Karlien Verbert

De kwaliteit van de foto valt mij een beetje tegen, de kleuren zijn niet zo fel

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u niet tevreden bent over uw bestelling.
Graag kijken we samen naar een oplossing. Hierover hebben wij u zojuist een mail gestuurd.
We...
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u niet tevreden bent over uw bestelling.
We helpen u graag via die weg verder.
Esmée

Marja Vijverberg

Verkeerde foto’s geleverd gekregen. Kwaliteit van de foto die wel goed was is matig

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. We begrijpen dat u niet tevreden bent met uw bestelling.
Graag willen we tot een oplossing komen en daarover hebben we u een mail gestuurd.
We zouden...
Goedemiddag,
We zouden het graag via die weg met u uitzoeken.

alp

Extra betaald voor eerdere bezorging(brievenbuspakket) maar een week telaat ontvangen.

kaart ziet er oke uit

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u geen goede ervaring bij ons heeft gehad.
We...
Goedemiddag,
We zouden het graag via die weg met u uitzoeken.

Xavier Tavernier

Makkelijk te maken fotoboek. Foto's mochten iets klaarder zijn
Kaft was licht beschadigd door de verpakking....
Ik kan echter het product niet meer oproepen om het nog eens te bekijken Makkelijk te maken fotoboek. Foto's mochten iets klaarder zijn
Kaft was licht beschadigd door de verpakking....
Ik kan echter het product niet meer oproepen om het nog eens te bekijken
Grote fotoboeken kosten echter vreselijk veel geld...

gemakkelijk programma

Bedankt voor uw review.
We zijn blij om te horen dat u positief bent over ons programma, maar we vinden
het jammer dat uw ervaring niet helemaal naar wens was.
Graag...
Bedankt voor uw review.
We zijn blij om te horen dat u positief bent over ons programma, maar we vinden
het jammer dat uw ervaring niet helemaal naar wens was.
Graag willen we dit met u bekijken en daarover hebben we u een mail gestuurd.

Marlies Buurman

De belofte was dat de foto binnen 24 uur binnen zou komen. Het ging notabene om een foto van mijn vader die op de kist bij zijn uitvaart geplaatst moest gaan worden. Helaas kwam de foto een dag... De belofte was dat de foto binnen 24 uur binnen zou komen. Het ging notabene om een foto van mijn vader die op de kist bij zijn uitvaart geplaatst moest gaan worden. Helaas kwam de foto een dag later binnen dan beloofd was, waardooor deze niet meer op de kist geplaatst kon worden...

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u geen goede ervaring bij ons heeft gehad.
We bespreken dit graag met u en daarover hebben we u een mail gestuurd.
Met vriendelijke...
Goedemiddag,
We bespreken dit graag met u en daarover hebben we u een mail gestuurd.

Han Hopman

Geweldig. Mooi en een snelle service!

Geweldig design en lay-out!

Gert De Kruijff

Super snelle service, zeer goed en mooi product. Ben zeer tevreden, klant ook.

software werkt goed

Wonders

Onlangs voor de eerste keer hier wat besteld. Makkelijk om te maken en super snel geleverd. Kwaliteit is goed.

Makkelijk, snel, goede kwaliteit

Hans Verhoek

Heel goed

Sjors

Top!

2 vergrotingen besteld, 1 was beschadigd. Kan gebeuren. Na chatten en foto’s opsturen direct kosteloos een nieuwe gekregen. Top geregeld!