21915 beoordelingen

Je aankoop wordt beschermd

21915 Reviews

Aandacht voor het product. Ziet er goed uit!

Prima ervaring, geen negatieve punten.

Communicatie met filpjes over produktieproces.

C.van Noppen

Bijzonder tevreden over de kwaliteit van de fotoboeken (2x 200 pag. Zuid-Afrika)
Jammer dat ik zelf bij het maken van de rugtekst van het 2e boek de omslagfoto iets verschoven heb zodat er...

Eigenlijk niet - eerlijk is eerlijk: de concurrentie zit bij jullie ook niet stil.
Wel een puntje ter verbetering in de software: Bij het inzoomen op de pagina's kan er uitsluitend gebruik worden gemaakt van de +/- schuif onderaan de bladzijde. Hij zou een grote verbetering zijn indien de met de muis zou kunnen scrollen om de pagina te vergroten/verkleinen.

Positief correct

snelle afwerking, zeer correcte beschrijving van de gang van zaken in het ontwikkelproces en verzending.

Fotofabriek is een gemakkelijk programma, iedereen kan 't. Miste wel de uitlijning aan de linker en rechterkant van de pagina, daardoor staan de regels wat slordig op de blz. En ik vond het jammer...

Prachtige kleuren, een mooie sterke kaft en ook erg leuk om te zien hoe de kaft wordt gemaakt en hoe het boek gedrukt en
afgemaakt wordt. Leuk dat jullie dat proces laten zien!! Veel succes Fotofabriek!

Top! Snel en heel mooi fotoalbum

Zeer snelle levering

Heel gebruiksvriendelijk

Bart Vriend

Een flink aantal digitale afbeeldingen zijn onscherp afgedrukt.

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag,

Dank voor uw review.
Graag neem ik via e-mail contact met u op zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is.

Vriendelijke groet,
Team Fotofabriek

Van de eerste afdruk zaten de eerste en laatste 2 pagina's los. Op verzoek van Fotofabriek teruggestuurd. Nieuw boek ontvangen, nu waren de laatste 2 pagina's qua volgorde omgedraaid. Ondertussen...

Formaat boek is mooi. Uiteindelijk is er toch een acceptabele en klantgerichte oplossing gekomen.

Gomes

We kregen een verkeerde foto opgestuurd, maar een paar dagen later toch de goede.

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemorgen,
Dank voor uw review.
Gelukkig heeft u uiteindelijk toch de juiste foto ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Team Fotofabriek