20156 beoordelingen

8.5/10
Bezorgsnelheid
Informatie over de status van de bestelling
Reactiesnelheid klantenservice

20156 Reviews

Jos Mertens

De fotofabriek heeft op zeer korte termijn onze 4 onderleggers bezorgt we zijn er zeer tevreden over;

Snelheid waarmee de bestelling is uitgevoerd is naar volle tevredenheid

De foto´s inbrengen verticaal - horizontaal was soms wat simpel, een beetje weinig variatie mogelijk wat betreft het omgaan met de vorm van de beelden(te strak keurslijf) eenmaal geweten hoe het moest snel een 3-tal extra gemaakt
vrgr
jos mertens Lommel

Prima!

H.Zijtveld

Wou een verjaardagskalender maken met liggende foto's en twee rijen met dat onder de foto. Na leng zoeken bij fotofabriek te recht gekomen daar de andere aanbieders allemaal staande foto's en een...

alex willemse

Nvt

professioneel bedrijf, bij bestellen met eigen pdf enige problemen ondervonden, maar soepel opgelost

nvt

Heel tevreden, en keurig verpakt.
En binnen 2 dagen in huis.

Renske 54

Gemakkelijk een vraag te stellen via de chatfunctie. Even zoeken naar alle mogelijkheden die het programma biedt maar dan kun je ook aan de slag. Leuk om halverwege een filmpje van Fotofabriek te...

Zeer klantvriendelijk, makkelijk te maken en goed eindresultaat. Prijsvriendelijk!!

wilma

Eenvoudige bediening, heel leuk op te maken, en supersnelle levering.

Je hebt de tijd om zelf een fotoboek te maken, dat kan rustig een paar weken zijn. Ook fijn dat ze aangeven of de foto s
een goede resolutie hebben. En een supersnelle levering. toppie

Er zat een drukfout in mijn bestelde boek. Het boek is keurig opnieuw gedrukt door Fotofabriek.

Makkelijker bewerkprogramma. Niet geheel gebruiksvriendelijk voor mensen die niet heel handig zijn met computer/laptop

Super tevreden!

Goede prijs-kwaliteit

Foto's zouden nog iets scherper kunnen denk ik

Henk Bakker

Goed en snel geleverd