Ingrid van heemskerk

Lekker snel

Goed en snel geleverd

Ivonne Toneman

Niets anders dan lof!

Duidelijke website, waarmee je redelijk snel een fotoboek kunt maken.

Sanne L.

Een prachtig fotoboek ontworpen, makkelijk te maken en fijn dat het project tussendoor steeds wordt opgeslagen. Ook een hele fijne service, goede communicatie en snelle reacties.
Heel blij met...
Heel blij met het resultaat! Het volgende album wordt zeker weer hier besteld.

Fijn programma om mee te werken, goede service, snelle levering, goede kwaliteit

Irma Ganzevles

Prettig om de foto's handmatig in het boek te plaatsen. Fijn programma.

Gemakkelijk in gebruik met goede prijs. Houden zo! Ik ga nu vaker bij jullie een fotoboek maken/bestellen.

Philip Vriend

Ramses Jonkers

Mooi werk afgeleverd,

Snelle service

Jeanine Schot

Ik had al eerder bij de fotofabriek vergrotingen besteld en nu voor het eerst fotoboeken en een tijdschrift. Ik ben zo blij met het resultaat en ook mijn vriendinnen die allemaal een fotoboek hebben... Ik had al eerder bij de fotofabriek vergrotingen besteld en nu voor het eerst fotoboeken en een tijdschrift. Ik ben zo blij met het resultaat en ook mijn vriendinnen die allemaal een fotoboek hebben mogen ontvangen zijn echt superblij met hoe mooi het eruit ziet.

Zeer snel met levering en een uitstekende kwaliteit!! Prima kwaliteits/ prijsverhouding

H. Tiggelers

Bestelside niet duidelijk genoeg hierdoor meer fotoverlies
print niet de scherpte die ik gewend ben

snel geleverd

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Ik begrijp dat het bestelproces iets lastig is geweest en het product niet naar wens is aangekomen. Ik kijk graag even mee... Goedemiddag, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Ik begrijp dat het bestelproces iets lastig is geweest en het product niet naar wens is aangekomen. Ik kijk graag even mee naar deze situatie. Via het bij ons bekende mailadres zal ik dan ook een mailtje sturen om dit samen op te pakken. Met vriendelijke groet, Team Fotofabriek

Lindsay Wagemakers

Een boekje met spoed besteld als cadeau, maar het heeft anderhalve week geduurd voordat ik het had.

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik begrijp dat het jammer is als een pakketje langer onderweg is dan verwacht. Via de mail zie ik dat er reeds contact is... Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik begrijp dat het jammer is als een pakketje langer onderweg is dan verwacht. Via de mail zie ik dat er reeds contact is geweest en dat het pakketje een verwachte levering van morgen heeft. Hopelijk heb je het morgen in huis, mocht het morgen niet aankomen, wil je dan weer even contact opnemen via de mail? Natuurlijk gaan wij dan even met je mee kijken en het gepast oplossen. Groetjes Team Fotofabriek