Jenny

Top

Supersnelle levering, goede kwaliteit!

Liesbeth

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Fotofabriek. Snelle levering, goede prijs! Ben heel enthousiast

Ben al wat ouder en het is allemaal goed te vinden op de site, eenvoudig en duidelijk

Prettig programma om mee te werken.
Snelle service, netjes afgewerkt.

De snelle levering. Omdat Fotofabriek al een van de weinige een spoedservice heeft heb ik hiervoor gekozen, omdat ik het boek binnen 3 dagen nodig had. Gelukkig lag het boek (ondanks het pinksterweekend) op tijd in de bus. De volgende dag had ik het al nodig als cadeau. Erg fijn!

Heechhout

Kwaliteits afdruk. Snelle levering. En , ook heel plezierig, BETAALBAAR.

Super goed

heel mooi werk geleverd

Snelle levering goede service

Contact verliep via internet en ik ontving na plaatsing van mijn order en doen van betaling direct een ontvangst- en betaalbevestiging via de e-mail. Prima dat dit verliep zoals verwacht. Het...

Fotoboek levert een goed product; gemaakt en geleverd precies volgens omschrijvingen in de internet site.

Zonder meer positief. Prima software, en goede service. Probeert als webbedrijf het persoonlijk te maken, bijvoorbeeld via filmpje uit de werkplaats. Alleen wat flauw met bonuspunten voor tegoedbon....

Software. LIjkt misschien wat oudbollig, maar werkt prima.

Eenvoudige en duidelijke bestelmethode

T.S.M. van Dijk

Geeft feedback en hulp als je iets niet goed hebt gedaan. Zijn dan ook zeer geduldig aan de telefoon. Het filmpje van de maak van de omslag is ook prachtig om te zien.