peertje

Uitstekend

makkelijk om mee te werken en snelle levering

Suzanne Hoogenberg

De foto's zien er super mooi uit en ze leverde heel snel!

Mooie kwaliteit en snele verzending

Anna

Makkelijk te maken en bestellen, goede kwaliteit en vriendelijke service. Snelle levering. Een fout in de productie werd heel snel opgelost. Ik ben tevreden.

Eindproduct ziet er heel mooi en strak uit

I. Spaltman

Goede instructies om een album te maken. duidelijk en handig

pagina toevoegen en verwijderen gaat heel makkelijk. ook een pagina verplaatsen.

Was blij verrast.

Snelle levering, prachtige kwaliteit.

Roland Belgraver

Eenvoudig aan te maken en snelle levering

Simpel en snel

Marja Doorakkers

Heel erg positief. Werkt makkelijk, snelle service. 1 minpunt is de terugkoppeling bij een mail ivm iets wat ik niet kon vinden. Kreeg snel antwoord maar geen antwoord op mijn vraag. Gelukkig had ik... Heel erg positief. Werkt makkelijk, snelle service. 1 minpunt is de terugkoppeling bij een mail ivm iets wat ik niet kon vinden. Kreeg snel antwoord maar geen antwoord op mijn vraag. Gelukkig had ik zelf al gevonden. Ook vondt ik het jammer dat je geen achtergrond foto kunt plaatsen op 1 pagina. Moet perse op een dubbele.

snelle service en de prijs.

Fotomarie.nl

Ik heb bij de fotofabriek kaarten besteld. Na ontvangst bleek dat de uitsnede niet goed was. Ik hoorde dat er een foutmarge in mag zitten maar na het opsturen van foto's zagen zij ook dat die van... Ik heb bij de fotofabriek kaarten besteld. Na ontvangst bleek dat de uitsnede niet goed was. Ik hoorde dat er een foutmarge in mag zitten maar na het opsturen van foto's zagen zij ook dat die van mij te erg was. Ik heb mijn ontwerp aangepast en deze kaarten kreeg ik gratis opnieuw toegestuurd. Super!
Nu moest ik wel langer wachten tot ik ze binnen kreeg. Toen ik ze zag was ik toch weer teleurgesteld. Opnieuw was er wat mis. Nu was er niks van de foto af maar was er een 'witrand' te zien. Ik heb bij het ontwerp mijn foto binnen de stippellijn gedaan. Ik kreeg de tip om de foto iets over te stippellijn te zetten bij het ontwerp. Zo zou de snijrand goed zijn.
Opnieuw heb ik de foto's aangepast, en opnieuw kreeg ik deze gratis. Wel heb ik ze even moeten bellen voor een antwoord op een mail. De dame in kwestie had haar dag niet denk ik, maar erg vriendelijk was het niet.
Daar kunnen ze nog aan werken.
De kaarten die ik nu binnen heb zijn prachtig. Mooie afdrukkwaliteit.
Ik ben met deze kaarten zeker wel tevreden.
Of ik nog een bestelling zou plaatsen? Misschien. De service is prima maar het heeft nu wel veel tijd gekost

klantenservice en printkwaliteit

Reactie Fotofabriek.nl:

Bedankt voor uw review op Feedback Company.
Fijn om te horen dat u inmiddels een product heeft ontvangen dat naar wens is!
We zijn altijd bezig met onszelf proberen te verbeteren, dus we...
Bedankt voor uw review op Feedback Company.
Fijn om te horen dat u inmiddels een product heeft ontvangen dat naar wens is!
We zijn altijd bezig met onszelf proberen te verbeteren, dus we nemen uw feedback over hoe u onze service heeft ervaren zeker mee.
Alvast een heel prettig weekend gewenst,
Team Fotofabriek

Jacqueline

Mooi kwaliteit fotoboek (ik had gekozen voor premium mat). Software redelijk intuïtief, maar door alle deelvensters is de fotobladzijde relatief klein als je op een laptop werkt. Inzoomen kan, maar... Mooi kwaliteit fotoboek (ik had gekozen voor premium mat). Software redelijk intuïtief, maar door alle deelvensters is de fotobladzijde relatief klein als je op een laptop werkt. Inzoomen kan, maar dan verlies je weer snel het overzichtsbeeld. Daarnaast miste ik de optie om snel twee foto's te switchen van plaats. Iets dat ik bij andere foto software altijd heel handig vond. Ook de automatische indeling is niet altijd logisch (liggende foto's worden bijv. staand uitgesneden). Het zou fijn zijn als je daarbij kunt kiezen voor een gemiddeld aantal foto's per bladzijde, zodat je niet heel veel bladzijden krijgt doordat er maar 1 foto op staat.

Larissa

Zeer tevreden!