Valerie Sambrink

Door problemen bij PostNL kwam de bestelling helaas te laat binnen voor het doel (cadeau). Toen ik Fotofabriek liet weten dat PostNL voor de derde keer de verzending niet op het vermelde tijdstip... Door problemen bij PostNL kwam de bestelling helaas te laat binnen voor het doel (cadeau). Toen ik Fotofabriek liet weten dat PostNL voor de derde keer de verzending niet op het vermelde tijdstip afleverde, is de bestelling direct opnieuw in behandeling genomen en verstuurd. De poster was dit keer iets beschadigd en na melding werd daarna meteen een nieuw exemplaar gemaakt en verstuurd. Kortom: niet alles ging in 1 keer goed, maar de klantenservice zit er wel bovenop.

David

De afbeelding op de MagicMok staat er mooi op. Ondanks valentijn was er een snelle levering. Wat voor mij echter minder was is dat de mok niet echt zwart is als deze nog niet warm is. Hierdoor is de... De afbeelding op de MagicMok staat er mooi op. Ondanks valentijn was er een snelle levering. Wat voor mij echter minder was is dat de mok niet echt zwart is als deze nog niet warm is. Hierdoor is de afbeelding dus eigenlijk al vrij goed zichtbaar voordat er een warme drank in komt. Maar misschien is dit wel niet te voorkomen. Al met al leuk om kado te geven, maar verwacht dus niet dat de afbeelding niet te zien is als de mok koud is.

Miranda

Hele slechte kleur kwaliteit bij fotopuzzel. Veel te roze/rood. Dit was absoluut niet mooi en de puzzel was daardoor moeilijk te maken. Bovendien krijg je de puzzel niet in een fatsoenlijke... Hele slechte kleur kwaliteit bij fotopuzzel. Veel te roze/rood. Dit was absoluut niet mooi en de puzzel was daardoor moeilijk te maken. Bovendien krijg je de puzzel niet in een fatsoenlijke puzzeldoos met de afbeelding erop. Met mijn klacht werd niks gedaan.
Mijn advies is: koop hier nooit een fotopuzzel!

Beste Miranda,
Dank u wel voor uw review op Feedback Company!
Ik zie dat er reeds contact is geweest met mijn collega en dat er een gepaste oplossing is gevonden, wat fijn!
Wij...
Beste Miranda,
Dank u wel voor uw review op Feedback Company!
Wij streven er naar om onze service constant te blijven optimaliseren. Zo proberen wij van een 0.5 een 5 te maken.
Ik wil u nogmaals bedanken voor uw review en ik wens u nog een hele fijne dag toe!

Melissa Braekman

Geen aangename ervaring, 6 afdrukken op forex besteld, 1ste keer 1 afdruk ontvangen, 2de zending was verloren gegaan. Verteld dat er 6 in totaal waren. 2de keer maar 3 afdrukken ontvangen.

Beste Melissa,
Dank u wel voor uw review op Feedback Company!
Ik zie dat er al wat mailcontact is geweest over deze bestelling en dat de rest van uw bestelling onderweg is.
Via de...
Beste Melissa,
Dank u wel voor uw review op Feedback Company!
Via de mail zal ik nogmaals contact met u opnemen, omdat we uiteraard graag kijken naar de situatie. Als u ervoor open staat, mag ik graag een reactie van u ontvangen.
Ik wens u alvast een fijne dag.

Jacqueline

Kwaliteit van de losse foto's valt tegen

Beste Jacqueline,
Dank u wel voor uw review op Feedback Company over de Fotofabriek!
Beste Jacqueline,
Dank u wel voor uw review op Feedback Company over de Fotofabriek!
Wij proberen onze service altijd te optimaliseren en doen dit graag aan de hand van uw feedback. Wij vinden het dan ook vervelend om te lezen dat de kwaliteit van de losse foto's u wat is tegengevallen. Ik stuur u zo meteen gelijk een mail om samen tot een gepaste oplossing te komen.
Indien gewenst mag u daar op reageren.
Ik wens u alvast een fijne dag!

Priscilla

Kwaliteit van de foto’s waren minder. De kleur is donker dan de originele foto’s.

Beste Priscilla,
Dank u wel voor uw reactie op Feedback Company over de Fotofabriek!
Wij kijken graag aan de hand van uw review naar verbeteringen.
Ik zie dat u een eindoordeel van 2...
Beste Priscilla,
Dank u wel voor uw reactie op Feedback Company over de Fotofabriek!
Wij kijken graag aan de hand van uw review naar verbeteringen.
Ik zie dat u een eindoordeel van 2 punten heeft gegeven, we horen graag hoe we dit kunnen verhogen naar 5 punten.
We vinden het jammer om te lezen dat het eindproduct niet geheel naar wens was.
We lossen dit graag met u op en hebben u daarom een persoonlijke mail toegestuurd.
Fijne dag alvast!

Renee Faassen

Teleurgesteld, te laat bezorgd en slechte foto kwaliteit.

Eenvoudige website

Beste Renee,
Dank u wel voor uw review op Feedback Company!
Wij verbeteren graag onze service aan de hand van uw review.
Ik begrijp dat u niet helemaal tevreden bent over de ontvangen...
Beste Renee,
Dank u wel voor uw review op Feedback Company!
Wij verbeteren graag onze service aan de hand van uw review.
Ik begrijp dat u niet helemaal tevreden bent over de ontvangen fotoprints en dat de kwaliteit lager is dan u had verwacht. Daarnaast is het erg vervelend dat uw bestelling te laat is geleverd. Wij willen uiteraard graag nog kijken naar wat er mis is gegaan en u daarvoor een gepaste oplossing bieden.
Ik stuur u zo meteen een mail, indien gewenst mag u daar op reageren.
Ik wens u nog een fijne dag verder en u hoort van ons.

Jg

Een groot fotoalbum gemaakt van het eerste jaar van mijn zoon.
Een groot fotoalbum gemaakt van het eerste jaar van mijn zoon.
De foto’s waren van goede kwaliteit maar ik vind ze in het album niet zo mooi weergegeven. Het album ziet er anders uit dan verwacht.

Makkelijk om het online te doen

Beste Jenneke,
Dank u wel voor uw reactie op Feedback Company!
Beste Jenneke,
Dank u wel voor uw reactie op Feedback Company!
Wat mooi dat u een fotoalbum heeft gemaakt via de online editor van het eerste levensjaar van uw zoon! Dit is iets heel speciaals! Ik vind het dan ook vervelend voor u dat het fotoalbum er anders uit ziet dan u in eerste instantie had verwacht.
Ik stuur u daarom zo direct even een mailtje. Indien gewenst kunt u hier op antwoorden. Dan kunnen we samen kijken naar een gepaste oplossing!
Ik wens u nog een fijne dag verder!
Team Fotofabriek.

Karin Van der Veen

Mijn bestelling zag er precies zo uit als het voorbeeld wat ik toegestuurd kreeg. Supermooi!

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Beste Karin,
Dank u wel voor uw feedback via Feedback Company en dank u wel voor het geven van 5 sterren!
Beste Karin,
Wat fijn dat u zo tevreden bent over uw bestelling! Dit vinden wij erg fijn om te lezen! Ik stuur u zo meteen nog even een mailtje.
Alvast een fijne dag toegewenst!

Puck Lamers

Fijne service!