf zelf de verjaardagskalender kon creëeren. Dat ging redelijk eenvoudig. En het eindresultaat was geweldig. Mooi kwaliteit!

Makkelijk te maken! Prijs is goed! Materiaal is goed! Snelle levering!