Gerard Stijnenbosch

Snelle levering met goeie kwaliteit. Echter de levering was in een open enveloppe. Zeer vreemd

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, bedankt dat je een review hebt geschreven. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een enveloppe open is. Ik zie dat wij hierover al in contact zijn via de mail. Groetjes Team Fotofabriek

Jitske van Doormaal

Alles was prima, alleen de voorkant van de houten kaart zo donker dat de tekst niet echt te lezen was.

Snelle service

Reactie Fotofabriek.nl:

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik zou graag even met je meekijken naar wat je hebt ontvangen om dit samen op te lossen. Ik ga je een mailtje sturen op... Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Ik zou graag even met je meekijken naar wat je hebt ontvangen om dit samen op te lossen. Ik ga je een mailtje sturen op het bij ons bekende mailadres.
Groetjes Team Fotofabriek

M Sleutjes

Makkelijk een album te vullen

Anoek Smit

Top mooie mok

Patrick Reinquin

Meerdere jaren laten we fotoboeken van het jaar hier afdrukken. Steeds perfect. Geen loskomende bladen.

Kwaliteit

Irene Tel

Super snel geleverd en erg goede kwaliteit.

Anke Meijer

Uiteindelijke resultaat prima, vlotte levering. Voor het samenstellen van het fotoboek, zouden er nog wel een paar puntjes van verbetering zijn, maar te overzien

Judith Postma

Helemaal top!

Snel, super kwaliteit en enorme service

Ellen

Gemakkelijk met veel plezier weer een receptenboekje gemaakt.

Gemakkelijk systeem, veel vrijheid om zelf in te vullen, kant-en-klare ontwerpen te kiezen of een mix te maken.

Eline de Graaf

Prachtige kaart ontvangen. Ik vond het geheel wel wat aan de prijs met de verzendkosten en het weghalen van de barcode erbij. Ik had het als extra gekozen luxe papier iets dikker verwacht.

Printwerk heeft prachtige kleuren. De verzendinformatie was heel duidelijk.