g salomons

Geweldig en snel

Ondanks wats app foto's mooi en scherp

Evert Raaijen

Fotoboek met kinderen klein en achterkleinkinderen laten maken voor mijn jarige moeder. Kado is erg in de smaak gevallen!

Goede kwaliteit, snelle levering en scherpe prijs.

Tascha Dijkstra

Goede website

Duidelijk en efficiënt

Marjan Lettinga

Het werken in het lossebladerboek is niet te doen.
Kan niet alle foto's op een bladzijde selecteren.

Leuke cliparts achtergronden.

Beste Marjan,
Bedankt voor je review op Feedback Company! We stellen het op prijs dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Ik vind het erg jammer om te lezen dat je geen prettige ervaring...
Beste Marjan,
Ik vind het erg jammer om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt gehad. We bekijken de situatie graag samen met je, zodat we samen tot een gepaste oplossing kunnen komen. Zou je je review kunnen toelichten?
Hiervoor heb ik jou een mail gestuurd.

Patrice Gerressen

Snelle service

Snel en makkelijk te maken

Jenny Klinkert

Redelijk maar een wazige vlek over de onderkant van mijn fotokaarten jammer

Beste Jenny,
Ik vind het erg jammer om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt...
Beste Jenny,
Ik vind het erg jammer om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt gehad.
Hiervoor heb ik jou een mail gestuurd.

Peter Sanders

Mwhaaa. Geadviseerd door de door mij gekozen fotograaf maar een print met diverse erg storende vingerafdrukken had naar mijn mening nooit afgestuurd mogen worden. Ja 10.000 punten oftewel 10,-... Mwhaaa. Geadviseerd door de door mij gekozen fotograaf maar een print met diverse erg storende vingerafdrukken had naar mijn mening nooit afgestuurd mogen worden. Ja 10.000 punten oftewel 10,- korting op een volgende aankoop gekregen nadat ik de forex zelf eerst schoon mag maken is een mooi gebaar maar zit als consument hier niet op te wachten. Bellen, foto's maken en versturen om aan te tonen wat het probleem is en dan vervolgens zelf op een nieuwe print uit doos eerst met warm water en afwasmiddel bezig te moeten voelt niet goed.

Kwaliteit van de Forex print zelf is prima

Beste Peter,
Ik vind het jammer om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt...
Beste Peter,
Ik vind het jammer om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt gehad, ondanks de coulance.
Ik heb jou nogmaals een mail gestuurd.

|Hans van Vliet

Niet duur

Het snel laden van de foto's

Kirsty Geerts

Voor de eerste keer een fotoboek gemaakt en iemand raadde de fotofabriek aan. Het wees helemaal voor zich en het resultaat is heel goed.

Duidelijk en gebruiksvriendelijk

C.

Prachtig fotoboek afgeleverd.

De dikte van het papier is TOP! Mooie uitstraling met linnen kaft.