Lise

Geweldige klantenservice!! Ik had namelijk een tegel ontvangen met een vlek en daar had ik de klantenservice over bericht. De volgende dag kreeg ik een vriendelijk bericht terug met de mededeling... Geweldige klantenservice!! Ik had namelijk een tegel ontvangen met een vlek en daar had ik de klantenservice over bericht. De volgende dag kreeg ik een vriendelijk bericht terug met de mededeling dat ze kosteloos een nieuwe tegel op de post hadden gedaan. Ik gaf aan dat ik nog een wijziging had willen aanbrengen omdat de kleur wat donkerder uitviel dan de afbeelding die ik had toegevoegd. Als reactie hierop kreeg ik een voucher om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. Wat een geweldige service!! Ik ben zeer tevreden over fotofabriek en zal in de toekomst hier zeker opnieuw bestellen.

Geweldige klantenservice, handig programma (kunt ook pdf-afbeelding toevoegen) snelle bezorgservice.

Menno Damsma

Prima product

Alles Prima

Sophie van de Wouw

Landkaart op kurk besteld

Gebruiksvriendelijke website, scherpe prijzen, snelle levering

Patricia S

Het was super leuk en gemakkelijk om een fotoalbum te maken! Legio mogelijkheden en zeer gebruikersvriendelijk. Persoonlijk hulp indien nodig.

Het programma wijst zich vanzelf. Bij het bestellen, nog de mogelijkheid om het resultaat te zien, aan te passen en extra opties om het cadeau leuker te maken. Top!

G Sierink

Fotoboek maken met fijn programma

Het programma om het boek samen te stellen werkt heel fijn en biedt veel mogelijkheden.
Fotofabriek denkt echt met je mee. De foto op ons kaft was niet groot genoeg zodat het niet mooi zou worden, daar kreeg ik een mail over zodat ik het nog aan kon passen.

Carmelo Dorta Lopez

Erg goed!!

Marije

Goed programma om een mol te bedrukken. Mooi bedrukte mok ontvangen.

Goed programma, goede kwaliteit (zo lijkt het) levering op tijd

Connie van Gent

Precies wat ik heb besteld

Silvia

Prachtig

Snel en goeie prijs

Gemma van Agt

Achtergrond die ik wilde, kon niet. Twee dezelfde bestellingen geplaatst. I.p.v. in een keer verzenden tweemaal verzendkosten laten betalen en in 2 keer verzenden

Nadat het bierviltje besteld was, ging het verder snel

Reactie Fotofabriek.nl:

Hoi Gemma!
Hoi Gemma!
Bedankt voor het schrijven van deze review. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een beetje zuur voelt voor u, omdat u natuurlijk ook één pakketje had kunnen ontvangen. Dit is dan ook zeker mogelijk bij ons: U kunt één bestelling plaatsen met meerdere producten, zodat u ook maar één keer verzendkosten hoeft te betalen. Daarnaast is de verzending vanaf 35 euro zelfs gratis!
Via de mail zal ik nog even contact met u opnemen. Ik hoop uw reactie hierop te mogen ontvangen.
Alvast een heel goed weekend gewenst,
Marlies
Team Fotofabriek