Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
Bezorgsnelheid
Informatie over de status van de bestelling
Reactiesnelheid klantenservice

Prima product, afgeleverd binnen een paar dagen.

Kwaliteit product en snelheid

Nvt

Ervaring is goed. Dit was de eerste keer dus alleen met foto's gewerkt en niet met tekst.

Erg overzichtelijk en gemakkelijk te maken

Het inlezen van de foto's in uw programma was even zoeken. Kan nog iets duidelijker.

Sandy

Exact uitgevoerd wat er is ingevoerd!

grappig dat een onderdeel van het printproces wordt getoond

Zeer goed

Hulp bij prob!lemen software

Goede klantenservice, snelle verwerking, snelle levertijd en de klant wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang.
Ik bedacht een aantal dagen voor valentijnsdag dat ik mijn vriendin met een fotoboek wilde verassen. Waar ik bij de grote bekende fotoservices te laat was, kon ik dankzij de uitstekende service van fotofabriek.nl mijn valentijn nog wel met een prachtig fotoboek verassen.

Nee, service boven verwachting

Corbino

Prima ervaring, goede en snelle service, hoge kwaliteit.

Snel, mooi gedrukt, service

NVT

Josette

Makkelijke online versie, geweldige klantenservice.

Witranden kaft waren niet goed. Ik kreeg direct een mail of dat de bedoeling was. Zo niet dan kon ik het nog aanpassen. Tevens waren er op 2e pagina kleine witrandjes ontdekt. Het proces werd op pauze gezet zodat ik de gelegenheid kreeg om het hele fotoboek , waar nodig, te corrigeren. Top!!!

Geen, ik ben zeer tevreden.

Redelijk makkelijk programma om het fotoalbum mee te maken. Album geleverd met klein foutje, maar binnen twee dagen een nieuwe thuis gekregen.

Goed !

Niets !

Tinie Borst

Ben zeer tevreden , na wat gedoe met een foto die er niet in stond maar dank zij jullie goede hulp gelukt toppie