Je aankoop wordt beschermd

Liesbeth

Fijne software/programma om boek mee te maken. Snelle levering. Ze denken goed mee als ze een probleem voorzien. En leuk om een voorbeeld per mail te krijgen en een koet filmpje van t maken van de...

Prettig programma en snelle en uitstekende service.

Henk

Ik vond het prettig om zo zelf je fotoboek samen te stellen. Je kunt er je eigen draai aan geven.
Wat bijvoorbeeld kleur en cliparts betreft . Mooi

Ieder een kan het doen!

Pacoline

Makkelijk aan te maken boek, snelle service en mooie kwaliteit

mooie kwaliteit, leuke promoties en geen al te dure verzendingskosten

Joost

Goed 1e keer

Mooie foto's

Voor mij als leek was het heel goed te doen om een kalender te maken. Ruim aanbod van mogelijkheden en het gewenste resultaat.

Voor een leek goed te doen. Veel mogelijkheden. Gewenst resultaat. Correcte en snelle levering.

Bestelprogramma kan wat gebruiksvriendelijker, maar zeer goede kwaliteit geleverd gekregen

zeer goede kwaliteit foto's

Goeder telefonische hulp. Software ook prima. Nog wel behoefte aan nog meer mogelijkheden!

Een goede ervaring, fotoboek is mooi met duidelijke foto's.
Een uitstekende service, zal zeker nog een fotoboek maken via fotofabriek en een ander aanraden.

Ja, de eerste afdruk van het herinneringsboek van mijn ouders was niet goed en ik m.i. de foto's binnen de stippellijnen
geplaatst had was het niet goed gesneden.
Na wat mailtjes en een telefoontje mocht ik het herinneringsboek van mijn ouders opnieuw updaten en werden er mij 6 nieuwe fotoboeken bezorgd zonder kosten.

Online tool is iets te simpel mbt functionaliteiten. Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om buiten het postzegel formaat te bewerken, inzoomen maakt hierbij eigenlijk weinig verschil. Geen...

Veel verschillende producten. Mooie kwaliteit print

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent.
Graag kom ik tot een oplossing en ik neem contact met u op per mail.

Team Fotofabriek

Goed maar met een kritische kanttekening. Ik heb gebruik gemaakt van de online tool om een visitekaartje te maken. Daarin werd de snijlijn niet zichtbaar waardoor een cijfer van het...

snelle service en aflevering

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback!
Graag kom ik tot een oplossing en ik neem contact met u op per mail.

Team Fotofabriek