C.

Prachtig fotoboek afgeleverd.

De dikte van het papier is TOP! Mooie uitstraling met linnen kaft.

JM Pinto

Weet niet of de foto’s mooi zijn afgedrukt heb ze nog niet ontvangen door PTT post
Zij zeggen dat het nog kan aankomen maar heb er geen vertrouwen meer in
Kunnen jullie eens kijken ?

Super goede communicatie

Linda

Snelle levering, goede service

Hans Vorstenbosch

Uitstekende creatie software in combinatie met vriendelijke en goede hulp als je telefonisch contact hebt. Ook de ‘eindcontroles’ zijn belangrijk. Ik had geen ervaring met het eerste boek, maar het... Uitstekende creatie software in combinatie met vriendelijke en goede hulp als je telefonisch contact hebt. Ook de ‘eindcontroles’ zijn belangrijk. Ik had geen ervaring met het eerste boek, maar het resultaat is verbluffend!!!
Absoluut een aanrader.

Kwaliteit in brede zin.

Albert de Bruijn

Snel prijsbewust en fraai

foto verbetering is mogelijk

Trainingsbureaubct

Prima site, vooral het contact en de controle service zijn mij zeer goed bevallen

Contact, informatie, controle service

Lief Jacobs

Goede foto's

arjan hovestadt

Geweldige ervaring!

Snelle levering en goede service. Ze hadden 1 foto van ons vergeten. Zonder probleem via de online chat aangegeven en twee dagen daarna was hij er. Super.

Gerard Stijnenbosch

Snelle levering met goeie kwaliteit. Echter de levering was in een open enveloppe. Zeer vreemd

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, bedankt dat je een review hebt geschreven. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een enveloppe open is. Ik zie dat wij hierover al in contact zijn via de mail. Groetjes Team Fotofabriek

Jitske van Doormaal

Alles was prima, alleen de voorkant van de houten kaart zo donker dat de tekst niet echt te lezen was.

Snelle service

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik zou graag even met je meekijken naar wat je hebt ontvangen om dit samen op te lossen. Ik ga je een mailtje sturen op... Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik zou graag even met je meekijken naar wat je hebt ontvangen om dit samen op te lossen. Ik ga je een mailtje sturen op het bij ons bekende mailadres.
Groetjes Team Fotofabriek