Hans Kunst

Mijn album was met een te donker en te blauw profiel afgedrukt. De klantenservice reageerde vlot op mijn vraag hierover en heeft snel een correct afgedrukte versie naar mij opgestuurd. Hulde!

Afdrukkwaliteit
Klantenservice

Marc Van Camp

Top

prachtige weergave foto's

Larissa Rand

De software werkte eenvoudig. Ik had nog wel meer zelf willen kunnen kiezen (bijv. achtergrondkleur van vlakken/ vormen die al in het sjabloon zaten. Wat helaas mis ging was dat ik na het bewerken... De software werkte eenvoudig. Ik had nog wel meer zelf willen kunnen kiezen (bijv. achtergrondkleur van vlakken/ vormen die al in het sjabloon zaten. Wat helaas mis ging was dat ik na het bewerken van een album dat ik had gemaakt de wijzigingen blijkbaar niet automatisch verwerkt werden in de bestelling. Ik had vermoedelijk eerst een nieuw voorbeeld aan moeten maken. Ik ontving dus nu de albums waar de laatste bewerkingen niet in verwerkt waren.

Eenvoudig en keuze uit een aantal verschillende sjablonen.

X

Prima kwaliteit en service.

Lea Mapa

Super

Op tijd

peter kools

Problemen met kleur in vergrooting pas tweede keer acceptabel

geven niet op,gaan voor goed resultaat

Reactie Fotofabriek.nl:

Beste Peter,
Beste Peter,
Bedankt voor uw review bij Feedback Company. Ik zie dat u inderdaad contact heeft gehad met mijn college met de betrekking tot de kleur van uw product. Ik zie dat mijn collega u een tweede exemplaar heeft toegestuurd in overleg met onze productie afdeling. Wij hebben reeds nog geen reactie van u ontvangen of deze wel naar wens is.
Wij horen graag van u en ik wil u alvast een erg fijn weekend toewensen!
Marlon
Klantenservice Fotofabriek

Christina Burgers-Wilson

Heel efficient.

snel

Zeer tevreden, snelle levering.

EN

Fast service. Good quality. Self design page was easy to use

fast service

Ellie Miltenburg

Service, kwaliteit, snelheid, klantvriendelijkheid, helderheid (van de site) en prijs een 10 (T I E N)

zie boven