Sacha

Ik ben zeer tevreden over Fotofabriek. Het fotoboek dat ik gemaakt heb is erg mooi geworden. Het was fijn dat je met vragen via de chat zeer snel geholpen werd, zelfs in het weekend. Kleine foutjes... Ik ben zeer tevreden over Fotofabriek. Het fotoboek dat ik gemaakt heb is erg mooi geworden. Het was fijn dat je met vragen via de chat zeer snel geholpen werd, zelfs in het weekend. Kleine foutjes door jullie werden zeer klantvriendelijk opgelost.
Eén klein verbeterpuntje: het aantal sjablonen mag wel iets uitgebreider.
Maar met het volgende fotoboek kom ik graag bij jullie terug!

Het snelle contact en de klantvriendelijkheid.

Maryse Kuster

Foto mok besteld met een eigen ontwerp. De kwaliteit van de foto's zijn zeer slecht. Heel wazig en daarnaast is de afbeelding ook nog eens schuin opgedrukt. Niet tevreden.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het product niet naar wens is; dat is natuurlijk niet de bedoeling! Er zal contact met u worden opgenomen via de mail. Als u ervoor open staat, bekijken we graag de situatie even samen met u, zodat we samen tot een gepaste oplossing kunnen komen.
Een hele fijne dag gewenst verder!

Kvdv

Helaas was de kwaliteit en met name de kleurechtheid van de foto's beneden niveau. De software geeft goed aan op wat voor kwaliteit een foto afgedrukt gaat worden, maar uitstekende kwaliteit blijkt... Helaas was de kwaliteit en met name de kleurechtheid van de foto's beneden niveau. De software geeft goed aan op wat voor kwaliteit een foto afgedrukt gaat worden, maar uitstekende kwaliteit blijkt niet waargemaakt helaas. Voor de betaalde prijs , inclusief extra voor spoed, had ik andere kwaliteit verwacht.

Fijne software, gebruiksvriendelijke interface!

Bedankt voor uw review!
Bedankt voor uw review!
We vinden het jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent met het product. Er wordt vanmiddag contact met u opgenomen, zodat we de situatie even samen kunnen bekijken en samen tot een gepaste oplossing kunnen komen.
Een hele fijne dag gewenst verder!

Sanne Roos

Leuke spullen, maar verzendkosten wel erg duur

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review en wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de producten!
Goedemiddag,
De verzendkosten zijn variabel en worden op basis van de producten die u bestelt, berekend. Alle feedback vinden we waardevol, dus ik ga het zeker even intern doorgeven.
Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, nu of in de toekomst, neem dan gerust contact met ons op.
Een hele fijne dag gewenst!

Margriet Ten Berge

Goede kwaliteit geleverd

Stineke Ijff

Buitengewoon prettig en behulpzaam

service en snelheid

B

Duurde even voordat we door hadden hoe de site ( het in juiste vorm bewerken/ invoeren van de foto’s) werkte.

Super snelle levering, echt top!

Zeer tevreden met het geleverd product.

Karin van Lieshout

Voor de eerste keer gebruik van gemaakt, makkelijk, snelle levering en goede kwaliteit en service

Seyrani Karagoz

Product ziet er goed uit, maar de mok is kleiner dan ik had verwacht. Het is niet een normale maat mok, maar een kleine mok. Dat viel wel erg tegen. Je gaat er van uit dat het om een mok gaat maar... Product ziet er goed uit, maar de mok is kleiner dan ik had verwacht. Het is niet een normale maat mok, maar een kleine mok. Dat viel wel erg tegen. Je gaat er van uit dat het om een mok gaat maar de grootte staat ook nergens vermeld (of ik heb het gemist). Vind dat ze duidelijker moeten zijn in hun communicatie mbt de grootte van een mok of welke formaat je kan kiezen.

De foto en tekst ziet er goed uit