Margreet

Snelle levering, reageert alleen niet op de mail

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback. Onder het email adres kan ik helaas geen bericht van u vinden. Heeft u geantwoord op onze no-reply mail?
Mocht u toch nog vragen hebben dan wil ik u...
Goedemiddag,
Mocht u toch nog vragen hebben dan wil ik u graag vragen contact op te nemen via: klantenservice@fotofabriek.nl
Alvast bedankt en nog een fijne dag gewenst!
Klantenservice
Fotofabriek

Amanda

Mijn ervaring met fotofabriek is zeer positief. Ik kreeg mijn bestelling snel en het ziet er ontzettend tof uit!

Jurgen

Hele mooie kwaliteit fotoboek.

Zeer goede klantenservice.

ML

Uitstekend werk. Top kwaliteit! Snelle service. Erg blij mee, al jaren.

Adrie Groot

Na een 1ste verkeerde levering, heeft Fotofabriek het prima opgelost.

Prima website en sterke klantvriendelijke en vlotte communicatie.

W.J.Dercksen

Boven alle verwachting! Ik ontving een prachtig album met mijn oude gescande foto's van mijn voorgeslacht (grootste formaat). Schitterende afwerking, prachtige harde kaft, helemaal af. Goede... Boven alle verwachting! Ik ontving een prachtig album met mijn oude gescande foto's van mijn voorgeslacht (grootste formaat). Schitterende afwerking, prachtige harde kaft, helemaal af. Goede service: fotofabriek belde mij notabene om me de gelegenheid te geven een foutje te herstellen! Supergaaf.

- offline software eenvoudig te bedienen
- album kan ongelofelijke hoeveelheid foto's aan.
- resultaat is boven verwachting

Mariët Biemans

Fotofabriek levert een goede kwaliteit en een nette service. Na een productie foutje heb ik via de klantenservice een nette oplossing voor het probleem aangeboden gekregen. En is mij een nieuwe set... Fotofabriek levert een goede kwaliteit en een nette service. Na een productie foutje heb ik via de klantenservice een nette oplossing voor het probleem aangeboden gekregen. En is mij een nieuwe set ansichtkaarten toegestuurd.
Ik vind het netjes afgehandeld en fijn dat daad bij woord wordt gevoegd.

Persoonlijke benadering via klantenservice

Maria

Geweldig resultaat, mooi album geworden.

Duidelijke instructies
Goede kwaliteit foto's
Levering: op tijd

Margaret

Snelle afhandeling

zeer scherpe afdruk van een grote foto ( 40 x 50 )

E&B

Makkelijk te maken, snelle service en afhandeling

foto's zijn makkelijk in te voegen