Fritsina Vogel

Zeer goed

Zeer goed

Iedere

Prachtig boek geworden. Mooie heldere foto’s op dik papier. Programma bewerking moest wel even wennen maar uiteindelijk begreep ik hem. Bij bestellen wel heel veel keuzes nog die ik lastig vond te... Prachtig boek geworden. Mooie heldere foto’s op dik papier. Programma bewerking moest wel even wennen maar uiteindelijk begreep ik hem. Bij bestellen wel heel veel keuzes nog die ik lastig vond te bepalen wat dat precies betekende. Maar blijk uiteindelijk wel goede keuze te zijn geweest, tevreden.

Kwaliteit

Henk Verploegh

Het fotoboek met de vlakliggende bladen zag er supermooi uit.

goede kwalteit, s.elle levering en eenvoudig programma

Mooi fotoalbum

Snel, goede kwaliteit, fijne software

Mevr Brilleman van der Meer

Kleur in het gezicht is veel te fel oranje en in het haar veel groen.

Verder ziet het er goed uit.

Goedemiddag,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Wat jammer om te lezen dat het product niet helemaal aan de verwachting voldoet. Wij kijken graag even mee.
Op het...
Goedemiddag,
Op het bij ons bekende mailadres zal ik een mailtje sturen om dit samen op te lossen.
Team Fotofabriek

M.

Slecht

Goedemiddag,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Ik kom graag hierover in contact en zal daarom een mailtje sturen op het bij ons bekende mailadres.
Team...
Team Fotofabriek

Ella Rombouts

Mooi fotoboek maar de prijs is onduidelijk en nergens aangegeven wat extra is per pagina, ik kom niet terug

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Op de productpagina staat beschreven bij opties, wat een extra pagina kost. Tevens kan je dit berekenen via de... Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Op de productpagina staat beschreven bij opties, wat een extra pagina kost. Tevens kan je dit berekenen via de prijscalculator. Zodra je gaat uploaden komt er bij te staan wat de extra kosten zijn vanaf de basisprijs.
Mocht je hier niet uitkomen dan kijken wij altijd even met je mee. Je mag dan een chat starten of ons even bellen/mailen.
Groetjes Team Fotofabriek

Fei-lynn Barbero

Ik heb een hele fijne ervaring gehad. Hele goede kwaliteit fotoboeken. Er helaas door de verzending een beschadiging gekomen op één boek, maar daarvoor hele goede service gehad!

Lieve en snelle communicatie met daarbij een goede service.

Jeroen Dekker

Goede prijs kwaliteit

Je wordt heel goed op de hoogte gehouden qua voortgang van de bestelling.

sandra Bemelmans

Fantastische en snelle service en mooie kwaliteit foto's

snel, goede info en mooie kwaliteit