Snelle levering. De kleuren van de poster waren minder dan het aangeboden origineel, de afdrukkwaliteit was wel goed

Snelle levering.Snelle

Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de afdrukkwaliteit van uw poster.
Wat jammer om te horen dat de kleuren niet helemaal naar wens zijn! Graag kijk ik of wij dit voor u kunnen oplossen. Ik zal u hierover via e-mail benaderen.

Ik hoop dat wij een gepaste oplossing voor u kunnen vinden.

Ellen

Sommige foto's kwamen minder mooi uit dan ik had gedacht en dan hoe het er in het programma uitzag. Volgens mij worden de albums alleen maar uitgeprint. Het resultaat wordt op geen enkele manier...

Bedankt voor uw review.
Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over uw bestelling.
Graag kijk ik met u waar het mis is gegaan en hoe wij dit voor u kunnen oplossen. Ik zag dat u ons hierover nog niet heeft benaderd, daarom zal ik contact met u opnemen per e-mail. Ik hoop dat wij een passende oplossing hiervoor kunnen vinden.

101 studio

Not good enough the quality of the printing of the photo album and some lose pictures.

delivery time is good

Reactie Fotofabriek.nl:

Thank you for your review, we really appreciate that.
It is a shame to hear that you are not content with the quality of your products. I saw that you are currently in contact with us about this by e-mail. I will continue this e-mail contact to find out what went wrong and how we can fix this.
My apologies for the inconvenience.

With kind regards,

Shannon

Makkelijk programma! Werkt goed en een snelle levering

Ik vind het raar dat in de kalender geen feestdagen staan en de grote van de vakjes niet is aan te passen. Veel te klein dus.

Ze zijn snel.

Bedankt voor uw review.
Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen hiervoor.
Het klopt inderdaad dat de feestdagen in de kalender niet standaard worden aangegeven.
De grootte van de vakjes is helaas niet aanpasbaar. Wel is het mogelijk om zelf tekst vakken toe te voegen.
Ik hoop dat uw kalender alsnog naar wens is.

Robin

Weinig ervaring met fotoboeken online maken en voor de standaard instellingen gegaan. Standaard foto papier is helaas mat. Hierbij zijn donkere foto’s niet erg duidelijk die op het scherm wel erg...

Software is duidelijk en upload verliep zonder enige problemen.

Bedankt voor uw review!
Jammer om te horen dat de papiersoort niet het gewenste resultaat heeft geleverd.
Het klopt dat ons standaard papier mat is met een hele lichte glans. Hierdoor wordt het ook wel gesatineerd papier genoemd.
Ik zal u per e-mail hierover benaderen om te kijken of wij hier een oplossing voor kunnen vinden.

hennie

Goede kwaliteit

snelle levertijd

Wim

Geweldig goed bedrijf: snel en perfect, echt klantgericht, je krijgt een video van het maken van je omslag en al je fotowerk komt er briljant uit te zien. De software werkt soepel al moet je deze...

Kwaliteit van het geleverde werk is top!

Hele snelle service. De prijs voor het maken van een gepersonaliseerde notitieboek was heel schappelijk. De kwaliteit was verrassend goed!

- snelheid
- prijs
- kwaliteit
- gemak van online software

Snelle levering en goede kwaliteit!

Ik kon een dag vantevoren bestellen en dan werd het zelfs op zaterdag geleverd, erg fijn!