Ik kreeg me kalender met halve kalender vakken en zonder maand bij sommige blz.. ik vind dat zij dan de foto had moeten aanpassen, want bij bestelling maken is dat slecht te zien. Heel zonde van me... Ik kreeg me kalender met halve kalender vakken en zonder maand bij sommige blz.. ik vind dat zij dan de foto had moeten aanpassen, want bij bestelling maken is dat slecht te zien. Heel zonde van me geld en het was voor een cadeau.

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend dat uw kalender niet naar wens is! Dit lossen we graag voor u op. Ik zie dat wij inmiddels contact met elkaar hebben via de mail en... Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend dat uw kalender niet naar wens is! Dit lossen we graag voor u op. Ik zie dat wij inmiddels contact met elkaar hebben via de mail en hoop dat we een gepaste oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Fotofabriek

The editing function is user friendly.
However, the website indicate the delivery time is 1-2 days. I still waited for 4-5 days to received my order.
What frustrated me the most is the...
The editing function is user friendly.
What frustrated me the most is the quality of the product I ordered. The color was reddish and darker than my original photos even though I have tuned the photos brighter by using the editing function online.

see above

Erg mooi boek, scherpe foto's en kleuren. Helaas zijn de pagina's niet lang genoeg gedroogd bij de maker waardoor veel bladzijdes aan elkaar geplakt waren en zijn beschadigd.

Scherpe fotos

harrie

Goede kwaliteit en snelle levering

snelheid

Snelle service, slechte kwaliteit. Ondanks de foto aangeeft dat het wel een goede kwaliteit foto is.

Snelle service, er was iets fout met de kwaliteit van de foto. Dit hebben ze op een goede manier opgelost, door ene nieuwe foto te verzenden!

Razendsnelle levering, scherp geprijsd

Makkelijk te maken verjaardagskalender
Snel geleverd
Makkelijk te maken verjaardagskalender
Snel geleverd
Maar jammer dat twee namen die onder elkaar geschreven moeten worden op dezelfde datum (omdat het te lang is voor één regel), half geschreven worden in de vakjes van de datum daarboven en de datum eronder. En dus niet mooi in dat ene vakje staan.

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat de kalender u is tegengevallen. Graag kijken we samen met u wat we kunnen doen om dit op te lossen! Ik zie dat mijn collega's met... Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat de kalender u is tegengevallen. Graag kijken we samen met u wat we kunnen doen om dit op te lossen! Ik zie dat mijn collega's met u in contact zijn over uw bestelling, en ik hoop dat we een goede oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Fotofabriek

Justme

Gezien dat er 20% korting wordt gegeven op heel veel verschillende foto boeken. Uiteraard net niet op het boek wat ik wilde maken. Vind het zonde dat hier zo een onderscheid in gemaakt wordt zeker... Gezien dat er 20% korting wordt gegeven op heel veel verschillende foto boeken. Uiteraard net niet op het boek wat ik wilde maken. Vind het zonde dat hier zo een onderscheid in gemaakt wordt zeker wanneer je voor veel geld een fotoboek in elkaar hebt gedraaid. Ben uiteindelijk naar een ander toe gegaan waar overal eenzelfde korting wordt gehanteerd en hier niet bepaalde keuzes in benadeeld worden.

Reactie Fotofabriek.nl:

Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Het kan inderdaad een teleurstelling zijn wanneer het door u gekozen product niet in de aanbieding is. Wij hebben... Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Het kan inderdaad een teleurstelling zijn wanneer het door u gekozen product niet in de aanbieding is. Wij hebben regelmatig nieuwe kortingsacties en proberen hierin iedere keer te wisselen van product. Op die manier hopen we niemand te benadelen. Wij hopen op uw begrip hierin. Met vriendelijke groet, Team Fotofariek

Bestelsoftware was erg fijn, updates over bezorging waren goed en filmpje over de cover was erg leuk. Het bestellen zelf is dus top, alleen vind ik de foto's in mijn fotoalbum erg donker en zitten... Bestelsoftware was erg fijn, updates over bezorging waren goed en filmpje over de cover was erg leuk. Het bestellen zelf is dus top, alleen vind ik de foto's in mijn fotoalbum erg donker en zitten er foto's bij die niet van goede kwaliteit zijn, terwijl aangegeven werd van wel. Vooral daarom zou ik Fotofabriek niet aanbevelen.

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie op feedbackcompany. Wat vervelend om te horen dat uw boek niet naar wens is. Wanneer uw foto's donker uitvallen in het boek, kan dit verschillende oorzaken... Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie op feedbackcompany. Wat vervelend om te horen dat uw boek niet naar wens is. Wanneer uw foto's donker uitvallen in het boek, kan dit verschillende oorzaken hebben. Om er achter te komen wat er aan de hand is, en hoe het opgelost kan worden. Daarom hebben wij u hierover een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Fotofabriek

Jay

Mooie verjaardagskalender binnen paar uur gemaakt en 2 dagen ontvangen

snel, makkelijk, goeie kwaliteit afdrukken