Ineke Robart

Ik heb voor de 1e keer een fotokalender gemaakt, deze was snel gemaakt en thuis gestuurd. Ik ben tevreden over de prijs kwaliteit verhouding en de snelheid van de levering

de site is duidelijk en makkelijk te volgen ook voor beginners

Marcel de Man

Erg goed en snel

snelle service

Jolanda Van Schaik

Gepersonaliseerde ringband map precies geworden zoals gehoopt.

Makkelijk te maken

Gisèle Bidenbach/Fait Accompli

gebruikersvriendelijk en snelle dienst. Wijst ook op eventuele slechte afdrukken.

Thea Rodermond

Dit was voor mij de eerste keer dus heb nog geen ervaring

geen idee

Marjan M

We hebben een foto op kurk laten afdrukken. Prima kwaliteit. De achterkant van het kurk kun je plakken.

Snel afgeleverd. Prima kwaliteit.

Lieke Vd Kerkhof

De kwaliteit van de foto’s is slecht (niet scherp)

Beste Lieke,
Bedankt voor uw review.
Wat stom dat de foto's onscherp zijn! Zullen we het samen even bekijken? Ik stuur u zo direct een mailtje en hoop uw reactie hierop te mogen ontvangen....
Beste Lieke,
Fijne middag gewenst.

Robert Jacobs

Heel goed

Kwaliteit zeer hoog

A. de Graaf

Mijn eerste kartonnenboekje was erg mooi. Het tweede echter een stuk minder. Titel ontbreekt op de kaft maar zit omgeklapt op pag1 terwijl op voorbeeld titel prima op de kaft stond. Duur.

Makkelijk te maken.

Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat uw fotoboekje niet naar wens is.. Ik denk dat ik al weet waar het aan heeft gelegen! Via de mail zal ik u vanmiddag benaderen, dan kunnen we samen even kijken naar het probleem.
Voor nu een prettige middag gewenst.

J.M. van der Wal-Warnar

Voor de eerste keer hier wat besteld. Over de afhandeling niets dan lof. De kwaliteit viel ons tegen. Het glanzende papier hadden wij briljanter verwacht. De zwart-wit foto's zijn niet mooi... Voor de eerste keer hier wat besteld. Over de afhandeling niets dan lof. De kwaliteit viel ons tegen. Het glanzende papier hadden wij briljanter verwacht. De zwart-wit foto's zijn niet mooi afgedrukt. Allen hadden een nare kleurzweem.

Snelle afhandeling met mooi geprijsd. Ook mooi dat je het album in Adobe Indesign kunt maken.

Bedankt voor uw review!
Bedankt voor uw review!
Fijn dat de afhandeling en onze pdf-uploader naar wens zijn geweest. Ons doel is natuurlijk om u net zo blij te maken met de kwaliteit van onze producten. Ik hoor dan ook graag wat u van het papier had verwacht en bekijk graag samen de zwart-wit foto's even met u. Via de mail zal ik contact met u opnemen. Ik hoop uw reactie hierop te mogen ontvangen.
Voor nu een prettige middag gewenst.